Wat eten we vandaag?

28-09-2010 12:40 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vertel ons hier wat je vandaag gaat eten, en kom inspiratie opdoen!

Het vorige topic is hier na te lezen:

En wat eten we vandaag?
Ik eet kaasfondue, maar heb een probleem: het is een grote klomp gummiachtige kaas geworden. Kan ik hier nog iets aan doen??
Ach Winnie, wat een gedoe allemaal

Hou je taai en focus je op leuke dingen!
Hoi Winnie, ik ken je niet, maar sorry dat ik er zo doorheen kwam stampen met mijn kaasfonduevraag! Ik had hierboven niet gelezen dus had niet gezien dat je net een heftig verhaal had gedaan.. Sterkte iig!
Lastig Pett, van je kaasfondue. Ga even kijken of ik iets kan vinden, maar vrees het ergste.
Heb van Dam & een boekje over kaas geraadpleegd, maar kan niets vinden.
Sterkte Winnie!
Thanks, GeorgieBrown! Ik heb ook al geprobeerd te zoeken, maar stuit alleen maar op waarschuwingen dat je dit vooral niet moet laten gebeuren.. Geen oplossingen helaas. We hebben een deel op kunnen eten. Nou ja, jammer, volgende keer beter!

Als iemand toch nog een oplossing weet hoor ik dat graag voor een onverhoopte eventuele volgende keer.
Winnie

@MV, ik zei toch dat beginnen over angelgate zou helpen?
Winnie sterkte!! Goed te horen dat je kwaal goed te behandelen is, maar wel heel vervelend dat het nu al voor de tweede keer behandeld moet worden. Geopereerd moeten worden is natuurlijk niet prettig!

@Pett: ik eet nooit kaasfondue dus kan je niet helpen met je vraag, sorry.
@Pett: geeft niet hoor dat je over de kaasfondue begon. Het topic gaat tenslotte over eten. Moest alleen even mijn verhaal kwijt.

@Teig: wat het precies is weten ze nog niet, maar als ze denken wat het is, dan is het met een operatie goed te verhelpen.

Thanks voor alle lieve berichtjes!!
Even snel voor ik ga slapen: Win, heel veel sterkte, wat naar .
Ik ben te laat Pett, maar als je om de een of andere reden een klomp kaas krijgt, wordt de kaas minder snel warm en lost dus ook minder snel op in de wijn. Je moet dan geduldig stevig door blijven roeren op hoog vuur. De hele hap in de keukenmachine hakken en dan weer langzaam opwarmen kan ook
Wat naar Winnie, heel veel sterkte!
Winnie, sterkte zeg! jammer om te horen dat je weer het medische circuit in moet. Wel fijn dat ze al wel een vermoeden hebben wat het is en dat het te behandelen is

Vanavond varkenslapjes met prei-mosterdsaus en gekookte aardappelen. (prei uit eigen moeders tuin, lekker vers dus!)
Jemig, wat naar, Winnie! Wel fijn om te horen dat het goed te behandelen is. Heel veel sterkte! En voor hart luchten hoef je je niet te verontschuldigen hier!

Vanavond eten we spinazie uit de wok en makreel. Eitje erbij en restje vissoep vooraf (zo klinkt het ineens heel chique met een voorafje erbij )
Winnie, lees het nu pas. Ook van deze kant veel sterkte met de MM.

Hier vanavond andijviestamppot met spekjes.
Ik heb een beenhammetje gekocht zaterdag en die ga ik vandaag maken,ik moet alleen nog verzinnen wat erbij.

En die beenham kunnen we natuurlijk nog wel 3x van eten denk ik dus dat moet dat de diepvries in.
Hier staat er rendang vlees te pruttelen. Erbij eten we boontjes en rijst.
wij eten lekker opgebakken hutspot, gister had ik caribische stoofschotel gemaakt (erg lekker)

en morgen en woensdag bahmi en donderdag lekker draadjesvlees met aardappels en broccoli

en verder weet ik het niet
Wij eten vanavond Ierse worst (geen idee of het wat is) met gebakken aardappeltjes en boontjessalade.
Hier wortelstamp mmmmmmm
Stamppot boerenkool met worst. MJAM.
Het nieuwe (voor mij althans) lasagne pakket van Bertoli...ben benieuwd.
Soep uut n zakkie. Heb geen idee wat voor soep het is trouwens (alsin :eetbaar) dus. Later meer

Dan kip uit de braadzak, krieltjes en brocolli met champignon/knoflooksaus (ook uut een zakkie)

Even makkelijk. Heb geen zin om te koken vandaag.
Vanavond wordt het een gegrild Engels worstje, met gebakken aardappels met citroen en tijm en in het kader van nieuwe-recepten-proberen een ovenschotel met gekruide courgette. Ben benieuwd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven