Pijnboompittensyndroom

24-07-2009 12:49 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had er over gelezen, van gehoord en nu heb ik het zelf:

een paar dagen geleden pijnboompitjes door de salade gedaan, en een dagje later nog de laatste paar op een broodje met rauwkost.

En nu smaakt alles bitter! Ik ben er gewoon misselijk van.

En ik heb nog wel een eet-afspraak vanavond.

Moet dit een dag of vijf duren?

Dan ben ik wel een paar overtollige kilo's kwijt denk ik.

Zolang ik niets eet is er niks aan de hand, maar zodra ik iets eet of drink, getverrederrie, wat bitter!

De reden hiervoor is nog niet echt duidelijk, zo heb ik begrepen.

Voorlopig schrap ik ze van mijn menu.
Ik rooster die dingen nooit. En ik heb er nog geen last van gehad. Ik koop ook altijd die grote zak van de ES. Maar dat doe ik maar niet meer. Nu had ik laatst een nieuwe verpakking van de AH. Een plastic vierkant potje met pbpitten en daar zaten van die mooie grote in, maar ook een heleboel van die lelijke kleintjes (zoals in die ES verpakkingen) Dus dat was gewoon een mix van goedkope met dure waarschijnlijk.
...
Getver, ik heb het ook gehad, op het terras een heel schaaltje van de verkeerde soort gegeten!.Ik heb er een dag of vier last van gehad, inderdaad zo'n vieze bittere smaak als je wat eet of drinkt, bah!

Wel grappig om te zien dat de een er wel, en de ander totaal nooit last van heeft.
Ik had er wel gehoord inderdaad, dus je moet de grote langwerpige hebben? Soms ook moeilijk om op die etiketten te zien waar ze vandaag komen, zeker in zo'n salademix
Ik zie net wel dat ik onwijs mosterd ben met mijn link.....
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
Nooit gehad*afkloppen*. En ik heb ze gisteren nog gehad en naar ik nu zie die Chinese. Ik vond ze erg lekker

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven