De Action... Goede en slechte ervaringen?
donderdag 1 maart 2018 om 22:48
Ik vind de Action een heerlijke winkel. Sinds kort kom ik er steeds vaker en het valt op dat de Action ook veel merkspullen heeft. Wat ik zoal koop bij de Action:
- schrijfspullen
- ondergoed
- portemonnee
- fietsonderdelen
- ruitenwissers voor de auto
- flesjes frisdrank
- douchespullen
- oordopjes
- kunststof bakjes en broodtrommel
De Grundig oordopjes zijn wel best snel aan vervanging toe, maar wat wil je ook voor €2,79. Bij Media Markt ben je al snel 15 tot 20 euro kwijt voor oordopjes, dus dan mogen die van de Action ook wel iets sneller stukgaan. Verder ben ik heel tevreden over de Action.
Wat halen jullie zoal bij de Action? Wat bevalt goed en wat bevalt minder goed?
- schrijfspullen
- ondergoed
- portemonnee
- fietsonderdelen
- ruitenwissers voor de auto
- flesjes frisdrank
- douchespullen
- oordopjes
- kunststof bakjes en broodtrommel
De Grundig oordopjes zijn wel best snel aan vervanging toe, maar wat wil je ook voor €2,79. Bij Media Markt ben je al snel 15 tot 20 euro kwijt voor oordopjes, dus dan mogen die van de Action ook wel iets sneller stukgaan. Verder ben ik heel tevreden over de Action.
Wat halen jullie zoal bij de Action? Wat bevalt goed en wat bevalt minder goed?
maandag 13 augustus 2018 om 11:40
De volgende artikelen bevallen mij wel:
- Schoonmaakdoeken
- Blue wonder spray
- Lotto sneakersokken
- Verpakkingstape (ook duct tape)
- Werkhandschoenen
- Verf
- Auto accessoires
- Pannenkoekenmix glutenvrij flessen
Wat niet:
- Flosborsteltjes (gaan snel kapot)
- Documenthoesjes voor in een map (flinterdun plastic)
Voor een hoop spullen ga ik nog altijd graag naar een kwaliteitswinkel (voor zover die nog bestaan) of het wordt online gekocht.
Verder is niet alles goedkoop bij de Action, je moet goed blijven opletten. Bij de Ikea zijn producten als batterijen en opbergbakken meestal goedkoper.
- Schoonmaakdoeken
- Blue wonder spray
- Lotto sneakersokken
- Verpakkingstape (ook duct tape)
- Werkhandschoenen
- Verf
- Auto accessoires
- Pannenkoekenmix glutenvrij flessen
Wat niet:
- Flosborsteltjes (gaan snel kapot)
- Documenthoesjes voor in een map (flinterdun plastic)
Voor een hoop spullen ga ik nog altijd graag naar een kwaliteitswinkel (voor zover die nog bestaan) of het wordt online gekocht.
Verder is niet alles goedkoop bij de Action, je moet goed blijven opletten. Bij de Ikea zijn producten als batterijen en opbergbakken meestal goedkoper.
Don't follow me. I'm lost too..
maandag 13 augustus 2018 om 12:43
Die doorzichtige boxen met gekleurde klepdeksels zijn prima. Heb er verschillende, o.a. voor speelgoed. Net zo goed als die van Ikea/Blokker/HemaLadenkastje87 schreef: ↑12-08-2018 13:28Hoe zijn de doorzichtige opbergboxen van de Action. Scheelt nogal in prijs met bv Ikea/Blokker....
maandag 13 augustus 2018 om 12:58
Ik heb er een paar, en ze zijn prima. Doen wat ze moeten doen.Ladenkastje87 schreef: ↑12-08-2018 13:28Hoe zijn de doorzichtige opbergboxen van de Action. Scheelt nogal in prijs met bv Ikea/Blokker....

maandag 13 augustus 2018 om 17:40
Ik vind ze van vergelijkbare kwaliteit als die bij de blokker, ik zou ze alleen niet kopen met wielen er onder. Dat is namelijk altijd een kwetsbaar punt en bij die van de action, xenos en de meeste van de blokker sneuvelt hij daar al snel. Een aantal andere zijn hier nu 2 jaar in gebruik en zijn prima. Op een na, maar dat ligt meer aan onze zoon die hem meerdere keren heeft laten vallen dan aan de kwaliteit.Ladenkastje87 schreef: ↑12-08-2018 13:28Hoe zijn de doorzichtige opbergboxen van de Action. Scheelt nogal in prijs met bv Ikea/Blokker....

woensdag 15 augustus 2018 om 18:58
zaterdag 13 juli 2019 om 15:34
Jullie kunnen hier een recensie van de producten van de Action achterlaten!!
[...] Jammer dat er nog niet meer recensies opstaan. Ik zoek nl vaak naar recensies van spullen daar omdat ik het zonde vindt als je iets koopt en openmaakt en het dan eigenlijk niks is. Kocht daar laatst een sportbroek (oke het is wel de Action) maar die was na een keer dragen drie maten groter
[...] Jammer dat er nog niet meer recensies opstaan. Ik zoek nl vaak naar recensies van spullen daar omdat ik het zonde vindt als je iets koopt en openmaakt en het dan eigenlijk niks is. Kocht daar laatst een sportbroek (oke het is wel de Action) maar die was na een keer dragen drie maten groter

moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-07-2019 17:39
Reden: link verwijderd
Reden: link verwijderd
4.52% gewijzigd

zondag 14 juli 2019 om 23:17
Het is complete onzin dat de spullen vd action slecht zijn. Je moet gewoon kritisch zijn met wát je koopt. Maar heel veel spullen zijn exact hetzelfde als bij een willekeurige andere winkel. En ik ben een behoorlijk kritische consument. Dat betekend ook dat ik veel laat liggen, zoals audio spullen. Opladers, headsets, telefoonhoesjes, e.d. Dat vind ik voor 95% meuk en ik heb er geen verstand genoeg van om het enkele ding dat wel zeer ok is te kunnen onderscheiden van de rest.vrolijkaapje schreef: ↑01-03-2018 22:54Wel opmerking is goedkoop daar duurkoop, dus de kwaliteit is dan echt om te janken. Dan betaal ik wel liever wat meer dan dat ik snel weer weg kan gooien.
Maar van veel schoonmaakartikelen kan ik wel de kwaliteit vergelijken, net als basis klusspullen, auto en/of fiets onderdelen, kantoorartikelen, etc. En daarvan is echt heel veel meer dan goed of op z'n minst vergelijkbaar met een hema/blokker/praxis. En vaak voor een betere prijs. Ook zijn huishoudelijke artikelen als voorraaddozen, bewaarpotten, kruidenpotjes, vaatdoekjes, afwasborstels, wasknijpers, afwasteiltjes, plastic emmers, tafelkleden, servetten, onderzetters en nog heel veel meer, prima spul. Ik heb mijn caravan helemaal ingericht met action spullen.

zondag 14 juli 2019 om 23:21
Nou, dat dusAlieda-1984 schreef: ↑04-03-2018 23:57Ik koop er van alles:
Wasmiddel (die 3 liter flessen van Sendil voor 1,99)
Afwasmiddel
Douchegel
Shampoo
Haarlak
Vuilniszakken
En 5 jaar geleden heel wat kampeerspullen:
Plastic borden
Plastic mokken
Plastic bekers
2 persoons luchtbed
Thermoskan
Koffiefilterhouder
Kofferkooktoestel
Kleine gasbrander
Gasflesjes
Parasol
Campingpannenset
Tenverlichting
Setje met reserve haringen incl. haringtrekker, rubbers en hamer.

zondag 14 juli 2019 om 23:39
Kantoor-en schoolspullen
Knutselspullen
Theeglazen
Gewone glazen
Schaaltjes
Schoonmaakspullen
Colour catcherdoekjes
Kleerhangers met laagje ‘fluweel’: zijn dunner dan de gemiddelde hanger EN door de stroefheid blijft kleding makkelijker erop hangen
Wc blokken
No poo wc verfrisser
Pedaalemmerzakjes
Bakpapier
Wasmand
Fotolijstjes
Klushandschoenen (vitril)
Bakjes voor verf
Pet/cap voor de kinderen
Zwembroekjes
Hemdjes voor mij
Sjaals
Dassen winter
Thermo handschoenen
Thermo ondergoed kinderen
T shirts voor werk
Sokken
Ondergoed kinderen
Amerk cosmetica voor ons gezin (bv deo scheelt veel, douchegel..)
Tissues
Wegwerpscheermesjes
Scheergel
Speelgoed (ook vaak ‘de merken’.. koop dan in t voren voor gelegenheden)
Kussenhoesjes deco
Handzeep (van dettol is er 1 geur die ik nu heerlijk vind. En wua prijs stuk goedkoper)
Chocola
Chocola
Chocola
Blikjes drinken/fruitshoot
Snoep
Verkleedspul
Deco en verkleedspul voor halloween etc
Inpakpapier
Kaarten
Luchtbed
Beddengoed
Badlakens
Microfiber handdoek
Parasol
Bakmix voor werk
Bakblikken
Ovenschalen
Keukenmesjes
En ooit een tostiapparaat gekocht. Geweldige aankoop!
Niet:
Opladers
Oortjes voor iphone (tref elke keer slechte kwaliteit)
Alu-folie (te dun)
Graszaad (bleek vervuild te zijn met wat anders.. onkruid)
Kleurpotloden (ben verwrnd met mn eigen set)
Verf (moet toch de plaatselijke ondernemer sponseren)
Koop er eigenlijk best veel bedenk ik me..
Knutselspullen
Theeglazen
Gewone glazen
Schaaltjes
Schoonmaakspullen
Colour catcherdoekjes
Kleerhangers met laagje ‘fluweel’: zijn dunner dan de gemiddelde hanger EN door de stroefheid blijft kleding makkelijker erop hangen
Wc blokken
No poo wc verfrisser
Pedaalemmerzakjes
Bakpapier
Wasmand
Fotolijstjes
Klushandschoenen (vitril)
Bakjes voor verf
Pet/cap voor de kinderen
Zwembroekjes
Hemdjes voor mij
Sjaals
Dassen winter
Thermo handschoenen
Thermo ondergoed kinderen
T shirts voor werk
Sokken
Ondergoed kinderen
Amerk cosmetica voor ons gezin (bv deo scheelt veel, douchegel..)
Tissues
Wegwerpscheermesjes
Scheergel
Speelgoed (ook vaak ‘de merken’.. koop dan in t voren voor gelegenheden)
Kussenhoesjes deco
Handzeep (van dettol is er 1 geur die ik nu heerlijk vind. En wua prijs stuk goedkoper)
Chocola
Chocola
Chocola
Blikjes drinken/fruitshoot
Snoep
Verkleedspul
Deco en verkleedspul voor halloween etc
Inpakpapier
Kaarten
Luchtbed
Beddengoed
Badlakens
Microfiber handdoek
Parasol
Bakmix voor werk
Bakblikken
Ovenschalen
Keukenmesjes
En ooit een tostiapparaat gekocht. Geweldige aankoop!
Niet:
Opladers
Oortjes voor iphone (tref elke keer slechte kwaliteit)
Alu-folie (te dun)
Graszaad (bleek vervuild te zijn met wat anders.. onkruid)
Kleurpotloden (ben verwrnd met mn eigen set)
Verf (moet toch de plaatselijke ondernemer sponseren)
Koop er eigenlijk best veel bedenk ik me..

maandag 15 juli 2019 om 09:13
Ik heb toen ik 4 jaar terug verhuisde mijn huurhuis gesausd en bijgewerkt met Action verf.
Iemand deed het aanbod om alles te spaccen voor €500. Ik kocht voor €10 muurverf en heb t zelf gedaan.
De witte lak voor de deuren was niet erg goed maar de grijze lak voor de trap en drempels zit nog prima!
De Hegron haarserum gebruiken wij ook al jaren naar tevredenheid. En blikjes kattenvoer zijn €0,18, andere winkels €0,25.
Ik vind de bamboe serviezen erg leuk en heb er een dienblad van.
Iemand deed het aanbod om alles te spaccen voor €500. Ik kocht voor €10 muurverf en heb t zelf gedaan.
De witte lak voor de deuren was niet erg goed maar de grijze lak voor de trap en drempels zit nog prima!
De Hegron haarserum gebruiken wij ook al jaren naar tevredenheid. En blikjes kattenvoer zijn €0,18, andere winkels €0,25.
Ik vind de bamboe serviezen erg leuk en heb er een dienblad van.

maandag 15 juli 2019 om 09:29

maandag 15 juli 2019 om 09:53

maandag 15 juli 2019 om 10:00
De Action koopt vaak restpartijen op van andere winkels. Dan is de kwaliteit dus hetzelfde als die van de andere winkels.diyer schreef: ↑14-07-2019 23:17Het is complete onzin dat de spullen vd action slecht zijn. Je moet gewoon kritisch zijn met wát je koopt. Maar heel veel spullen zijn exact hetzelfde als bij een willekeurige andere winkel. En ik ben een behoorlijk kritische consument. Dat betekend ook dat ik veel laat liggen, zoals audio spullen. Opladers, headsets, telefoonhoesjes, e.d. Dat vind ik voor 95% meuk en ik heb er geen verstand genoeg van om het enkele ding dat wel zeer ok is te kunnen onderscheiden van de rest.
Maar van veel schoonmaakartikelen kan ik wel de kwaliteit vergelijken, net als basis klusspullen, auto en/of fiets onderdelen, kantoorartikelen, etc. En daarvan is echt heel veel meer dan goed of op z'n minst vergelijkbaar met een hema/blokker/praxis. En vaak voor een betere prijs. Ook zijn huishoudelijke artikelen als voorraaddozen, bewaarpotten, kruidenpotjes, vaatdoekjes, afwasborstels, wasknijpers, afwasteiltjes, plastic emmers, tafelkleden, servetten, onderzetters en nog heel veel meer, prima spul. Ik heb mijn caravan helemaal ingericht met action spullen.
maandag 15 juli 2019 om 10:12
Ik ben een Actionfan
- Scchuursponsjes
- Gele doekjes,
- Glorix
- Toiletspray ( fresh linnen)
- Wasverzachter
- Hand/thee/badddoeken
- Wattenschijfjes
- Nagellak remover
- Scheermesjes
Ik koop er vooral huishoudelijke en persoonlijke verzorgingsspullen,
Oh ja en schoolspullen voor wanneer de school weer gaat beginnen.
- Scchuursponsjes
- Gele doekjes,
- Glorix
- Toiletspray ( fresh linnen)
- Wasverzachter
- Hand/thee/badddoeken
- Wattenschijfjes
- Nagellak remover
- Scheermesjes
Ik koop er vooral huishoudelijke en persoonlijke verzorgingsspullen,
Oh ja en schoolspullen voor wanneer de school weer gaat beginnen.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf