Wat eten we vandaag?
zondag 28 november 2010 om 16:22
quote:GeorgieBrown schreef op 28 november 2010 @ 16:17:
Ik eet zelf geen vlees, dus ik ben ws niet de aangewezen persoon om te antwoorden, maar ik denk dat het opzich wel kan.
Maar als je wel boter in huis hebt, en knoflook en wat kruiden (misschien wat peterselie of bieslook evt. in de vriezer), kun je natuurlijk ook zelf even kruidenboter maken.Dank je GB, ik heb nog welk wat knoflook in huis, en mss wat gedroogde kruiden. Dacht zelf dat paturain wat te melkachtig is.
Ik eet zelf geen vlees, dus ik ben ws niet de aangewezen persoon om te antwoorden, maar ik denk dat het opzich wel kan.
Maar als je wel boter in huis hebt, en knoflook en wat kruiden (misschien wat peterselie of bieslook evt. in de vriezer), kun je natuurlijk ook zelf even kruidenboter maken.Dank je GB, ik heb nog welk wat knoflook in huis, en mss wat gedroogde kruiden. Dacht zelf dat paturain wat te melkachtig is.
zondag 28 november 2010 om 18:52
@GB: ik vries ook wel vaak quiche in, is altijd te veel voor twee personen. Ik doe het gewoon in van die bakjes die in de vriezer kunnen (je weet wel, je hebt ze van Ikea, Hema, Tupperware, enz). Dan opwarmen in de magnetron of in de oven, en klaar!
Overigens ben ik op dit moment gluhwein aan het maken, mijn huis ruikt heerlijk!
Overigens ben ik op dit moment gluhwein aan het maken, mijn huis ruikt heerlijk!
zondag 28 november 2010 om 18:58
Ik heb een kleine springvorm voor 2 personen, en ook kleintjes voor 1 persoons taartjes. Ik had het recept nu door de helft gedaan en 2 kleine taartjes gemaakt. Maar had er natuurlijk ook 4 kunnen maken en dan invriezen. Ik ga het eens proberen. Doe je dat dan ook met taartjes met een bladerdeeg bodem?
Het zou met dit taartje denk ik wel kunnen, want deze heeft helemaal geen deeg.
Het zou met dit taartje denk ik wel kunnen, want deze heeft helemaal geen deeg.
zondag 28 november 2010 om 19:12
Tjee, ben even een dagje niet online en dan wordt er zoveel geschreven.
Heb niet de energie om alles terug te lezen helaas.
Vanmiddag te horen gekregen dat ik toch weer de medische molen in moet bij de cardioloog..... Pfff ben even goed van slag om eerlijk te zijn.
Eten is nog steeds een drama helaas. Moet mezelf echt dwingen om te eten.... So not like Winnie....
Sorry meiden, moest even mijn hart luchten (hahaha leuke woordspeling). Hoe'st verder met iedereen?
Heb niet de energie om alles terug te lezen helaas.
Vanmiddag te horen gekregen dat ik toch weer de medische molen in moet bij de cardioloog..... Pfff ben even goed van slag om eerlijk te zijn.
Eten is nog steeds een drama helaas. Moet mezelf echt dwingen om te eten.... So not like Winnie....
Sorry meiden, moest even mijn hart luchten (hahaha leuke woordspeling). Hoe'st verder met iedereen?
zondag 28 november 2010 om 19:28
Ja het is best wel even naar weer, maar goed het is niet anders. Been there done that. Had alleen gehoopt na mijn operatie vorig jaar dat ik er van af was. Vanmiddag weer in het ziekenhuis geweest, net als al 2 keer eerder in de afgelopen 2 weken. Ben blij dat ze nu verder gaan zoeken, want het is wel handig om te weten wat de oorzaak is van de klachten.
Eten doe ik ook wel, maar kost gewoon veel moeite. Terwijl ik normaal echt een genieter ben als het op eten aankomt.
Eten doe ik ook wel, maar kost gewoon veel moeite. Terwijl ik normaal echt een genieter ben als het op eten aankomt.
zondag 28 november 2010 om 19:31
zondag 28 november 2010 om 19:33