Wat zegt je koelkast over jou?

zondag 14 juni 2009 om 12:36

zondag 14 juni 2009 om 12:40
Leuk topic! Heb nu ff geen foto, maar ga er straks 1 proberen te maken. Wij hebben trouwens 2 koelkasten op elkaar staan. Hadden geen geld voor een mooie nieuwe en konden er van 2 personen een kleine krijgen. Nou werkt prima zo. En in mijn lijn periode had vriend een koelkast en ik een eigen koelkast.
Wat leuk is om te zien dat veel mensen hier spa rood drinken. Verder zag ik bij iemand huismerken en merkloze dingen staan voor zichzelf, maar whiskas voor de kat. Grappig wat zou daar de reden van zijn?
Jillz hebben wij hier ook staan, alleen nog niet koud, ik had toen een onderzoek gehad over de reclame ervan en ik kreeg er 2 mee naar huis. Vriend werkt in supermarkt en kreeg van de vertegenwoordiger een 4pack. Ikzelf vind het niet lekker, maar wie weet de gasten wel.
Veel goed gevulde koelkasten gezien!
Wat leuk is om te zien dat veel mensen hier spa rood drinken. Verder zag ik bij iemand huismerken en merkloze dingen staan voor zichzelf, maar whiskas voor de kat. Grappig wat zou daar de reden van zijn?
Jillz hebben wij hier ook staan, alleen nog niet koud, ik had toen een onderzoek gehad over de reclame ervan en ik kreeg er 2 mee naar huis. Vriend werkt in supermarkt en kreeg van de vertegenwoordiger een 4pack. Ikzelf vind het niet lekker, maar wie weet de gasten wel.
Veel goed gevulde koelkasten gezien!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?