Belastingteruggave 2011
donderdag 3 mei 2012 om 14:16
dinsdag 8 mei 2012 om 11:57
dinsdag 8 mei 2012 om 12:48
dinsdag 8 mei 2012 om 23:19
Hallo ...
ik kreeg vorige week een brief met dagtekening 5 mei
nu is het alleen zo .. dat ik me geld niet kreeg
omdat mijn rekeningnummer zogezegt niet bekent was
die heb ik al 8 x doorgegeven .. Bevestigt enzovoorts ..
nu heb ik vandaag gebeld en moest ik weer een brief sturen ..
ik word hier niet goed van !!
mijn vriendin en ik balen hier ook van .. want wij krijgen dus van 2008 2009 2010 en 2011 geld terug .. waarvan we de voorlopige aanslagen nu wel hebben .. Maar ze gewoon niet Storten ...
8000 euro heb je recht op Maar je ziet niets ...
ik kreeg vorige week een brief met dagtekening 5 mei
nu is het alleen zo .. dat ik me geld niet kreeg
omdat mijn rekeningnummer zogezegt niet bekent was
die heb ik al 8 x doorgegeven .. Bevestigt enzovoorts ..
nu heb ik vandaag gebeld en moest ik weer een brief sturen ..
ik word hier niet goed van !!
mijn vriendin en ik balen hier ook van .. want wij krijgen dus van 2008 2009 2010 en 2011 geld terug .. waarvan we de voorlopige aanslagen nu wel hebben .. Maar ze gewoon niet Storten ...
8000 euro heb je recht op Maar je ziet niets ...
woensdag 9 mei 2012 om 07:09
@sverthongen: bij mij zitten ze ook zo te rommelen met bankrekeningnummers. Ik gebruik al jaren dezelfde numbers, en 'ineens' kennen ze dat nummer niet meer. Het meest frappante was nog wel dat de ene toeslag wél gewoon werd uitbetaald, maar voor de andere moest ik ineens van alles opnieuw invullen en bevestigen. Ook voor de teruggave en dergelijke, dus ik vraag me af of alles op tijd uitbetaald wordt, of dat ik nóg eens dingen mag gaan opsturen...

woensdag 9 mei 2012 om 08:37
Ik heb nog steeds geen beschikking over de teruggave van de IB 2011 ontvangen. Verdomme.
Snap het ook niet zo goed, want ik had teruggave toeslagen 2011 tegelijkertijd ingevuld en verstuurd, en daar had ik binnen 2 weken al bericht over, en dat geld is ook een paar weken geleden al gestort....
Zijn er nog meer mensen die nog geen beschikking IB 2011 hebben ontvangen??
Snap het ook niet zo goed, want ik had teruggave toeslagen 2011 tegelijkertijd ingevuld en verstuurd, en daar had ik binnen 2 weken al bericht over, en dat geld is ook een paar weken geleden al gestort....

woensdag 9 mei 2012 om 09:40
quote:kaatje_85 schreef op 09 mei 2012 @ 08:37:
Ik heb nog steeds geen beschikking over de teruggave van de IB 2011 ontvangen. Verdomme.
ik ook nog niet onze aangifte was vrijdag nog in behandeling door de BD .
ik heb het nu echt nodig door allerlei tegenslagen dus baal er een beetje van dat het bij ons dus ook wat langer duurt helaas...
ik ook nog niet onze aangifte was vrijdag nog in behandeling door de BD .
ik heb het nu echt nodig door allerlei tegenslagen dus baal er een beetje van dat het bij ons dus ook wat langer duurt helaas...
donderdag 10 mei 2012 om 13:00
quote:nutelli schreef op 04 mei 2012 @ 11:19:
Waardoor krijgen jullie belastingteruggave? Als je gedurende een jaar geen baanwisselingen oid meemaakt, krijg je in principe niks terug toch?
- Overwerk
- Eigen huis
- Studiekosten
- Reiskosten voor werk
- Medische kosten
- Alimentatie
En zo zijn er nog veel meer redenen.
Waardoor krijgen jullie belastingteruggave? Als je gedurende een jaar geen baanwisselingen oid meemaakt, krijg je in principe niks terug toch?
- Overwerk
- Eigen huis
- Studiekosten
- Reiskosten voor werk
- Medische kosten
- Alimentatie
En zo zijn er nog veel meer redenen.
Life is like a pipe and I\'m a tiny penny rolling up the walls inside
donderdag 10 mei 2012 om 13:44
vrijdag 11 mei 2012 om 08:58