Wat eet je op dit moment deel 22

24-01-2023 11:32 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer ruim tien jaar geleden begonnen in telegramstijl; inmiddels zijn eten en drinken hier min of meer bijzaak geworden. De titel dekt de lading dan ook niet helemaal meer, maar tradities zijn er om in ere gehouden te worden! :cheer2:

Uiteraard is iedereen van harte welkom om mee te komen schrijven!

Hier komen we vandaan: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-21/l ... ges/483571
Alle reacties Link kopieren
Nou Via het heeft er bij jou behoorlijk ingehakt .heeft hier gelukkig niet zo lang geduurd al vond ik n dikke week lang genoeg .
En dan ook nog de kinderen er bij .sterke vrouw .👍
Gelukkig dat de boodschappen bezorgd worden .
Heb vanmorgen n beetje in de woonkamer gestoft en stof gezogen nu zit ik even .als het goed is moeten we morgen weg naar de Achterhoek .maar dat weet ik pas na zes uur .
Ontbijt was brood met pate en n boterham met american .en koffie neem zo nog n mok koffie . Het smaakt mij weer .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik had vandaag een off-day,ik denk teveel spanning dus ik heb de boel de boel gelaten en niks gedaan.Vanmiddag geslapen,er was nog soep dus dat hebben we gegeten met zelfgemaakte kaasbroodjes.

Viva,fijn dat je wat opknapt,zal wel even duren eer je energie weer terug is,je lijf heeft tijd nodig om te herstellen.Fijn dat het met man naar omstandigheden goed gaat❤

Iedereen gaat zo weg dus ik heb zometeen de bank en tv voor mezelf😂
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk coetje n avondje alleen . Zo af en toe dan .😃
Ik had alweer zo,n kouwe dag .vanmiddag nog n paar broeken gestreken ,n kort politie serie van n uurtje tussendoor gekeken , gaat het strijken iets makkelijker .
Fijne avond .😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Oudste geeft vanavond een feestje hier thuis en er blijven wat mensen slapen,vriend en ik zullen dus voornamelijk boven zijn vanavond.We gaan wel eerst nog uit eten met jongste.
Oudste heeft netjes briefje bij de buren in de bus gedaan,van mijn lieve buren kreeg ik een appje,maak maar veel plezier en lawaai,hebben ze aan de andere kant eens last van jullie😂
Nu eerst ontbijt,koffie en stukje stokbrood met gekookt eitje.

Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Gezellig coetje jullie verbannen naar boven ,
Zou mij niet verbazen als er vanavond politie aan de deur komt voor lawaaioverlast 😅
Eij zijn terug uit de Achtethoek hebben daar nog even rondgelopen man man wat is het koud ondanks het zonnetje . Zit nu op de bank met mijn elektrishe deken omgeslagen .in de auto stoelverwarming maar in huis is het nog niet echt warm..
Dus nog even zo zitten .mijn jurkje is binnen ,pas m vanavond als het hier overal iets warmer is .tot later.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Gezellige drukte hier :cry:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Mijn telefoon was ineens kapot dus moest vanmiddag eerst op pad voor een andere,gelukt en nu alles weer geinstaleerd enzo.
Geen politie aan de deur geweest,moet ook wel zeggen dat ze het beneden redelijk rustig hebben gehouden.
Vriend,jongste en ik waren lekker uit eten geweest bij de griek.
Vanmiddag zijn vriend en ik een rondje in het bos gaan wandelen en bij thuiskomst was alle troep weer opgeruimd.
Zometeen eten wij frietjes,ik heb geen zin om te koken vandaag😂
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat de buren niet hebben lopen zeiken coetje, en wat vervelend dat je telefoon ineens stuk was. gelukkig heb je dat nu opgelost en ben je er weer bij :-) eten bij de griep is altijd goed, wat gezellig zo met jongste en vriend!
Chris heb jij nog wat bijzonders gedaan verder vandaag of niet?

Wij waren bij Hanna, die heeft afgelopen woensdag een nieuw vriendinnetje op de wei gekregen die net zo oud is als haar (een haflinger) en ze is helemaal gelukkig nu want ze heeft tot nu toe steeds met oudere paarden samen gestaan (20+) ze was direct vanaf het begin dikke vriendinnen met de haflinger en ze doen alles samen, zelfs zo erg dat de staleigenaar het tussenschot tussen hun inloopstallen heeft weggehaald omdat ze steeds samen in 1 box gaan staan ipv ieder in zijn eigen box. als ik Hanna op haal moet ik ook echt oppassen dat de haflinger niet stiekum mee de stal uit gaat, en Ze gaan ook echt hinniken naar elkaar als ze elkaar niet meer zien. :heart:
Alle reacties Link kopieren
Vanmiddag visite gehad Liz .en verder n gewone dag .morgen ook n gewone Maandag .en ach ik heb ook geen plannen of iets bijzonders komende week.maar dat kan natuurlijk zo veranderen.

Wat leuk voor Hanna n vriendinnetje .❤️is je zoon ook weer n beetje in zijn element?
Ik ben maar met n kruik in bed gaan liggen heerlijk .nog even lezen in n prachtige Thriller van Robert Bryndza.deel zes van n hele mooie serie .
Ben dus helemaal gelukkig en straks als ik moe wordt ga ik :sheep: tellen .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Liz,wat gezellig voor Hanna🥰

Ik ben al aan het werk,thuis koffie gedronken en nu een cracker met pate.

Fijne maandag!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgdn .ga zo ontbijten .
Fijne dag
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag. Ik heb gewerkt, wat boodschappen gedaan en eet zo een mehrkornbrötchen met fleischsalat. Vanmiddag wat huishouden en daarna naar vriend toe, morgen vrij van het werk en weer les met Hanna :-)
Ik hoop maar dat het dan minder hard waagt en minder koud is want dat vind ik erg onprettig als ik ga rijden.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het ook maar koud vandaag Liz! En idd die stomme wind,die maakt het nog guurder.

Ik heb fijn gewerkt,zometeen wat eten maken,aardappels,spruitjes en gehaktbal.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,
hier ben ik ook weer, heb het nieuwe topic ook gevonden.

Spa Orange en pomberen-chips (zo heten die toch?). Had er ineens zin in. Ga zo huisgemaakte winterthee zetten.
Alle reacties Link kopieren
chrisjoh schreef:
29-01-2023 21:08
Ik ben maar met n kruik in bed gaan liggen heerlijk .nog even lezen in n prachtige Thriller van Robert Bryndza.deel zes van n hele mooie serie .
Heb je de hele serie? Ik heb stalker in de nacht gelezen, het tweede deel. Die was goed!!!! Ik wil de rest ook.
Alle reacties Link kopieren
lizenlotte schreef:
29-01-2023 19:23
Wij waren bij Hanna, die heeft afgelopen woensdag een nieuw vriendinnetje op de wei gekregen die net zo oud is als haar (een haflinger) en ze is helemaal gelukkig nu want ze heeft tot nu toe steeds met oudere paarden samen gestaan (20+) ze was direct vanaf het begin dikke vriendinnen met de haflinger en ze doen alles samen, zelfs zo erg dat de staleigenaar het tussenschot tussen hun inloopstallen heeft weggehaald omdat ze steeds samen in 1 box gaan staan ipv ieder in zijn eigen box. als ik Hanna op haal moet ik ook echt oppassen dat de haflinger niet stiekum mee de stal uit gaat, en Ze gaan ook echt hinniken naar elkaar als ze elkaar niet meer zien. :heart:
Dat klinkt zo lief :heart:
Alle reacties Link kopieren
Ze zijn ook heel lief samen :-) het zal mij benieuwen of ik Hanna morgen mee krijg naar de manege heen of dat ze nu weer in de staak gaat omdat ze bij haar vriendinnetje wil blijven..
Alle reacties Link kopieren
lizenlotte schreef:
30-01-2023 19:05
Ze zijn ook heel lief samen :-) het zal mij benieuwen of ik Hanna morgen mee krijg naar de manege heen of dat ze nu weer in de staak gaat omdat ze bij haar vriendinnetje wil blijven..
Ahw :love:
Alle reacties Link kopieren
JoyAnna schreef:
30-01-2023 18:08
Heb je de hele serie? Ik heb stalker in de nacht gelezen, het tweede deel. Die was goed!!!! Ik wil de rest ook.
Ja zeker .het eerste deel is Het meisje in het ijs . De rest ook gelezen zijn erg mooi .deze laatste was fantastisch.
Zou ze zeker gaan lezen . 👍
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Hoop dat Hanna niet gaat staken Liz .

Gegeten hebben we lasagne .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
chrisjoh schreef:
30-01-2023 20:20
Ja zeker .het eerste deel is Het meisje in het ijs . De rest ook gelezen zijn erg mooi .deze laatste was fantastisch.
Zou ze zeker gaan lezen . 👍
Dank je voor je aanbeveling :) Ik wist wel dat het iets zou zijn. Hou van verrassende ontknopingen en dat was ook een van de dingen die me aansprak in stalker in de nacht (normaal begin ik met een serie altijd gewoon bij het begin, maar dit deel lag bij de Trekpleister voor 3,99 vandaar).
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Wat een gedoe met je telefoon, Coetje. Hoe voel je je nu, lichamelijk gezien?

Klinkt echt superschattig, Liz :heart:

Leuk dat je er ook weer bent, JoyAnna. Lees je alleen op papier? Ik wil nooit meer zonder e-reader, al vind ik een papieren boek voor thuis nog wel prettig.

Zwaai naar Viva, Chris en Lieveke.

Gisteren was ik met mijn ouders naar de Nationale Holocaust Herdenking in Amsterdam. Rest van de dag lekker thuisgebleven. Vandaag weer op en neer naar Hengelo.

Vanavond lekker simpel een kaasschnitzel met broccoli en aardappelpuree gegeten.
Alle reacties Link kopieren
Cookielover, ik lees alleen papieren boeken. Wat vind jij het fijnste aan een e-reader? Ik kan me er zo weinig bij voorstellen eigenlijk... Hoe was de herdenking?

Fijn inderdaad dat je weer een telefoon hebt Coetje en ook meteen geïnstalleerd in de winkel. Hadden ze de modellen gewoon op voorraad? Begin december is de mijne gesneuveld en je voelt je toch meteen 'onthand'. Vreemd eigenlijk als je erover nadenkt. Dat er geen mobiele telefoons waren en later Nokia's waarop je snake kon spelen en je berichten-inbox na 20 sms-jes vol zat ;-D

Scherm is volledig kapot maar de telefoon zelf deed het nog, alarm ging ook nog gewoon iedere ochtend af tot de batterij dood ging. Heb in de winkel gevraagd wat ze ermee konden aangezien ik de bestanden nog heel erg graag over wil zetten.

Er was dus niks mogelijk, vanwege 'privacy'. Wat ik een heel belachelijk en stom non-excuus vond en nog steeds vind, want in Debet van Saskia Noort kon het wel gewoon en werden er in twee filialen van de kpn-winkel gewoon netjes bestanden overgezet van twee kapotte telefoons op nieuwe telefoons ;-D en dan weet ik tenminste nog gewoon de pincode!

Een groot glas groene thee appel-cranberry.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .was het indrukwekkend cookie de herdenking ??de laatste dagen ook steeds te zien oo de Duitse t.v.
Jongeren weten steeds minder over de holocaust en dat is toch iets wat nooit vergeten mag worden heb er veel boeken over gelezen .
De Berlijn trilogie van Jenny Glanfield is ook zo prachtig om te lezen kom je er ook achter voor hoe veel verdeeldheid het ook in duitse families gezorgd heeft .
Het boek begint met de eerste wereld oorlog tot aan de val van de Berlijnse muur .

Ik ga nog n uurtje pitten .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Oh JoyAnne wat vervelend geen telefoon hoop dat je alle gegevens hebt op de nieuwe .en je contacten .erg vervelend maar we zijn er zo aan gewend he .
Ik lees mijn boeken op de ipad thuis .en de ereader is handiger om mee te nemen in je tas.
Heb nog veel tips voor je naar wat ik hier zo lees houden wij van het zelfde genre boeken .nu toch nog even slapen .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven