Wat eet je op dit moment deel 22

24-01-2023 11:32 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer ruim tien jaar geleden begonnen in telegramstijl; inmiddels zijn eten en drinken hier min of meer bijzaak geworden. De titel dekt de lading dan ook niet helemaal meer, maar tradities zijn er om in ere gehouden te worden! :cheer2:

Uiteraard is iedereen van harte welkom om mee te komen schrijven!

Hier komen we vandaan: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-21/l ... ges/483571
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen denk dat je nog lange tijd boos blijft coetje en dat het ook lange tijd onderwerp van gesprek is bij jullie .
Verspilde energie maar kan het begrijpen .

Hier n witte wereld niet echt n dik pak maar het is wit.
Fijne dag allen ❤️🌹
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Viva en Coetje een dikke knuffel voor jullie in deze heftige tijd.

Chris ik fietste gisteravond door de sneeuw. Altijd even weer wennen.

Joy er zit van alles bij qua cadeautjes. Van foute kerstballen tot vogelhuisjes. Ik maak een plaattaart met spekjes en één met pittige kip.

Heb nu 2 dagen vrij. Zit aan de koffie en straks beginnen met het snijden van het verspakket voor vanavond. Hoef ik dan alleen de rijst nog maar te koken.
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie sneeuw ja? Hier alleen vieze regen,de hele dag! Bah!

Thnxx voor de knuffel Fladderak.
Fijn dat je even 2 dagen vrij bent.
Die plaattaarten klinken lekker.😋

Ik heb fijn gewerkt,die afleiding is wel goed voor me.
Wij eten vanavond kriel uit de oven,gewokte verse spinazie met uitje en knoflook en een gemarineerde contrafilet.Als toetje taai-taai en van die lekkere brokpepernoten van de bakker🥰
Alle reacties Link kopieren
Aardappels balletje gehakt en kool gegeten en nu lig ik in bed en ben ook boos .
Ik haat dit weer en mijn man vind mijn n zeur .en ik hem hij had bij de commandos moeten gaan. Zeiken tegen mijen dan okk nog denken dat ik alles wel doe .heb voor vandaag genoeg gedaan voor hem aan mailtjes en fotos versturen data bij houden ik doe niet meer heb er schoon genoegvan lig lekker met n warme kruik in bed te lezen.
Fijne avond 🌹🌹
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Lekker hier zeuren dan hoor Chris!
Soms is het gewoon even allemaal teveel.Hoop dat je wel lekker van je warme bed en fijne boek hebt kunnen genieten en de dag zo alsnog fijn afsluiten❤

Ik lig er ook al een tijdje in,ben in een schriftje gaan opschrijven wat er allemaal gebeurt is en ons nog te wachten staat.Hoop dat het dan in mijn hoofd wat rustiger word.
Truste en tot morgen lieve dames!
Alle reacties Link kopieren
Nee ik kan niet slapen al lig ik wel lekker ontspannen .
Heel goed coetje dat opschrijven helpt bij het verwerken en je kunt alles nog nalezen en terug kijken .en vinden .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Hoop dat je nog wat uurtjes hebt kunnen slapen Chris.
Ik was al vroeg wakker met koorts,voel me niet ziek,denk een reaktie op alle spanning.
Vandaag werk ik thuis en maak ik ondertussen een grote pan boeuf bourguinon.
Stroom word hier vanmiddag en morgenvroeg paar uur onderbroken,de hele straat ligt al een week open.
Ontbijt koffie en ik ben eitjes aan het koken voor op mijn crackers.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Goeddmorgen ja ik heb heerlijk geslapen ,ben ook nog niet echt aangekleed doe kalm aan zo ontbijten .
Weet niet wat ik vandaag doe opruimdn in huis wat gezellig maken en dom op de bsnk zitten 😂
Fijne dag allemaal 💋
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Gelukt met dom zitten op de bank Chris😂
Vandaag kwam er weer een bericht in de pers,jongste was daar enorm van ondersteboven.Wij hebben gevraagd of ze de camerabeelden nog even uit de media willen houden,jongste wil niet dat die getoond gaan worden.
Dus voorlopig doen ze dat niet.Dat is fijn!
We hebben lekker gegeten,dat was het goede van deze dag😀
Alle reacties Link kopieren
Gossie wat vervelend dat hij en jullie daar steeds mee geconfronteerd worden .
En gevoel daar over wordt natuurlijk wel minder .maar ik denk niet dat hij het ooit vergeet.
Dom zitten hoef ik geen moeite voor te doen coetje 😀heb gewoon vandaag mijn ding gedaan .en zit nu fris gewassen in de kamer maar niet lang meer .
Nog even n beetje praten over de dag van morgen vrijdag alweer dan weekend en geen plannen misschien wel het hele weekend bij de warme kachel .
Morgen de boodschappen .wil nog steeds naar mijn broer is er nog niet van gekomen .misschien morgen middag. .
Lekker slapen allemaal en tot morgen 🌹🌹
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik ga straks ook boodschappen doen Chris,en mijn broertje komt einde middag.Grappig als jij dan ook vandaag je broer ziet😀
Ik ga eerst even werken op de zaak,want wij hebben geen stroom tot 14u.De hele straat ligt al ruim een week open.
Daarna een taart halen,Joy heeft mij zo lekker zitten maken op de app.En nu heb ik al sinds gister zin in hazelnootschuimtaart.En ik hoor van iedereen dat wij vooral lief moeten zijn voor elkaar en onszelf ,goed excuus😀😋

Fijne dag allemaal en tot later.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen ja lief zijn voor elkaar .maar soms lukt het niet maar in de situatie waar jullie nu zitten zou ik oppassen al ben je natuurlijk snel geirriteerd .
Ik doe ook mijn best om geen ruxie te maken als mijn man maar aardig genoeg is en doet 🤣

Het is en blijft koud he .en dan gaan we ook nog taart halen .ik ook iets lekkers maar ik ben toch degene die voor de snoep koek en andere snacks zorgt dat die in huis komen .mijn man zorgt meestal voor broodbeleg en groente en ik weer voor het fruit
Als ik het zo zie staan zijn wij toch n top´team 😀
Fijne dag meiden ❤️❤️❤️
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Groot gelijk Coetje, lekker taart halen.

Haha Chris jullie vullen elkaar goed aan.

Lize ben je al begonnen op je nieuwe werk? Ben even vergeten of je deze of volgende maand ging beginnen.

Zo weekend! Het was echt koud op de fiets. Nu even opwarmen met een kop koffie.
Alle reacties Link kopieren
Voor zo ver ik weet is Liz vandaag begonnen .ben benieuwd hoop dat ze deze dagen iets laat horen .
Hier de boodschappen binnen n hoop lekkere dingen .
Mijn broer en schoonzus nog steeds niet geweest het kwam er vandaag niet meer van .en het weekend hebben ze n verjaardag en vieren ze Sinterklaas. Met kinderen klein en schoonkinderen .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
De taart is heerlijk!!

Fladderak,geniet van je weekend!
Het was zeker koud vandaag,gelukkig wel droog.
Ik ben ook blij dat het weekend is.Vanavond komen er vrienden van jongste,we hebben vanmiddag allerlei lekkers gekocht.Hij durft zelf nog niet naar buiten en wil eigenlijk gewoon thuis zijn dus prima dat ze hier komen.
Morgen ga ik lekker met oudste weg,lunchen en shoppen😀
Alle reacties Link kopieren
Heel verstandig lekker met je vrienden en familie in eigen huis dicht bij elkaar sluit de boze wereld buiten .
Ik denk dat wij dat ook maar doen dit weekend .lekker kunkelen in huis .iets doen boek lezen t.v kijken iets lekkers eten .
Even met niemand iets te maken hebben ❤️
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

De jongens hebben zich goed vermaakt gister,ik hoorde jongste hard lachen en daar moest ik weer om huilen😀
Stomme emoties! Vanavond komen ze weer.
Ik ga lekker shoppen met oudste,tot vanavond🍀😘
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen fijn coetje hoop dat hij snel het normale leven weer op kan pakken .
Toch denk ik dat je je omgeving in de gaten blijft houden en rond blijft kijken .

Ik ga zo ontbijten het is hier min drie dus koud blijf vandaag binnen hoef niks gewoon n lekkere rustige Zaterdag .jullie ook 💋
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
coetje schreef:
28-11-2023 09:27
Jij was vroeg vandaag Joy!
Ben heel benieuwd naar het eindresultaat van de taart.
Kippendij zit wat vet aan waardoor je meer smaak krijgt en is minder droog dan kipfilet.
Ik ga binnenkort de kippendij proberen :) ben erg benieuwd!
Nou, de taart was dus een heel groot succes!!! (Zoals je op de foto's hebt kunnen zien ;-D ) hij is gisteravond helemaal op gegaan. Vrienden van ons die relatief dichtbij de Ikea wonen waren zo lief om mijn click&collect bestelling voor me op te halen en te komen brengen :) ben ze ontzettend dankbaar en beiden een goed groot stuk taart :) met een glas home made winterthee.
En wij kunnen later vanmiddag/vanavond dus verder met Project Kast ;-D

viva-life22, ik denk heel goed dat de kogel door de kerk is. Logisch en alleen maar begrijpelijk dat de emoties van je dochters heel erg wisselen, ze zijn ook nog heel erg jong toch. Ik hoop echt dat je -naar alle omstandigheden- gauw een fijne plek voor jullie viertjes kan creëren met heel veel rust en stabiliteit. Een veilige haven voor jou en je meiden.

Wel fijn dat jullie in het huis kunnen blijven (of juist niet vanwege alle herinneringen?) ah ik lees het al, fijn dus :) knap dat je helpt met zijn spullen inpakken. Heb ik toen ook gedaan en alhoewel de situatie anders was omdat er geen kinderen in het spel waren was helpen met zijn spullen inpakken voor mij ook een groot deel van de opluchting. Ik wist dat het eindelijk definitief was dat hij wegging. Jarenlang samen met iemand met zware psychische problematiek is slopend en loodzwaar, ook voor jezelf en juist de partner wordt vaak volledig over het hoofd gezien, zowel door de naaste omgeving als door de hulpverlening.

Ik kan me heel goed voorstellen dat de opluchting enorm is nu al het papierwerk in ieder geval rond is. Hoe is zijn houding nu inmiddels ten opzichte van jou? Hou je haaks :redrose:

Fladderak, de plaattaarten klinken heerlijk! Maak je ze met bladerdeeg/filodeeg of met een bodem van quichedeeg? Geniet van je weekend :) en het is inderdaad koud :D :jump:

chrisjoh schreef:
29-11-2023 20:30
Ik haat dit weer en mijn man vind mijn n zeur .en ik hem hij had bij de commandos moeten gaan.
Sorry maar ik heb echt beeld dat jij hem toe bijt dat hij beter bij de commando's was gegaan, je schrijft het zo ontzettend grappig :rofl:
Meneer Storm uit Jiskefet zat ook bij de commando's, zie die verhalen van hem uit die sketches nu telkens voor me :rofl:

chrisjoh schreef:
01-12-2023 10:53
Goedemorgen ja lief zijn voor elkaar .maar soms lukt het niet maar in de situatie waar jullie nu zitten zou ik oppassen al ben je natuurlijk snel geirriteerd .
Ik doe ook mijn best om geen ruxie te maken als mijn man maar aardig genoeg is en doet 🤣

Het is en blijft koud he .en dan gaan we ook nog taart halen .ik ook iets lekkers maar ik ben toch degene die voor de snoep koek en andere snacks zorgt dat die in huis komen .mijn man zorgt meestal voor broodbeleg en groente en ik weer voor het fruit
Als ik het zo zie staan zijn wij toch n top´team 😀
Fijne dag meiden ❤️❤️❤️
Daar twijfel ik dan weer geen seconde aan, en dat is ook het allerbelangrijkste!
Ben nu wel benieuwd naar je kerst-setje, ook in combinatie met de ecru-tas. En inderdaad goed dat je Borne en Born qua afstand niet door elkaar hebt gehaald ;-D
Alle reacties Link kopieren
chrisjoh schreef:
25-11-2023 20:32
Vroeger stopte ik nog wel eens wat in de schoen van mijn man 😀
Ik heb twee paar overknee-laarzen :lightbulb: daar past veel in ;-D Je brengt me op een idee :lightbulb: :D
coetje schreef:
29-11-2023 23:04
.Hoop dat je wel lekker van je warme bed en fijne boek hebt kunnen genieten en de dag zo alsnog fijn afsluiten❤
Dat is ook fijn :)

coetje schreef:
02-12-2023 10:16
Goedemorgen,

De jongens hebben zich goed vermaakt gister,ik hoorde jongste hard lachen en daar moest ik weer om huilen😀
Stomme emoties! Vanavond komen ze weer.
Ik ga lekker shoppen met oudste,tot vanavond🍀😘
Logisch hoor :heart: dat doet gewoon veel met je. Geniet van jullie hazelnoot-schuimtaart, zag er heerlijk uit op de app :) en natuurlijk een hele fijne gezellige dag gewenst met je oudste!!

Zo, ik ben dus ook weer eens boven water ;-D ik wil altijd even goed de tijd nemen om op iedereen te reageren dus altijd even gelegenheid ervoor zoeken, kom daar doordeweeks niet vaak aan toe.

Heb net weer een taart gemaakt, wederom een nieuw recept en wederom een no-bake. Ook deze mag nu weer even een nacht in de koelkast gaan logeren.

Voor volgende week heb ik voor het avondeten ook weer eens een nieuw recept opgevist wat ik graag wil gaan proberen, spinazie-lasagne.
Alle reacties Link kopieren
coetje schreef:
01-12-2023 08:09
Daarna een taart halen,Joy heeft mij zo lekker zitten maken op de app.En nu heb ik al sinds gister zin in hazelnootschuimtaart.
Grappig hoe dat werkt he :) Ik las dus net over Chrisjoh en haar man die eigenlijk bij de commando's had moeten gaan en toen wilde ik meteen meneer Storm zien en heb ik Jiskefet opgezet :D
Alle reacties Link kopieren
Wat mooi dat jongste zich goed heeft vermaakt Coetje.

Groot gelijk dat je lekker binnen blijft Chris. Ik ga vandaag de deur ook niet uit. Heb man om boodschappen gestuurd :)

Joy succes vandaag met de kast! Ik heb geen tijd om te helpen :P

Ga zo beginnen met bakken. Eind van de middag komt de meute hier Sinterklaas vieren. Vanmorgen de laatste cadeautjes ingepakt en een beetje opgeruimd.
Lunch was een tosti en een glas karnemelk.

Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Hahaha Fladderak, dit is gelukkig een gewone makkelijke open kast met vakken en ook geen moeilijk gedoe met lades ofzo.

Dat wordt volgende maand gecompenseerd, dan wil ik twee nachtkastjes met ieder een la en deurtje ;-D

Succes met bakken en heel veel plezier later vandaag :)

Ik heb een blikje red bull zero nu en kijk nog steeds Jiskefet, deze keer zijn ze op de camping ;-D (zij liever dan ik, trouwens ;-D )

Ik hoop dat alles goed gaat met Lizenlotte, zoon en Hanna?
Alle reacties Link kopieren
Ja dat hoop ik ook Joy. Als haar zon niet lekker in zijn vel zit heeft Liz niet veel tijd voor andere zaken .
Ik heb n hele rustige dag gehad .opgeruimd n wasje beetje op de ipad bananengebakje gegeten ook n paar mandarijnen .en ook geen enkele behoefte gehad om op pad te gaan .
Kan maar zo dat we morgen ook thuis blijven .
Gezellig Fladderak al voorpret met de cadeautjes en vanavond geinen.
In deze tijd mis ik de pakjes avond best wel .maar er komen nog Kerstdagen aan en oud en nieuw .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik heb echt een heerlijke middag gehad met oudste,fijne kadootjes gekocht voor iedereen,voor mezelf nieuwe zwarte laarsjes met bont aan de binnenkant van esprit.Ik had zwarte uggs maar die zagen er niet meer uit en deze zijn net wat minder lomp.Vind uggs ook niet perse mooi maar heb altijd ijskoude pootjes dus hoop dat deze ook lekker warm zijn.
Verder nog 4 truien voor mezelf en bij ici paris een concealer en soort foundation van Chanel.
Nu lekker met de pootjes omhoog op de bank.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven