Superlekker maar niet meer te koop

13-03-2008 09:14 1706 berichten
De titel zegt het al....wat vond je "vroeger" superlekker en is nu nergens meer te krijgen??

Ik at vroeger ladingen kaasijsjes....waren roomijsjes op een stokje, in de vorm van een kaasblokje met een muis op de verpakking. Echt zo lekker, en dus nergens meer te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Wie weet waar je Calvé Snacksaus Pittige Ketchup nog kunt verkrijgen?

Vorig jaar was deze saus nog overal verkrijgbaar en nu kan ik het nergens meer vinden.

Heel jammer, want ik vind dit sausje erg lekker.
Je hebt van die peren ijsjes van ola geloof ik

die waren er ook in appel maar die kan ik echt NERGENS vinden!
quote:suusjesuusje schreef op 14 augustus 2012 @ 23:03:

Soms moeten ze niet willen verbeteren maar gewoon lekker laten zoals het was.

Mee eens.

Negen van de tien keer is een 'verbetering' helemaal geen verbetering.

Als ik op de verpakking zie staan: 'Vernieuwde smaak', gaan m'n nekharen al overeind staan
quote:Lotte35 schreef op 15 augustus 2012 @ 11:23:

[...]

Mee eens.

Negen van de tien keer is een 'verbetering' helemaal geen verbetering.

Als ik op de verpakking zie staan: 'Vernieuwde smaak', gaan m'n nekharen al overeind staan

Inderdaad. En standaard is de "vernieuwde smaak" veel zoeter.

Alles is tegenwoordig "sweet". Sweet paprika, sweet pepper, sweet onion, sweet BBQ, sweet pickle, sweet tomato. In navolging van de VS, waar overal meer suiker doorheen zit dan in West-Europa. Bleh...
Je had van Sportlife geloof ik van die doorzichtige blaadjes die smelten op je tong, super fris. Maar ik kan ze nergens meer vinden, weet ook niet meer hoe ze heten :(. Weet iemand of ze nog verkrijgbaar zijn?
Deze:

Laatst gekocht in een Combi in Duitsland haha. Echt nostalgie
Vroeger had je chips die heette 'Oei oei', en die was me toch lekker. Bestaat al járen niet meer, helaas.
Vika smeltkaas. Zat eeuwen geleden in een plastic zakje met een rond rood en blauw boertje erop, als ik me goed herinner. Dat spul plakte zo heerlijk aan je verhemelte als je dat op brood had.

Het zal wel ontzettend goor zijn geweest, maar ik was er dol op als kind.
quote:amarna schreef op 15 augustus 2012 @ 13:41:

[...]

Inderdaad. En standaard is de "vernieuwde smaak" veel zoeter.

Alles is tegenwoordig "sweet". Sweet paprika, sweet pepper, sweet onion, sweet BBQ, sweet pickle, sweet tomato. In navolging van de VS, waar overal meer suiker doorheen zit dan in West-Europa. Bleh... Vooral die 'bleh'!
Oh, het Panda ontbijt! Wat was dat lekker. Mijn koninkrijk voor een doos daarvan.

@suusjesuusje: die raket ijsjes met een chocopuntje, heetten die niet 'spoetnik'? Was volgens mij hetzelfde, maar dan het B-merk.

Zelf ben ik al jaren op zoek naar 'voetjes-drop'. Was een zachte dropsoort in de vorm van voetjes, met aan een kant een laagje schuimspullie. In roze en geel en wit, geloof ik.

Wie is het met mij eens dat TumTum tegenwoordig heel anders smaakt dan vroeger?
quote:_Druifje_ schreef op 15 augustus 2012 @ 21:28:

Je had van Sportlife geloof ik van die doorzichtige blaadjes die smelten op je tong, super fris. Maar ik kan ze nergens meer vinden, weet ook niet meer hoe ze heten :(. Weet iemand of ze nog verkrijgbaar zijn?Sportlife Leaf?
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
quote:zipje2007 schreef op 23 augustus 2012 @ 11:35:

Oh, het Panda ontbijt! Wat was dat lekker. Mijn koninkrijk voor een doos daarvan.

@suusjesuusje: die raket ijsjes met een chocopuntje, heetten die niet 'spoetnik'? Was volgens mij hetzelfde, maar dan het B-merk.

Zelf ben ik al jaren op zoek naar 'voetjes-drop'. Was een zachte dropsoort in de vorm van voetjes, met aan een kant een laagje schuimspullie. In roze en geel en wit, geloof ik.

Wie is het met mij eens dat TumTum tegenwoordig heel anders smaakt dan vroeger?Ik! Van die Tum Tum dus
Belga kauwgum!

Met zo'n wit poederlaagje eromheen, in een gekleurd toffee papiertje.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Chocomel met mokka smaak en honingdrop van Klene (kocht ik altijd op de markt)
Ja die voetjes drop! goh die waren echt lekker, zacht en zoet mmmm... tsja tum tum vind ik nu ook niet meer lekker in de 80's was het toch echt lekkerder.
@ verry_cherry: vond je die echt lekker? Ik vond ze smakeloos en taai. Wij kregen ze altijd bij onze slager vroeger, ik heb er veel gehad maar ben ze op een gegeven moment vriendelijk gaan weigeren.

Wat ik heel lekker vond; een jaar of 20(!!) geleden waren er chips op de markt en de heette Bloopers/Bloepers. Die vond ik denk ik als enige lekker want die werden al vrij vlot uit de winkels gehaald...
Kaaspopcorn, ooit gekocht bij de xenos maar nu zie ik ze nooit meer :(
cassissoftijs
Peppadew sauce. Heerlijk! Op alles ongeveer.

Ik probeer het overal te vinden maar zelfs in het buitenland kom ik het niet tegen...
ja die "dropvoetjes" waren idd lekker
Jaaa Liga Panda ontbijt! Mijn zus en ik waarin echt niet te troosten toen die niet meer gemaakt werden

http://www.youtube.com/watch?v=8Wp_tpY_jK0

En Crocky Kraakbeesten! (met toto's, kroko's en dino's)

http://www.youtube.com/watch?v=2aemxzdBqnk
quote:Britannia schreef op 25 augustus 2012 @ 20:17:

Peppadew sauce. Heerlijk! Op alles ongeveer.

Ik probeer het overal te vinden maar zelfs in het buitenland kom ik het niet tegen...Had je die van een bepaald merk? Zie het wel op de site van Oil & Vinegar staan en bij bv wijndragers.nl heb je peppadew mayonaise.
quote:Zelf ben ik al jaren op zoek naar 'voetjes-drop'. Was een zachte dropsoort in de vorm van voetjes, met aan een kant een laagje schuimspullie. In roze en geel en wit, geloof ik.Van Katja zijn die. Ik heb ze in Nederland al tijden niet meer gezien maar een aantal maanden geleden wel in Duitsland zien liggen.
carameltoffees. Ze denken dat ze kunnen worden varvangen door fudge, maar dat heeft een heel ander consistentie.
it's a big club and you ain't in it
Fido-dido-ijs, smaakte naar 7-up.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven