Wat eet je op dit moment deel 22

24-01-2023 11:32 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer ruim tien jaar geleden begonnen in telegramstijl; inmiddels zijn eten en drinken hier min of meer bijzaak geworden. De titel dekt de lading dan ook niet helemaal meer, maar tradities zijn er om in ere gehouden te worden! :cheer2:

Uiteraard is iedereen van harte welkom om mee te komen schrijven!

Hier komen we vandaan: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-21/l ... ges/483571
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,
Ik heb vanochtend ontbeten met gebakken ei en een mandarijntje. S'middags geluncht met 2 boterhammen met kaas. Om 15.00 heb ik een koekje en een kopje thee op.
Ik ga vanavond denk ik lekker hutspot eten.

Wat jammer dat Chrisjoh niet meer kan meeschrijven. Hopelijk zien we haar snel weer verschijnen!
Er is al genoeg discussie, ruzie en oorlog in de wereld,
dus laten we het nu gezellig houden.
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk is Chrisjoh gauw weer terug. Ik had het laatst toen ik opnieuw moest inloggen. Toen moest ik eerst mijn wachtwoord vernieuwen om verder te kunnen. Lukte weliswaar meteen maar irritant was het wel.

Vriend heeft een stevige griep te pakken en leeft vooral op hete paracetamol-drank, druiven en snoep dus ik had het restje avondeten van gister: pasta pesto met kip.

Straks koffie zetten, dan kunnen we mijn nieuwe baksel uitproberen.
Alle reacties Link kopieren
JoyAnna schreef:
02-02-2023 19:04
Hopelijk is Chrisjoh gauw weer terug. Ik had het laatst toen ik opnieuw moest inloggen. Toen moest ik eerst mijn wachtwoord vernieuwen om verder te kunnen. Lukte weliswaar meteen maar irritant was het wel.

Vriend heeft een stevige griep te pakken en leeft vooral op hete paracetamol-drank, druiven en snoep dus ik had het restje avondeten van gister: pasta pesto met kip.

Straks koffie zetten, dan kunnen we mijn nieuwe baksel uitproberen.
Beterschap voor je vriend, ik hoop dat hij snel weer beter is.

Zelf net een hutspot gegeten.

De vriendin die eigenlijk gister langs zou komen om te wandelen komt over een kwartiertje even langs voor een kopje thee. Zin in! Ik heb net al thee gezet, die is nu aan het afkoelen.
Er is al genoeg discussie, ruzie en oorlog in de wereld,
dus laten we het nu gezellig houden.
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier met je vriendin milkshake en Joy Anna beterschap voor je vriend, hopelijk steekt hij jou niet ook aan.
Ik hoop ook dat het nieuwe wachtwoord snel geregeld is voor chris, zou jammer zijn als ze hier niet meer kan schrijven!
Coetje ik hoop dat je vannacht beter slaapt dan gisterennacht, wel echt fijn dat je dan gewoon kunt beslissen om vanuit huis te gaan werken.
Alle reacties Link kopieren
Milkshake2023, wat gezellig dat js vriendin komt kletsen! Wat voor thee heb je? :)

lizenlotte, nou ik zou bijna hopen dat hij me aansteekt. Ik was twee weken terug even 'twee dagen niet zo lekker' maar dat is het dan wel. Ook met verkoudeid en alles wat daarbij hoort blijf ik maar aan kwakkelen en door sukkelen, ik zou onderhand liever hebben dat het dan ook eens een keer echt doorzet en er dan ook voor een tijdje vanaf ben.

Mijn laatste echte keren griep waren in het diepe najaar van 1998 en aan het begin van 2008. En nog een in het prille begin van 2012 of 2013. Het mag dus wel weer eens ;-D

Wij zitten nu dus aan de koffie met mijn experiment van vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Wat was je experiment JoyAnna?
En was het geslaagd? Beterschap voor vriend,vervelend dat jij zo blijft kwakkelen.

Milkshake,veel plezier met je vriendin!

Ik had het laatst ook met inloggen,moest nieuw wachtwoord aanmaken maar dat ging dus niet,heb ik ook gemaild en de mods hebben het toen geregeld.Hoop dus dat Chrisjoh snel terug is,jullie krijgen iig de groeten.

Liz,ja fijn dat ik dan kan thuiswerken.Ik had vandaag geen goede dag,3 keer moeten sprayen onder de tong terwijl dat met deze nieuwe medicijnen eigenlijk weg was.Ik luister maar goed naar mijn lichaam en ben benieuwd wat de cardioloog dan maandag voorsteld.Net samen met vriend bed verschoond,daar kruip ik zo lekker in.
Alle reacties Link kopieren
coetje schreef:
02-02-2023 20:27
Wat was je experiment JoyAnna?

.Net samen met vriend bed verschoond,daar kruip ik zo lekker in.
Nou, ik heb dus ontdekt dat hij Nutella heel erg lekker vindt op pannenkoeken, bij voorkeur met aardbeien en banaan (en slagroom). Dus had een recept opgevist met bladerdeeg bestreken met Nutella en gevuld met schijfjes banaan gemengd met een beetje suiker en koek-en speculaaskruiden. Na het bakken poedersuiker door een theezeefje erop gedaan en gegarneerd met aardbeien in schijfjes gesneden die nog in de koelkast lagen.

Binnen tien minuten had hij er drie op :) dus experiment geslaagd zou ik zeggen.

Heerlijk he, een krakend vers en fris verschoond bed. Succes maandag bij de cardioloog, hoop dat je je gauw wat beter voelt. Doe je de groetjes terug aan Chrisjoh?

Een groot glas winterthee gemaakt nu.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

JoyAnna,ik zag ze op facebook voorbijkomen,zagen er lekker uit! Ik ben geen fan van nutella maar heb nu wel zin in appelflappen😀

Ik werk thuis vandaag en ga met vriend ook even naar de sligro.
Ontbijt koffie en 2 crackers met rauwe ham.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, vanmorgen controle gehad bij de tandarts, gelukkig had niemand gaatjes! Nu thuis even aan het werk en vanmiddag heb ik een afspraak bij de huisarts.

Ontbijt was yoghurt met granola en een kop thee.
Nu even een kop koffie en een cracker met kaas.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
coetje schreef:
03-02-2023 09:21
JoyAnna,ik zag ze op facebook voorbijkomen,zagen er lekker uit! Ik ben geen fan van nutella maar heb nu wel zin in appelflappen😀
Oh ja, die zijn ook zo lekker! Mijn eerste experiment eind oktober was een appelcrumble. Je moet ergens beginnen toch :$
Heb ook wat recepten gevonden voor wentelteefjes en broodpudding (??), wat me handig lijkt met oud brood, dat wil hier nog wel eens over zijn.

Hoe gaat het vandaag Coetje? Voel je je al wat beter dan gister? :hug:
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden met dank aan de mods kan ik weer inloggen .
Heb nog niet bij gelezen maar dat doe ik straks we zouden n paar boodschappen gaan doen maar toen belde n monteur die langs zou komen voor de geiser.ja en dat gaat toch voor .
Dan maar morgen en misschien is hij ook snel klaar dat het straks nog kan.
Maar zo.n man wil natuurlijk ook koffie als jij klaar is .ik zie het wel .ik wil naar de
D.M .we gaan het zien .blij dat ik er weer ben.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Chrisjoh!!!! :hello:
Wat ontzettend fijn dat je er weer bent en het is opgelost!!
Hopelijk is de geiser snel gefixt.
Alle reacties Link kopieren
JoyAnna schreef:
03-02-2023 13:55
Chrisjoh!!!! :hello:
Wat ontzettend fijn dat je er weer bent en het is opgelost!!
Hopelijk is de geiser snel gefixt.
Ja ik ben ook blij JoyAnna .de monteur is er nu .hoop ook dat het snel klaar is .heb nu ook tijd om het even terug gelezen .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik zie dat Milkshake er bij gekomen is gezellig .welkom bij de club.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Viva naar de tandarts geweest ,ik moet a.s, woensdag .brrrrr.ben geen held .
Verder hoop ik dat het met iedereen goed gaart .
Ben gisteren nog even bij de baby in de familie geweest lief ding 😍

Tot later.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Hey Chrisjoh,
Leuk dat je weer mee schrijft!
Pasgeboren baby's zijn ook altijd zo schattig! 😍


Ik heb vanochtend lekker ontbeten met 2 broodjes met kaas. Ik had niet zo'n honger bij de lunch, dus ik heb alleen een crackertje met bruschetta op. Ik heb om 15.00 de kinderen van school gehaald. Heb met ze thee gedronken (De kids hadden limonade) en een koekje gegeten.
Er is al genoeg discussie, ruzie en oorlog in de wereld,
dus laten we het nu gezellig houden.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je hier weer bent Chris😘

Milkshake,hoe oud zijn je kinderen?

Viva,fijn geen gaatjes!!

Ik ben even naar de sligro geweest nadat ik om 12.30 klaar was met werken.Het was heel druk,dus blij dat ik weer buiten stond na 1,5 uur...
Daarna thuis even op bed gaan liggen,voel me toch niet helemaal in mijn hum.
Wij eten straks pasta met geroosterde tomatensaus.
Alle reacties Link kopieren
Vriend heeft alles gesneden voor een pan erwtensoep,die staat nu lekker te pruttelen.Heb een feestje morgenavond afgezegd,zie die drukte totaal niet zitten😂 andere keer weer.
Alle reacties Link kopieren
Ik miste het forum en jullie ook hoor .hoort zo bij de dagelijkse beslommeringen

Gelijk heb je coetje .soms moet je even pas op de plaats maken .

Ik was vanmiddag bij de D.M. Nog lang niet alles gekocht kan hier in de buurt ook nog wel bij n goedkope winkel shampoo kopen . Nu ben ik moe het lopen viel mij zwaar.ik hoor steeds n klikje in mijn knie net of ik niet verder kan en dan schiet het weer los .moet nog oppassen ook dat ik niet val .

Pasgeboren babys zijn schattig maar niet omdat deze familie is .maar ze is superschattig gewoon de leukste . :rofl:
Fijne avond meiden kan weer rustig slapen nu . 😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, ontbijt waren mini wafeltjes en verse jus de orange. Gaan zometeen naar man en nemen een paar voor hem mee. Als we terug zijn dan ga ik de haren van de meisjes knippen. Hoog tijd, het is lang en droog en ziet er niet zo verzorgd uit meer. Schaam mij een beetje, maar het is er helemaal bij ingeschoten afgelopen tijd. 😳
Alle reacties Link kopieren
Fijn Chris dat je er weer bent!

Welkom Milkshake, leuk dat je mee schrijft!

JoyAnna is ook gezellig aanwezig zie ik!

Zuursnoepje was toch ook nieuw hier?

Voor iedereen een dikke knuffel :bigkiss:
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Viva,als iemand zich niet hoeft te schamen ben jij het wel!! Fijn dat jullie naar man gaan vandaag😘

Ik viel pas tegen de ochtend in slaap,geen idee waarom ik niet kon slapen.Ben dus ook nog maar net uit bed.Vanmiddag komt neefje❤
Ontbijt koffie,vriend is naar de bakker voor broodjes.
Alle reacties Link kopieren
viva-life22 schreef:
04-02-2023 09:29
Goedemorgen, ontbijt waren mini wafeltjes en verse jus de orange. Gaan zometeen naar man en nemen een paar voor hem mee. Als we terug zijn dan ga ik de haren van de meisjes knippen. Hoog tijd, het is lang en droog en ziet er niet zo verzorgd uit meer. Schaam mij een beetje, maar het is er helemaal bij ingeschoten afgelopen tijd. 😳
Liefste en xorgzaamste mama ben je❤️
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .indedaad zuursnoepje ook afwezig .kan met inloggen te maken hebben of of of.?
Ontbijt was ciabatta met rambol .en met salami .koffie ook natuurlijk ,
Ga nu een was er in doen .afstoffen en stofzuigen . En verder zie ik wel wat ik tegenkom voor vandaag .
Maak mij niet zo heel druk .het is Zaterdag .kamer gezellig maken tegen dat het donker wordt de kaarsjes aan .iets lekkers bedenken voor op stokbrood of n cracker .
Heb nog twee lekkere stukken chocolade in de kast liggen kan mij al n tijdje beheersen denk dat het vandaag ook nog wel lukt .
Fijne dag :hug:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
En is het gelukt om je te beheersen Chris? Ik ben gezwicht voor wat paaseitjes😋

Viva,hoe was het bij man? En is het gelukt met de haren van de meisjes?

Ik heb lekker met neefje gekroeld en even naar de kinderboerderij geweest.
Over 2 weken komt ie weer logeren.
Wij eten zo erwtensoep met roggebrood,2 kids lusten dat niet,die eten turks brood met pikante kip en een salade.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven