Wat eet je op dit moment deel 22

24-01-2023 11:32 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer ruim tien jaar geleden begonnen in telegramstijl; inmiddels zijn eten en drinken hier min of meer bijzaak geworden. De titel dekt de lading dan ook niet helemaal meer, maar tradities zijn er om in ere gehouden te worden! :cheer2:

Uiteraard is iedereen van harte welkom om mee te komen schrijven!

Hier komen we vandaan: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-21/l ... ges/483571
Alle reacties Link kopieren
Lieve viva jij hoeft je nergens voor te schamen, jij doet het hartstikke goed met je meiden! Fijn dat jullie bij man op bezoek zijn geweest, ik hoop dat het naar omstandigheden goed met hem gaat.

Chris is er ook weer zie ik, gezellig dat je er weer bij bent! Coetje heel goed dat je het nu even wat rustiger aan doet, echt even naar je lijf luisteren nu.

Ik heb vanmorgen les gehad en de hoefsmid is ook nog geweest, daarna ben ik met vriend gaan winkelen omdat ik nieuwe kleren wil maar de mode is zo niks voor mij. Vreselijk die psychedelische printjes en neonkleuren :-?
Alle reacties Link kopieren
coetje jij krijgt volgende week weer gezellig je logeetje .zo ver is het hier nog niet .maar komt denk ik ooit .mag ze van mij iets groter zijn .ik doe met die hele kleintjes
n beetje onhandig .komt ook dat ik mijn linker arm niet zo goed kan gebruiken .
Ontdek na die val van gisteren steeds meer pijnlijke en blauwe plekken op mijn lijf .

Vind jij dat ook al niks Liz ik hou wel van felle kleuren en er zijn vrouwen die dat ook heel mooi kunnen combineren en dragen..Als ik in n goeie bui ben combineer ik het wel eens met fel gekleurde beetje grotere oorhangers .
Maar niet altijd meestal heb ik zilver of goudkleur in ..
Heb een paar net n grote groene steen .maar die zijn mij eerlijk gezegd te zwaar .krijg ik last van .maar wel heel mooi..
De overige dames krijgen allemaal n knuffel van mij : :hug:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Liz kun jij mij iets wijzer maken over de eau d parfum .Miss Dior .
Heb n klein mini testertje en ruikt goed.
Heel bloemig wel iets voor straks de warmere dagen lijkt mij?
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Dank voor jullie lieve woorden :heart:!

De haren van de meisjes zijn weer netjes en verzorgd. Middelste wou er een heel stuk af hebben, die had ik niet zien aankomen haha. Maar ze is er zo blij mee!

Bij man was het fijn, de meisjes gaan er nu met plezier heen en zonder verdrietig te zijn mee terug. We kunnen er nu ook langer blijven, hebben even gewandeld en een spelletje gedaan. Met man zelf gaat het ook in stijgende lijn, heeft ook weer meer leven in zijn gezicht/lijf, geen zielig hoopje meer zeg maar. Ik zal jullie binnenkort privé even een update geven.

Vanavond aten we vriendensoep en stokbrood.
Nu een glaasje wijn en wat noten/kaas/olijven.
Alle reacties Link kopieren
Liz, ging de les goed? Heb je helemaal niets leuks gevonden? Hopelijk was het wel gezellig/fijn om even met vriend eruit te zijn.

Chris, balen dat je zoveel pijn en blauwe plekken hebt na de val van gisteren. Kan mij voorstellen dat je het leuker en makkelijker vindt als die kleintjes wat ouder zijn qua logeren enzo.

Coetje, weer heerlijk geknuffeld met neefje! Hoop dat je vannacht beter slaapt, was je aan het piekeren?
Alle reacties Link kopieren
Fijn voor jullie viva dat het met je man de goeie kant oo gaat. En de meisjes het nu beter accepteren dat het is zo als het is .

Zo,n kleintje vast houden en dat koppie is nog
niet stevig vind ik altijd n beetje eng .zo klein zo kwetsbaar.heb liever dat ze iets steviger zijn dat je ze fatsoenlijk op kunt tillen zonder dat je bang hoeft te zijn dat ze breken .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Dat snap ik best Chris dat je je daar nog wat te onzeker voor voelt. Ze word gelukkig vanzelf groter en steviger en dan heb je nog genoeg tijd om haar te laten logeren bij jullie :-) ik had gemist dat je bent gevallen gisteren, hoe kwam dat zo? Toch je knie die dwars zat of iets anders. In elk geval heel rot dat je bent gevallen en er toch wat blauwe plekken aan over hebt gehouden..
Miss dior is een parfum wat veel vrouwen het hele jaar door wel dragen, gewoon opdoen als jij er zin in hebt dus.

Viva wat fijn dat het beter gaat met man en dat de meisjes er nu ok mee zijn dat hij nu nog niet mee terug naar huis gaat. Wat leuk dat middelste zo blij is met haar nieuwe kapsel :-)
Ik heb idd helemaal niks gekocht gisteren, ga dus vandaag maar weer internetshoppen want moet wel dringend nieuwe kleding hebben.

De les ging gisteren helaas niet zo goed, wat kwam doordat een stalgenoot van mij net als de vorige keer het idiote idee heeft opgevat dat het leuk is om de manege te gaan boeken tijdens mijn les, wat mij onzeker maakt omdat haar paard letterlijk oncontroleerbaar door de bak heen bokt en rent en ze ook nog eens steeds tegen mijn richting in rijdt, waardoor ze ons dus tegemoet komt ipv dat ze voor of achter ons rijdt :roll: hierdoor zit ik dus heel gespannen en durf ik niet door te zetten met mijn stem als Hanna me uitprobeert waardoor we nu een stap terug hebben gedaan in het rijden. :-(
Mijn instructrice heeft haar er vorige keer wat van gezegd maar toch flikte ze het gisteren weer, terwijl er genoeg andere tijdstippen waren dat de manege nog vrij was beide keren dus dit is gewoon treiteren in mijn ogen. mijn instructrice heeft dit nu besproken met de staleigenaar want dit kan zo niet, wat zij doet kan gevaarlijk worden zeker bij een jong paard als Hanna en de sfeer word er ook niet beter op zo. Ze heeft dus nu een waarschuwing gehad van de staleigenaar en de volgende keer kan ze haar biezen pakken. Daar ben ik wel blij mee maar goed het neemt niet weg dat ik er toch al een knauw van gehad heb.. zo jammer.

De komende 2 weken kan ik niet rijden omdat ik met zoon mee ga naar zijn stage, we hebben mijn les wel laten staan in de app maar mijn instructrice gaat Hanna dan rijden ipv ik, iets wat die trut van stal niet weet dus als ze het toch weer flikt om de manege te boeken tijdens mijn vaste lesuur zal ze wel raar opkijken. Mijn vriendin gaat Hanna nl poetsen en zadelen en met haar naar de manege heen lopen waar mijn instructrice dan wacht zodat die trut van te voren niet weet dat ik niet kom :mrgreen: mijn vriendin zadelt Hanna nl wel vaker voor me als mijn werk iets uit loopt zodat ik meteen kan opstappen en op tijd aan de les kan beginnen dus dat is niks raars. Best jammer dat ik haar reactie niet kan zien eigenlijk :lol:
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Liz,goed plan heb je gemaakt voor morgen,wat een raar mens om zo tegen de regels in te gaan.Die voelt zich wat meer dan een ander dan? Ben benieuwd hoe het morgen gaat!

Weer slecht geslapen,ga morgen vragen of dat van de medicijnen kan komen.
Vandaag even een wandeling in het bos maken en verder geen plannen.
Ontbijt was koffie en een stukje stokbrood met tonijnsalade.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .hier ook stokbrood gegeten met garnalen is saus .en met rambol.
Koffie ook.

Wat n dwarsligger die vrouw Liz. Gelukkig dat er ook genoeg zijn Waar je steun aan hebt .
Het is hier n beetje mottig geen wandelweer coetje.

Heb morgenmiddag n verjaardag .
Dinsdag mijn nichtjes hier. Moet ik nog iets lekkers maken weet nog niet wat .komt wel even overleggen met man . Hij moet het meeste doen ..
Woensdag de tandarts als is dat gelukkig geen hele dag ..
Vandaag gewoon in huis .fijne dag :hug:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Het is ook volle maan he coetje, ik weet niet of je daar normaal last van hebt? Zoon en ik nl wel, wij slapen ook al de hele week slecht.
Die griet van stal is een verwende trut van 19 die graag zielige verhaaaltjes verteld zodat ze krijgt wat ze wil die we al meerdere keren op een leugen hebben betrapt, geen frisse tante dus..
Alle reacties Link kopieren
Vervelend meid dus Liz .
Heb vanmorgen nog maar eens de e.d.p. opgespoten denk dat ik m toch maar koop .is het niet deze week dan maar op n later tijdstip .
Weet ook geen ander waar ik op dit moment warm voor loop ..
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ja volle maan wist ik Liz,thnx.Zit ook niet lekker in mn vel,maak me toch wel wat zorgen merk ik.
Ik hoop eigenlijk dat die trut het morgen weer flikt maar dan bij jouw vriendin,kan ze daarna mooi haar boeltje pakken😀
Alle reacties Link kopieren
Ik lig al n tijdje in bed maar kan ook de slaap niet pakken.of het komt door Volle maan.weet ik niet .ik heb het bij storm ook. Maar stormen doet het niet .🤭
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk heb je nog kunnen slapen Chris.Ik heb het 5u zien worden,toen was ik het zo beu dat ik beneden op de bank ben gaan liggen,nog wat liggen soezen tot 7u.
Ik werk dus weer thuis vandaag en moet naar de cardioloog.

Ontbijt koffie en 2 crackers met kaas.
Twee volkorenboterhammen met hagelslag. Eerder deed ik één met kipfilet. Sinds ik vega eet is dat geen optie meer dus ben nog bezig met een alternatief :-)
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.ja coetje ben later wel in slaap gevallen .lig er nu nog in .
Sterkte bij de cardioloog benieuwd wat ie je te vertellen heeft .
Fijne dag allen . :hug:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je nog hebt kunnen slapen Chris.Ik kijk nu al uit naar vanavond,duik ik er op tijd in.😀
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk is dat he. Vroeg in bed en lekker warm .
Ik ga zo ontbijten vanmiddag n verjaardag .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik moet morgen terug om een holter aan te laten sluiten,1 medicijn eraf en een andere erbij,volgende week weer terug.
Vriend heeft nasi gehaald,ik heb niet zo'n trek dus nog niet gegeten.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat er niks engs uit komt coetje. Krijg je een 24 uurs of 48 uurs onderzoek?
Chris hoe was het op de verjaardag?
Alle reacties Link kopieren
48u Liz.We zullen zien...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog een mandarijn en banaan gegeten en lig nu op bed,hopelijk op tijd slapen😀
Alle reacties Link kopieren
Ik lig er ook al in .sterkte coetje ben ook benieuwd wat de uitslag is .

Ja Liz de verjaardag was gezellig veel visite allemaal senioren 🤪de werkende klasse komt vanavond .
Man was n beetje vervelend .omdat ik gevallen ben vorige week en nu n wijntje dronk ja maar dan moet je nog meer oppassen .als je valt en iets breekt .ben je verder van huis ..terwijl ik bijna alcoholvrij drink .hijmoet niet et mijbeginnen te zeuren kan ik slecht tegen .
Fije avond :hug:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Chris,fijn dat het gezellig was! Je man is bezorgd denk ik...

Ik heb redelijk geslapen,ga zo naar de zaak,auto staat te ontdooien.
Ontbijt koffie en straks 2 crackers met kaas.

Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .hier ook gevroren witte daken en dichte autoruiten.
Mijn nichtjes komen straks hier .dus ik ben er pas later op de dag weer .
Fijne dag allen :hug:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven