Pizza eten

03-01-2019 18:59 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Dit is uiteraard geen probleem 🤗 maar ben wél benieuwd of anderen dit ook hebben.

Ik bestel vrij weinig eten thuis, kook liever zelf of ga uiteten. Maar soms komt dit zo uit en heel soms heb ik dan zo’n zin in pizza! Zo ook vanavond dus.

Ik zoek met zorg het bezorgrestaurant uit, lees de reviews, denk heel lang na over het beleg etc.

En eigenlijk is het elke keer dat ik er na twee puntjes echt genoeg van heb. Toch zo jammer! Oplossing is natuurlijk geen pizza meer bestellen, maar soms heb ik er toch zin in. Het is ook niet dat het me tegenstaat als ik het eet, maar ik heb er wel snel genoeg van.

En ik ben echt geen kleine eter! Zet me een willekeurige hutspot voor of curry en ik blijf ervan eten (bijvoorbeeld). Een zes gangen Diner doe ik ook diner doe ik ook niet moeilijk over.

Hebben jullie dit ook wel eens met bepaald eten? Dat je er echt zin in hebt en dat je er zodra het voor je neus staat ineens genoeg van hebt?

Ben benieuwd!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
04-01-2019 10:54
Van een Domino's (pubers vinden het lekker) krijg ik echt altijd spijt. Eet ik toch te veel. Dorst de hele nacht, maagpijn.

Lekker & snel vind ik deze: https://www.ah.nl/producten/pizza-pakket
en dan gooi ik hem vol smaak: salami, ansjovis en jalapeno's
Die vind ik ook heel lekker, maar zo zout! Daar krijg ik nou de hele nacht dorst van.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind pizza van Domino’s ook niet lekker.
Ik maak meestal de pizza zelf, maar als er pizza over is (wat zelden voorkomt) dan eten we dat de volgende dag als ontbijt of lunch.
Domino's pizza of NY pizza (en al die pizza-ketens-pizza's) vind ik ook niet lekker.
Krijg er ook s'nachts maagklachten van en ze zijn ongezond. Dat is gewoon fastfood.

Als we pizza gaan eten gaan we altijd naar een goed Italiaans restaurant waar je fatsoenlijke pizza's krijgt. Of ik maak ze thuis zelf.
Maar geen fastfood pizza's of diepvriespizza's, die zijn echt niet lekker!
Wij hebben hier een goede pizzeria, althans hun pizza's zijn erg lekker. Heel af en toe gaan we daar ook eten (1x per jaar of zo), maar een pizza bezorgen vind ik lekkerder. Als ik uiteten ga ga ik liever naar een gewoon restaurant ipv pizzeria.

Hier gaan de pizza's overigens altijd op, heerlijk.

Voor degenen die de pizza als ontbijt of lunch eten: werken jullie hem dan weer op of eten jullie hem koud?
Rubble schreef:
04-01-2019 12:01
Wij hebben hier een goede pizzeria, althans hun pizza's zijn erg lekker. Heel af en toe gaan we daar ook eten (1x per jaar of zo), maar een pizza bezorgen vind ik lekkerder. Als ik uiteten ga ga ik liever naar een gewoon restaurant ipv pizzeria.

Hier gaan de pizza's overigens altijd op, heerlijk.

Voor degenen die de pizza als ontbijt of lunch eten: werken jullie hem dan weer op of eten jullie hem koud?

Koud. Net zo lekker de volgende dag hoor!
Rubble schreef:
04-01-2019 12:01
Wij hebben hier een goede pizzeria, althans hun pizza's zijn erg lekker. Heel af en toe gaan we daar ook eten (1x per jaar of zo), maar een pizza bezorgen vind ik lekkerder. Als ik uiteten ga ga ik liever naar een gewoon restaurant ipv pizzeria.

Hier gaan de pizza's overigens altijd op, heerlijk.

Voor degenen die de pizza als ontbijt of lunch eten: werken jullie hem dan weer op of eten jullie hem koud?
Gewoon koud. Althans, zo doe ik het op vakantie altijd, want dan heb ik in m'n hotelkamer tenslotte geen magnetron/oven beschikbaar.
Alle reacties Link kopieren
Koude pizza is het beste ontbijt als je een avond op stap bent geweest :proud:
Alle reacties Link kopieren
(Bijna) alles wat ik zelf maak vind ik vaak lekkerder dan bij de bezorgdiensten. Zo ook pizza.

Waar ik altijd zin in heb en spijt van krijg is de Mac Donalds, toch eet ik die 1 a 2 x per jaar.
Alle reacties Link kopieren
Susan schreef:
03-01-2019 20:32
Ik vind de pizza van AH Excellent met spinazie lekker, maar volgens mij is die er niet meer. Jammer. Ik lust de meeste pizza's wel van Dr. Oetker Ristorante. Bestelpizza vind ik ook lekker, het liefst van een echte Italiaan, maar eentje met dunne bodem van New York Pizza vind ik ook wel lekker. Maar meestal koop ik pizza in de supermarkt, veel goedkoper en je hoeft niet zo lang te wachten.
Deze?

Afbeelding

Bij mijn AH in de bonus deze week met 50% korting. Raad eens wat ik ga eten vanavond :yum:
"I love not Man the less, but Nature more..."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven