Wat eet je op dit moment deel 22

24-01-2023 11:32 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer ruim tien jaar geleden begonnen in telegramstijl; inmiddels zijn eten en drinken hier min of meer bijzaak geworden. De titel dekt de lading dan ook niet helemaal meer, maar tradities zijn er om in ere gehouden te worden! :cheer2:

Uiteraard is iedereen van harte welkom om mee te komen schrijven!

Hier komen we vandaan: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-21/l ... ges/483571
Alle reacties Link kopieren
Oh nee coetje, wat balen! Beterschap.
Ik heb vanmiddag nog even kunnen rijden met Hanna doordat iemand haar boeking uit de app heeft verwijderd dus daar was ik heel blij mee :-) Hanna vond het maar niks door de regen richting manege ook omdat alles zo klapperde en piepte door de wind die zelf ook nog loeide dus ik ben halverwege afgestapt en gaan lopen om haar vanaf de grond te ondersteunen,toen heeft ze het verder goed gedaan, ook in de manege zelf :-)

Ik ga nu richting vriend, daar straks eten en cadeaus uitpakken met de schoonfamilie en dan morgen en overmorgen gewoon rust met en voor zoon. Fijne avond allemaal!
Alle reacties Link kopieren
SCHÖNE BESCHERUNG wens ik je Liz. Het is in Duitsland nu al echt stil op straat he.zitten allemaal in de kamer bij de Kerstboom waar de cadeaus onder liggen .lijkt mij heel gezellig .

Ik hoop niet dat je ziek bent geworden coetje ..doe rustig aan.

Hier rustig. salade is klaar een rollade voor ons zelf is ook klaar .nu nog n paar in de oven voor morgen om mee te nemen .en nog een om weg te geven .
Fijne kerstdagen voor allemaal maak er iets leuks van probeer ik ook .en ik kom hier ook nog wel kijken tijd genoeg .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Paar paracetamol genomen,testje gedaan voor de zekerheid en ik probeer het ziek zijn te negeren😀 ik heb geen stem maar koorts is nu wel weg.
Vanmiddag kwam mijn broer met de kinderen en zusje met neefje komen zo en blijven logeren.
Ik had allerlei broodjes en pasteitjes,voor vanavond nog salades en stokbrood.
Alle reacties Link kopieren
Dan maar de Kerst door op paracetamol coetje .ik slaap er ook nog lekker op 😀
Vanavond even tv gekeken Op de Duitse zender was echt Kerst muziek mooie nummers zelfs Heintje .maar was even fijn om te luisteten .
Ouderwetse sterren waar de meeste hier nooit van gehoord hebben waar mijn ouders dol op waren .
Lieve dames allemaal een fijne Kerst maakmer iets leuks van .🎄🎄🎄
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Die oude muziek hoort voor mij toch ook bij Kerst hoor Chris❤
Hele leuke avond gehad,gelachen met neefje,zijn moeder duwt ie gewoon aan de kant,alles moet tante Coetje doen😀
Met zusje nog potje gerummikubt en nu in bed.Morgen om 11.30 moet er hier een gevulde brunchtafel staan🌲
Alle reacties Link kopieren
Fijne 1 Kerstdag lieve allemaal!! 🌲🌟
Alle reacties Link kopieren
Het ziek zijn negeren is vannacht niet gelukt.Koorts,overgeven en hoesten als een malle.Ik baal als een stekker!
Had zo'n zin om lekker uit eten te gaan,denk niet dat dat een goed plan is.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de hele dag op bed gelegen,hier thuis wilden ze niet zonder mij uit eten dus hebben ze het eten afgehaald.Schoonmoeder is ook ziek dus morgen zien we maar weer.
Oudste heeft mij weer ontzettend verrast,we gaan op 10 juli naar Pink❤,
Samen met haar beste vriendin en haar moeder,die ook mijn vriendin is.
Die meiden hebben ons goed voor de gek gehouden😀
Alle reacties Link kopieren
Ohoh coetje weer ziek vervelend .uit eten met z.n allen is toch ook gezelliger dan dat er eentje vanwege ziekte thuis moet blijven.
Wel ontzettend verwend door je dochter en ze gezellig met z.n vieren .leuk uitje .

De eerste dag zit er op .was best gezellig .Voldoende te eten en te drinken .gemengd jong en oud gezelschap´en nog twee kleine kinderen .leuke kereltjes .Iedereen heeft Iedereen weer gezien dus niemand hoeft morgen nog verplicht op visite.
Nu mogen nog wij hoeven niet weg ,en wij krijgen ook niemand op visite,dus de dag is rustig beetje binnen opruimen .niet te lang want per slot van rekening is het nog n vrije dag .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt als een gezellige middag gister Chris❤

Ik ben nog ziek dus blijf thuis vandaag.
Oudste 2 gaan naar oma van vaders kant en vriend en jongste naar schoonmoeder,die is ook nog ziek maar zo sneu als ze 2 dagen alleen zit.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .jammer en vervelend dat je ziek bent coetje Beterschap.
Het ontbijt zit er in n latertje .gewoon brood met kaas en rauwe ham .straks neem ik nog n plak stol ik heb alleen Nederlandse stol dat is net gewoon krentenbrood .maar hoorde op t.v. van Robert van Beckhoven dat ie iets kaneel met suiker over het brood strooit en dat ga ik ook doen zit er iets meer smaak aan .
Geen plannen vandaag denk ook niet dat er visite komt en dat hoeft van mij ook niet .
Morgen moeten we weg .tenminste weer n normale Woensdag hoop dat het weer n beetje mee werkt .
Fijne dag allen met wat jullie ook gaan doen .🌹
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Och coetje dat is wel heel erg balen dat je uitgerekend met de kerst ziek bent :-(
Beterschap. Gelukkig ben je wel verrast met een gaaf cadeau door oudste en kon het eten opgehaald worden zodat jullie alsnog met elkaar konden eten.
En dan sm ook al ziek, wat sneu voor haar. Lief dat jongste en vriend vandaag toch naar haar toe gaan zodat ze niet de hele kerst alleen zit.

Chris fijn dat het gisteren zo geslaagd was en dat jullie vandaag niks meer hoeven, geniet van je luie dag.

Hier weer achterlijk veel gekregen met de kerst van vriend en sm, het word elk jaar meer wat me ontzettend tegenstaat omdat ik me daardoor verplicht voel om ook elk jaar meer uit te geven en dan nog kom ik er dus na het uitpakken achter dat hun nog weer meer hebben uitgegeven dan het jaar er voor en ik dus weer minder geef dan ik krijg :-( niet fijn.
Alle reacties Link kopieren
Ach Liz geniet er van .is toch n goed teken dat ze je het gunnen .maar ik heb ook wel begrip dat jij denkt daar kan ik niet tegen oo en dat je dat niet leuk vind .
Je vriend en zijn ouders zijn toch Nederlanders?

Wij hebben geen cadeaus gedaan .heb mij zelf n horloge gekocht had ik al verteld en de nodige kleding …Ik zorg altijd goed voor mijn man en mijzelf .
Kleinzoon heeft geld gekregen .en verder hoeft niemand iets te verwachten .alleen de dochter en kleindochter van mijn zusje krijgen iets alleen van mij.
En voor thuis krijgen ze n rollade .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.
Klopt Chris dat mijn schoonfamilie ook Nederlands is. Daar ligt het dus niet aan.
Natuurlijk vind ik het ook wel fijn dat ze me veel gunnen maar ik heb het hier echt over meer dan 500 euro (want dat heb ik alleen al aan cadeaubonnen gekregen) van mijn schoonouders, het bedrag van de cadeaubonnen heb ik daarnaast ook van mijn vriend gekregen en dan nog rond de 250 euro van mijn zwager. En dat alleen voor mij, zoon krijgt ook nog cadeaus van hun. snap je dat ik me daar heel ongemakkelijk bij voel? Vooral omdat ik weet dat dat veel meer is dan ze eigenlijk kunnen geven.

Coetje hoe is het met jou, hopelijk knap je al wat op?
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Liz,ik begrijp je! Een kadootje is leuk maar zoveel daar voel je je ongemakkelijk bij.
Wij kregen van schoonmoeder vorige week al een kerstpakket,dat waren 4 kratten vol boodschappen en gister kwam vriend terug met een stapel enveloppen.Ze heeft het zelf niet breed dus ik wil dat eigenlijk niet aanpakken.

Ik hoest me gek,koorts is weg gelukkig.
Vandaag kan ik thuis werken,morgen moet ik eigenlijk wel naar de zaak.
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden ik ben terug uit Friesland .wat n rot rit op de heenweg water water ondergelopen weilanden slecht zicht .moesten iets afhalen in Friesland .niet echt geweldig gelukkig ging de terug weg beter. Nu lekker thuis .zijn restjes aan het opmaken en nu n kop verse kippenssoep .ik kom zo terug eerst nu soep
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Nu even bijlezen .coetje nog steeds aan het hoesten niet fijn .

En Liz ja het is veel wat je gekregen hebt .ze verwachten toch ook niet dat jij het zelfde doet?
Geniet er van en ik denk dat jij wel eens iets voor hun doet zonder daar geld voor te vragen dat vermoeden heb ik en dat ze op deze manier tonen dat ze blij met je zijn ,
Geniet er van en koop er iets voor wat je normaal niet zou doen omdat je het te duur vind .
Coetje en gezin ook goed bedacht door schoonmoeder .
En ik heb niks gekregen .heb ook geen schoonouders en geen ouders meer .ik ben nu degene die moet geven aan kleinkinderen en nog n paar in de familie waar ik gek mee ben en die het kan gebruiken .de overige kunnen zichzelf beter redden dan ik.😂
Ik ben weer op de hoogte van jullie wel en wee. .en jullie van de mijne .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Oeee lekker Chris,kippensoep😋 dat zou ik nu ook wel lusten.
Fijn dat je weer thuis bent na die rotrit!
Ik vind de beelden op het journaal ook heftig om te zien,al dat hoge water!

Ik ga eens kijken wat er hier allemaal nog in de koelkast staat.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Chris gelukkig ben je weer thuis en hoef je niet elke dag naar Friesland, dat scheelt ;-)
Coetje weer aan het werk vandaag? Zal wel druk worden in verband met oud en nieuw denk ik?

Ik ben er vandaag vroeg uit want lag niet lekker, voel me sinds gisteren ochtend niet goed; hoofdpijn,duizelig,misselijk en spierpijn plus koud zweet en veel slapen met rare dromen en gisterenavond hield mijn stem er ineens mee op terwijl ik met vriend belde :-?
Geen idee waar dat nou weer vandaan komt..

Vriend wou vanmorgen om 8 uur al in Gronau zijn om vuurwerk op te halen dus ik ben benieuwd waar hij mee thuis komt straks, hij zou me bellen op de terugweg dus ik zal het straks wel horen. Dit jaar zijn we sowieso veel minder bezig met oud en nieuw als normaal vanwege het voorspelde prutweer dus heel veel verwacht ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik ben op de zaak maar ga zo naar huis,heb net als jij Liz,geen stem en koude rillingen en blaf als een malle.
Dus baas vroeg zich af wat ik eigenlijk kwam doen.Nou werken dus😀

Liz,is er zaterdag nog vuurwerkverkoop in Duitsland dat jij weet? Vriend en jongste willen dan nog even rijden.

Chris,krijgen jullie dan ook niks van zoon? Een kleinigheidje ofzo?
Ik koop altijd wel iets leuks voor de ouders maar staat niet in verhouding van wat we terugkrijgen.Van schoonmoeder dan,mijn ouders doen er niet aan mee.
Alle reacties Link kopieren
Coetje ik ben bang dat er zaterdag niet veel mooie dozen meer te krijgen zullen zijn want vriend zei dat bijna alles op voorbestelling gaat, waarbij 2e kerstdag de laatste besteldag was. En het echt mooie vuurwerk zal vandaag waarschijnlijk al wel uitverkocht zijn op die enkele plek waar je niet hoeft voor te bestellen denk ik.. maar ik hoop voor jullie dat ik het mis heb!
Alle reacties Link kopieren
Dank Liz,ik geef het door aan de mannen😀
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.nee coetje van zoon hoeven we niks te verwachten hij krijgt van ons geld . En nu is hij op vakantie weet ook niet wanneer hij terug is .
Heb ook niks met die jongen .Het is geen jongen meer intussen .
Is totaal geen familie mens we zien elkaar met n verjaardag .ik vind het goed zo.
Zelf was ik altijd heel anders naar mijn ouders toe ik ken zo iets niet .

Gelukkig hoef ik mij niet druk te maken om vuurwerk te kopen .komt hier niet in huis. Heb er n hekel aan .niet aan mooi siervuurwerk maar kan wel begrijpen dat de jonge knapen er helemaal wild op zijn .
Ook kleinzoon die zei vroeger al op 1 januari .hoop dat het snel weer december is kan ik weer vuurwerk kopen ,
Wat zal dat vervelend zijn voor jouw zoon Liz . Al dat geknal ik schrik mij soms wezenloos zo hard . Lig mij iets van bij dat je vorig jaar oordoppen had gekocht.of n noice canceler?

Sterkte Liz en coetje hoop dat jullie ziek nu n beetje uit zodat het met de jaarwisseling over is .
Lekker op de bank nu met n dekentje ‘
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik houd ook niet van die knallen Chris,maar siervuurwerk vind ik wel mooi.Hier in de straat steekt eigenlijk niemand wat af,behalve wij en de overburen.Wij kopen meestal samen iets.
Dit jaar zijn jongste en zijn vrienden hier bij ons thuis en dan wil ik het om 00.00 wel een beetje vieren.

Ik hoest nog als een malle dus ben thuis aan het werk vandaag.
Ontbijt koffie en 2 plakjes rozijnenbrood.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .hebben van de week n heerlijk suikerbrood meegenomen uit Friesland . van de warme bakker dus bij het ontbijt gehad .
Deel m zo even op in drie stukken voor in de vriezer een stuk laat ik er uit .

Wil straks nog even n paar dingen kopen hier in de buurt. En verder beetje in huis doen .
Fijne dag allen .❤️
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven