Vreemdste gerecht dat een restaurant je ooit heeft voorgezet

16-03-2009 19:03 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisterenavond had ik een zeer vreemde culinaire ervaring. Ik ging eten in een restaurant. Nou ben ik vegetarier en dan heb je niet altijd veel keuze. Nu ook weer niet, de keus was pasta met blauwe kaas saus of pasta met blauwe kaas saus. Nu hou ik niet echt van blauwe kaas dus ik vroeg of ik misschien een andere saus bij de pasta kon krijgen.

De serveerster zei: de sausen die we hebben zijn blauwe kaas saus, pepersaus en stroganoffsaus.

Ik dacht eerst nog dat ze een geintje maakte, dat waren de verschillende sausen die je bij de vleesgerechten kon krijgen. Dus ik nog 'haha, nou dat lijkt me niet echt lekker'. Zij aan de kok vragen en jawel die kon wel iets vegetarisch maken.

Eten werd gebracht en wat lag er op mijn bord? Pasta met stroganoffsaus. En dat is dus een eeeeeh, typische combinatie die ik nou niet direct thuis ga nakoken.

Nee echt, zo slecht heb ik nog nooit gegeten in een restaurant! Volgens mij kwam het nog uit een pakje ook, het was zoet, zout en vet. Jakkes!

Wat is het vreemdste dat een restaurant jullie ooit heeft durven serveren?

(overigens durfde ik er niets van de zeggen, ik was mee uit eten genomen door een familielid en wilde niet de sfeer bederven door te klagen, suf he...)
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Jody, dat is mansaf! Heel machtig, ik lust het wel. Alleen een paar uur siesta erna is wel verstandig

Gore dingen: witte kipfilet gebakken in olie (structuur vh vlees: rubber), op een bedje platgedrukte rijst, en dan de bakolie erover heen gegoten.

In Cairo: french fries, en dat bleek gewoon een zak chips te zijn die omgekeerd waren op een ranzig bord.

In Singapore heb ik altijd vegetarisch gegeten, had geen zin in vreemde proteines.
Alle reacties Link kopieren
Heb ooit in Engeland op goed geluk de soep van de dag besteld: dat was dus sinasappelsoep.

Ik had er nog nooit van gehoord, maar lekker dat dat was....:)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven