Superlekker maar niet meer te koop

donderdag 13 maart 2008 om 09:14
maandag 21 juli 2008 om 16:52
quote:Ann Liv schreef op 13 maart 2008 @ 11:26:
[...]
Ik weet het, ik weet het! Het was de Jive of niet? Met yoghurtijs. Mmm, die was wel lekker ja. Over ijs gesproken, ook de ijstaco's van rond die tijd (denk ik) waren érg lekker en zijn nergens meer te vinden!
.Het is opal fruits.. die waren idd superlekker!
[...]
Ik weet het, ik weet het! Het was de Jive of niet? Met yoghurtijs. Mmm, die was wel lekker ja. Over ijs gesproken, ook de ijstaco's van rond die tijd (denk ik) waren érg lekker en zijn nergens meer te vinden!
.Het is opal fruits.. die waren idd superlekker!

maandag 21 juli 2008 om 23:43
Het heeft wat tijd gekost maar het was zo leuk om dingen die ik helemaal vergeten was weer terug te lezen, zoals de wasa runda kaneel, het sky-ijsje en opzet biscuit.
@Girl1983: jij had het over die beertjes of panda's die je in de melk kon stoppen (maar die zonder melk ook goed te eten waren). Ik zat laats liga continu smaak chocola te eten en ik vond het zo'n bekende smaak hebben, terwijl het de 1e keer was dat ik ze at. En toen kwam opeens uit het niets die beertjes weer in me op, wat leuk dat jij ze ook nog kent!
@Annedaisymay: je hebt nu van nescafe cafe latte caramel, misschien komt dat ik de buurt van jou caramel koffie.
zelf mis ik ook de twix ijs en de winner taco natuurlijk!
Wat ik hier nog niet heb zien staan zijn:
- de kaneel kauwgom van benbits volgens mij.
- de normale dove (dus geen caramel of amicelli ofzo) die je nu alleen nog maar in automaten of bij benzine pompen vind, maar niet meer in de winkel.
- een pizza met spinazie en kaas, niet die van ristorante die nog nog bij de appie ligt maar het was een hele dikke pizza van het merk die zo'n blauwe doos heeft met een stad als naam zoals boston ofzo)
Verder vind ik de boter zonnepond van smaak veranderd en niet meer zoals een jaar of 2 geleden. Misschien komt dat door dat geweldige omega 3 en 6 wat tegenwoordig weer overal in "moet" zitten weil je als boter nog een beetje gezond overkomen.
@Girl1983: jij had het over die beertjes of panda's die je in de melk kon stoppen (maar die zonder melk ook goed te eten waren). Ik zat laats liga continu smaak chocola te eten en ik vond het zo'n bekende smaak hebben, terwijl het de 1e keer was dat ik ze at. En toen kwam opeens uit het niets die beertjes weer in me op, wat leuk dat jij ze ook nog kent!
@Annedaisymay: je hebt nu van nescafe cafe latte caramel, misschien komt dat ik de buurt van jou caramel koffie.
zelf mis ik ook de twix ijs en de winner taco natuurlijk!
Wat ik hier nog niet heb zien staan zijn:
- de kaneel kauwgom van benbits volgens mij.
- de normale dove (dus geen caramel of amicelli ofzo) die je nu alleen nog maar in automaten of bij benzine pompen vind, maar niet meer in de winkel.
- een pizza met spinazie en kaas, niet die van ristorante die nog nog bij de appie ligt maar het was een hele dikke pizza van het merk die zo'n blauwe doos heeft met een stad als naam zoals boston ofzo)
Verder vind ik de boter zonnepond van smaak veranderd en niet meer zoals een jaar of 2 geleden. Misschien komt dat door dat geweldige omega 3 en 6 wat tegenwoordig weer overal in "moet" zitten weil je als boter nog een beetje gezond overkomen.
maandag 21 juli 2008 om 23:54
quote:75twinkel schreef op 17 juli 2008 @ 16:46:
ha , ik heb t gevonden, bij jeugdsentimenten.net
ik bedoel caramelco
"Jammer genoeg nie meer, omdat er suiker inzit. Maar toen heette het toch geen Bebogeen ? Het heette toen Caramelco en zat in van die blikjes met een geel en lichtbuin etiket en het was net wat lekkerder dan Bebogeen. "
maar de naam Caramelco zei me niks.
stukje verderop vond ik:
"
Ola mi amigos, mooi zeg vorige weken waren we op Tenerife voor een vakantie.
Daar hadden we koffie melk nodig dus wij op zoek en wat vonden we.
Van Nestle een koffie condens melk kon ook op de boterham.
En waar smaakt het naar, naar carmelco van Jacky die me nog bij stond uit mijn jeugd. Heerlijk vond ik het weer deze smaak."
En nu klopt t weer, wij noemende dat spul thuis altijd Jakkie.Caramelco was inderdaad zooo lekker. Dulche de Leche lijkt erop, maar is niet helemaal hetzelfde. Bebogeen vind ik zelfs niet eens vergelijkbaar. Ik heb zelf eens caramelspread proberen te maken door een blikje Friesche Vlag gezoete gecondenseerde melk aubain marie te koken. Dat werkte niet helemaal vlekkeloos, maar de smaak kwam wel overeen!
ha , ik heb t gevonden, bij jeugdsentimenten.net
ik bedoel caramelco
"Jammer genoeg nie meer, omdat er suiker inzit. Maar toen heette het toch geen Bebogeen ? Het heette toen Caramelco en zat in van die blikjes met een geel en lichtbuin etiket en het was net wat lekkerder dan Bebogeen. "
maar de naam Caramelco zei me niks.
stukje verderop vond ik:
"
Ola mi amigos, mooi zeg vorige weken waren we op Tenerife voor een vakantie.
Daar hadden we koffie melk nodig dus wij op zoek en wat vonden we.
Van Nestle een koffie condens melk kon ook op de boterham.
En waar smaakt het naar, naar carmelco van Jacky die me nog bij stond uit mijn jeugd. Heerlijk vond ik het weer deze smaak."
En nu klopt t weer, wij noemende dat spul thuis altijd Jakkie.Caramelco was inderdaad zooo lekker. Dulche de Leche lijkt erop, maar is niet helemaal hetzelfde. Bebogeen vind ik zelfs niet eens vergelijkbaar. Ik heb zelf eens caramelspread proberen te maken door een blikje Friesche Vlag gezoete gecondenseerde melk aubain marie te koken. Dat werkte niet helemaal vlekkeloos, maar de smaak kwam wel overeen!
maandag 28 juli 2008 om 09:16
Caramelpopcorn heb ik laatst nog ergens gezien.... ik zal even voor je opletten waar. Volgens mij de HEMA of zo'n soort winkel.
Ik mist de boordevoldrinkyoghurt... heb inmiddels van de Mona begrepen dat ze het uit het assortiment hebben gehaald.. liep niet goed
Ik mist de boordevoldrinkyoghurt... heb inmiddels van de Mona begrepen dat ze het uit het assortiment hebben gehaald.. liep niet goed
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
maandag 28 juli 2008 om 09:18
Bedankt voor de tip T-rex... het is niet hetzelfde (deze is met melk) maar ook errûg lekker!
De kaneelkauwgum mis ik ook!!! Ik vond laatst nog een pakje van Sportlife... Ik was weer helemaal happy. Helaas is het pakje inmiddels op en is de kauwgum dus nergens meer te krijgen. Jammer, jammer, jammer!!
De kaneelkauwgum mis ik ook!!! Ik vond laatst nog een pakje van Sportlife... Ik was weer helemaal happy. Helaas is het pakje inmiddels op en is de kauwgum dus nergens meer te krijgen. Jammer, jammer, jammer!!
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.

maandag 28 juli 2008 om 11:35
quote:T- rex schreef op 21 juli 2008 @ 23:43:
Met amandelschaafsel erop?
Die verkopen ze nog overal hoor!
Met amandelschaafsel erop?
Die verkopen ze nog overal hoor!
maandag 28 juli 2008 om 12:49
maandag 28 juli 2008 om 14:53
quote:Freda12 schreef op 28 juli 2008 @ 01:05:
Vroeger hadden ze van die emmertjes caramelpopcorn! Dezelfde als in de bioscoop.
Helaas hebben ze die zowel in de winkel als in de bios niet meer...
Kan ik dan nóóit meer caramelpopcorn eten?
Idd wat hiervoor gezegt word in een zakje bij de Xenos. (moetjezelf nog poffen in de magnetron) Maar das juist des te lekkerder!
Op het pakje staat (ge)zoete popcorn. Maar dat is dus ook caramel.
Die suiker smelt...en wordt caramel.
Vroeger hadden ze van die emmertjes caramelpopcorn! Dezelfde als in de bioscoop.
Kan ik dan nóóit meer caramelpopcorn eten?
Idd wat hiervoor gezegt word in een zakje bij de Xenos. (moetjezelf nog poffen in de magnetron) Maar das juist des te lekkerder!
Op het pakje staat (ge)zoete popcorn. Maar dat is dus ook caramel.
Die suiker smelt...en wordt caramel.
maandag 28 juli 2008 om 18:50
quote:Freda12 schreef op 28 juli 2008 @ 01:05:
Kan ik dan nóóit meer caramelpopcorn eten? Bij de Hoogvliet verkopen ze momenteel zakken popcorn met smaken. In elk geval met chocolade (heerlijk!) en volgens mij ook met caramel. Ligt in de vakken waar ook de chips ligt.
Kan ik dan nóóit meer caramelpopcorn eten? Bij de Hoogvliet verkopen ze momenteel zakken popcorn met smaken. In elk geval met chocolade (heerlijk!) en volgens mij ook met caramel. Ligt in de vakken waar ook de chips ligt.
maandag 28 juli 2008 om 23:56
dinsdag 29 juli 2008 om 16:52
dinsdag 29 juli 2008 om 18:22
Voor wie de vrij nieuwe " apple crumble" van Honig om zelf te maken ook zo lekker vond (wij wel, warm uit de oven en dan met een bolletje kaneelijs en slagroom)....wees snel....ik heb mij laten vertellen dat het gehele assortiment (dus ook de zoete broodjes en de hartige muffins) niet lopen en dus binnenkort ook uit het assortiment zullen worden gehaald.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
dinsdag 29 juli 2008 om 22:37
woensdag 30 juli 2008 om 05:01
quote:Monique_64 schreef op 27 juni 2008 @ 21:36:
en een tijdje geleden hadden ze bij xenos nog van die pastilles,roze en blauwe met soort van chocolade pepermunt smaak
Helaas hebben ze die niet meer. Bij Jamin bv hebben ze wel die roze en blauwe dingen die bv gegeven worden bij een kraamvisite maar die bedoel ik eigenlijk niet....die met chocolade erin
(hoezo verzot op chocolade
) ? )Die chocolade pastilles verkopen ze nog wel hier
Ook hebben ze bij deze webwinkel jodevet, ouwel, toverballen etc etc.
en een tijdje geleden hadden ze bij xenos nog van die pastilles,roze en blauwe met soort van chocolade pepermunt smaak
Helaas hebben ze die niet meer. Bij Jamin bv hebben ze wel die roze en blauwe dingen die bv gegeven worden bij een kraamvisite maar die bedoel ik eigenlijk niet....die met chocolade erin
(hoezo verzot op chocolade

Ook hebben ze bij deze webwinkel jodevet, ouwel, toverballen etc etc.

woensdag 30 juli 2008 om 12:20
quote:Ridder schreef op 28 juli 2008 @ 23:56:
@ T-rex & Moordwijf: de Pizza Boston kunt U bekijken of:
http://www.wagner-pizza.n...DGRP_2=7&ArtikelNr=101228
Ik rij 75 km, om in het nederlands mijn lievelings-pudding te kopen: Saroma-banaan en -pistazie. Saroma is bij ons in duistland lange tijd niet meer te kopen. Jammer!
Ik las hier dat ze bij de jumbo zoveel dingen nog wel hebben dat ik daar ook heen ben gereden, en hadden ze idd de pizza die nog Boston heette ook! Volgens mij is dat echt nog een van de weinig winkelketens die hem verkoopt. Of ik kom in de verkeerde winkels.
Ik wist niet dat ze bij de action ook eten verkochten. Ga daar ook maar even een kijkje nemen voor de kauwgom
@ T-rex & Moordwijf: de Pizza Boston kunt U bekijken of:
http://www.wagner-pizza.n...DGRP_2=7&ArtikelNr=101228
Ik rij 75 km, om in het nederlands mijn lievelings-pudding te kopen: Saroma-banaan en -pistazie. Saroma is bij ons in duistland lange tijd niet meer te kopen. Jammer!
Ik las hier dat ze bij de jumbo zoveel dingen nog wel hebben dat ik daar ook heen ben gereden, en hadden ze idd de pizza die nog Boston heette ook! Volgens mij is dat echt nog een van de weinig winkelketens die hem verkoopt. Of ik kom in de verkeerde winkels.
Ik wist niet dat ze bij de action ook eten verkochten. Ga daar ook maar even een kijkje nemen voor de kauwgom

woensdag 30 juli 2008 om 12:27
quote:75twinkel schreef op 03 juli 2008 @ 14:02:
vriend en ik zoeken trouwens al járen naar goudasglorie pindakaas. als iemand die ergens ziet....dit staat op de site van gouda's glorie:
"Verkrijgbaarheid Gouda's Glorie producten
De producten van Gouda's Glorie zijn onder andere verkrijgbaar bij de onderstaande supermarkten. Soms treft u bij uw supermarkt een gedeelte van het assortiment aan. Wilt u zeker weten dat u een bepaald product in uw supermarkt kun kopen, neem dan contact op met onze klantenservice."
misschien kan je zo iets regelen
vriend en ik zoeken trouwens al járen naar goudasglorie pindakaas. als iemand die ergens ziet....dit staat op de site van gouda's glorie:
"Verkrijgbaarheid Gouda's Glorie producten
De producten van Gouda's Glorie zijn onder andere verkrijgbaar bij de onderstaande supermarkten. Soms treft u bij uw supermarkt een gedeelte van het assortiment aan. Wilt u zeker weten dat u een bepaald product in uw supermarkt kun kopen, neem dan contact op met onze klantenservice."
misschien kan je zo iets regelen