Geld & Recht alle pijlers

Belastingteruggave 2011

03-05-2012 14:16 634 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik heb even een vraag, ik heb vorige week een brief gehad van de belastingdienst met het te ontvangen geld, de dagtekening van de brief is 4 mei 2012. Krijg ik dit geld dan op deze datum? Hebben meer mensen al bericht gehad van de belastingdienst?

Alvast bedankt!

Groetjes,

Esmee
en iemand al een beschikking ontvangen?
Nog niets ontvangen, maar ik plan het altijd in voor op het laatste moment. Dan kan ik alleen maar positief verrast worden...

Al zag ik laatst tot mijn grote vreugde wel een blauwe enveloppe in de brievenbus, maar dat was alleen maar een bevestiging van mijn rekeningnummer... ;-(
Ik heb het geld al sinds afgelopen vrijdag.

Had sinds vorige week de aanslag ook al
Wat heeft iedereen het hier al vroeg binnen!

Ik krijg het echt altijd pas in de laatste week van juni.

Vroeger nog weleens half mei,maar dat is wel heeeel lang geleden.

Dus ik ga er gewoon van uit,dat het er in de eerste week van juli wel op zal staan.
Tweede deel is ook binnen. Wat zijn ze heerlijk snel dit jaar!
Hallo ...

ik kreeg vorige week een brief met dagtekening 5 mei

nu is het alleen zo .. dat ik me geld niet kreeg

omdat mijn rekeningnummer zogezegt niet bekent was

die heb ik al 8 x doorgegeven .. Bevestigt enzovoorts ..

nu heb ik vandaag gebeld en moest ik weer een brief sturen ..

ik word hier niet goed van !!

mijn vriendin en ik balen hier ook van .. want wij krijgen dus van 2008 2009 2010 en 2011 geld terug .. waarvan we de voorlopige aanslagen nu wel hebben .. Maar ze gewoon niet Storten ...

8000 euro heb je recht op Maar je ziet niets ...
8000 terug en dan zo mekkeren 😄
Hier nog eventjes wachten. Ik had gebeld 15 mei stond de dagtekening. Dus kom maar op brief of eigenlijk geld
@sverthongen: bij mij zitten ze ook zo te rommelen met bankrekeningnummers. Ik gebruik al jaren dezelfde numbers, en 'ineens' kennen ze dat nummer niet meer. Het meest frappante was nog wel dat de ene toeslag wél gewoon werd uitbetaald, maar voor de andere moest ik ineens van alles opnieuw invullen en bevestigen. Ook voor de teruggave en dergelijke, dus ik vraag me af of alles op tijd uitbetaald wordt, of dat ik nóg eens dingen mag gaan opsturen...
quote:Soley schreef op 08 mei 2012 @ 23:07:

Tweede deel is ook binnen. Wat zijn ze heerlijk snel dit jaar!Nou hier nog niet hoor...
Zeg maar Spijker.
Ik heb nog steeds geen beschikking over de teruggave van de IB 2011 ontvangen. Verdomme.

Snap het ook niet zo goed, want ik had teruggave toeslagen 2011 tegelijkertijd ingevuld en verstuurd, en daar had ik binnen 2 weken al bericht over, en dat geld is ook een paar weken geleden al gestort....

Zijn er nog meer mensen die nog geen beschikking IB 2011 hebben ontvangen??
Kaatje, het is begin mei dus zo vreemd is dat toch niet? Geduld is een schone zaak.

Hier ook nog niks. Als het er in juli nog niet is ga ik me er dan wel druk over maken.
Ja ik dus ook nog niet en mn familie ook nog niet. Ook nog niets over de toeslagen gehoord. Had het ruim op tijd ingevuld.

Maar ze hebben nog anderhalve maand toch, tot juli?
Zeg maar Spijker.
quote:kaatje_85 schreef op 09 mei 2012 @ 08:37:

Ik heb nog steeds geen beschikking over de teruggave van de IB 2011 ontvangen. Verdomme.

Snap het ook niet zo goed, want ik had teruggave toeslagen 2011 tegelijkertijd ingevuld en verstuurd, en daar had ik binnen 2 weken al bericht over, en dat geld is ook een paar weken geleden al gestort....

Zijn er nog meer mensen die nog geen beschikking IB 2011 hebben ontvangen??

ik ook nog niet onze aangifte was vrijdag nog in behandeling door de BD .

ik heb het nu echt nodig door allerlei tegenslagen dus baal er een beetje van dat het bij ons dus ook wat langer duurt helaas...
spijk-er ja ze hebben nog tot 1 juli de tijd .

tenminste als je voor 1 april aangifte gedaan hebt
Ik krijg het meestal op of rond mijn verjaardag, leuk aardigheidje Ik ben zondag jarig......
Wij hebben 12 februari de aangifte de deur uit gedaan,hier ook nog niks gehoord we wachten rustig af!! Vorig jaar hadden we het al 12 mei op de rekening staan!
Woei, ik heb bericht over mijn deel, nu het andere nog... :-)
quote:greatwhitesilence schreef op 10 mei 2012 @ 12:47:

Woei, ik heb bericht over mijn deel, nu het andere nog... :-)O lekker ik had gebeld en de dagtekening stond op 15 mei dus de brief zal ook wel voor dinsdag in de bus liggen hoop ik
quote:nutelli schreef op 04 mei 2012 @ 11:19:

Waardoor krijgen jullie belastingteruggave? Als je gedurende een jaar geen baanwisselingen oid meemaakt, krijg je in principe niks terug toch?

- Overwerk

- Eigen huis

- Studiekosten

- Reiskosten voor werk

- Medische kosten

- Alimentatie

En zo zijn er nog veel meer redenen.
Life is like a pipe and I\'m a tiny penny rolling up the walls inside
quote:robast schreef op 10 mei 2012 @ 10:49:

Wij hebben 12 februari de aangifte de deur uit gedaan,hier ook nog niks gehoord we wachten rustig af!!

Vorig jaar hadden we het al 12 mei op de rekening staan!wij hadden het vorig jaar ook 12 mei gekregen ,nu helaas nog niets binnen
Hier had ik het eind april binnen.
Vorige week dinsdag kreeg ik de brief ( net als mijn vriend trouwens)

Bij hem werd het vorige week vrijdag gestort, bij mij afgelopen dinsdag

Ze zijn idd snel dit jaar! In mijn geval dan
Bahh ligt er een blauwe enveloppe in de bus. Ik helemaal blij daar komt ons geld......is het die van mij en niet van mijn man terwijl daar alle centjes van terug moeten komen zucht
Het fijne vind ik dat het nu een definitieve aanslag is. Ik hoef me geen zorgen te maken dat er iets fout is gegaan en later nog eens een keer onder de loep word genomen.

Ik kreeg eind april de brief en vorige week het geld gestort. Kan de verbouwing verder gaan;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven