Geld & Recht alle pijlers

De Action... Goede en slechte ervaringen?

01-03-2018 22:48 359 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de Action een heerlijke winkel. Sinds kort kom ik er steeds vaker en het valt op dat de Action ook veel merkspullen heeft. Wat ik zoal koop bij de Action:
- schrijfspullen
- ondergoed
- portemonnee
- fietsonderdelen
- ruitenwissers voor de auto
- flesjes frisdrank
- douchespullen
- oordopjes
- kunststof bakjes en broodtrommel

De Grundig oordopjes zijn wel best snel aan vervanging toe, maar wat wil je ook voor €2,79. Bij Media Markt ben je al snel 15 tot 20 euro kwijt voor oordopjes, dus dan mogen die van de Action ook wel iets sneller stukgaan. Verder ben ik heel tevreden over de Action.

Wat halen jullie zoal bij de Action? Wat bevalt goed en wat bevalt minder goed?
Wat ik er zoal heb gekocht de laatste maanden: maandverband, wegwerp scheermesjes, snijplankjes en keukenmessen, schriften/pennen, drinkglazen, kattensnoepjes, tape, verfrollers ed, lampjes, waxinelichtjes, wegwerp schoonmaakdoekjes, azijn, vuilniszakken, opbergmandjes, inpakpapier, mand voor om de kerstboomvoet, plaidjes, vazen, potpourri, fotolijstjes... dat soort dingen.

Decoratie (gekleurde vaasjes, wanddecoratie, kerstballen ed) in huis is het vaak net niet en elektrische apparaten zal ik er ook niet snel kopen

Miskopen: charcoal blackhead removal(deed niet wat het beloofde), tandenstokers (leken op die ik normaal koop, maar stuk minder fijn) en hun huismerk shampoo (vond de geur niet lekker)
Bij "mijn" action werken al vanaf de opening 3 jaar geleden vrijwel allemaal dezelfde mensen. Hardwerkende mensen die graag met mij mee kijken of achter in de winkel kijken.
Soms kijken ze ook of iets nog bestelbaar is en wanneer het eventueel weer binnen komt.

Ook met geld terug als er iets niet goed is geen klachten. En de klanten? Gewoon dezelfde als die ik daarna in de blokker of bij de kapper tegen kom.
Misschien scheelt het dat ik in een dorp woon maar echt geen klachten hoor.

Alleen heb ik er ooit behang gekocht en dat was gewoon doorzichtig dat zou ik dus afraden.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Tot nu toe alleen klantvriendelijk personeel meegemaakt gelukkig. Wel vind ik het ene filiaal overzichtelijker/opgeruimder dan het andere.
Ik kom er niet heel vaak maar als ik er kom dan koop ik er schoonmaakmiddel/wasmiddel en voer voor huisdieren.
minnimouse schreef:
06-03-2018 08:48
Alles weggedaan? En het werkte nog wel?
Het meeste werkte nog prima, heb veel spullen gewoon geruild met iemand die het wel snapte dat ik uit principe geen Philips spullen meer in huis wilde. Zij dus mijn Philips keukenapparatuur en ik haar apparatuur van andere merken.
Ik las aan het begin van dit topic dat er een haarmasker ("blauw") zo goed zou zijn.
Weet iemand welke er bedoeld wordt?
Courage-- schreef:
16-03-2018 10:20
Ik las aan het begin van dit topic dat er een haarmasker ("blauw") zo goed zou zijn.
Weet iemand welke er bedoeld wordt?
Ja hij heet iets van "Daily Defense" en zit in grote blauwe potten met een zwarte deksel.
Ik kom ongeveer eens per jaar bij de Action, als ik toevallig heb gehoord dat ze er iets hebben dat ik nodig heb en waar ik weinig geld voor over heb. De laatste keer een thermolegging geloof ik. Verder kom ik er nooit.
De RVS spray is geweldig. Het glanst weer als nieuw als je het hebt gebruikt.
een dag niet gedronken is een dag niet geleefd
willem1959 schreef: ↑03-03-2018 20:13
Wat een kutwinkel is Action.

Alles zo goedkoop mogelijk. Een weggooit maatschappij krijg je er van. Lekker voor het milieu. Maar als je kijkt naar de gemiddelde Action-klant dan weet die niet eens wat milieu is. De onderkant van de samenleving komt er.

Als we gaan leven in een wereld vol weggooi spullen en weggooi kleding (Primark) is het met onze wereld snel gedaan. Wee onze (klein)kinderen.
Zo te lezen, ben jij vaste klant van de Action. Anders was jij niet op de hoogte van de actualiteiten-Action en welke mensen er komen.
BTW, jij klinkt als de 'onderkant v d samenleving' :proud:
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Slechtkoopjes (deel 2):

- Pannen
- Multivitaminen
- Glaswerk
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Jaja007 schreef:
28-03-2018 16:40
Slechtkoopjes (deel 2):

- Pannen
- Multivitaminen
- Glaswerk
Misschien een beetje blond van mij, maar ik vraag me af wat er zo mis is aan de multivitaminen. Wat kan daar überhaupt mis mee gaan?
Ik kom geregeld bij de Action. In de folder van de Action kwam ik net servies tegen (https://bit.ly/2OvH6yF) , spotgoedkoop en daar wil ik eens mee gaan experimenteren om die te gaan beschilderen zoals ik dat op Pinterest gezien heb https://nl.pinterest.com/pin/3806949747 ... 5/?lp=true. Die zien er zo ontzettend cute uit. Ik ga er mijn eigen variant van maken op gekleurde bordjes. Helemaal zin in. Voor de rest moet ik altijd heel goed uitkijken dat ik niet met veel te veel troep weer daar de winkel uit loop.
Alles wat ik daar tot nu toe gekocht heb is een miskoop geweest. Goedkoop is duurkoop. Trap er niet in.
Ik koop:

Schrijfblokken
Notitieboekjes
Schriften
Balpennen
Fineliners
Gummen
Kleurboeken
Knutselspullen
Stickers
Play-Doh, Playmobil, My Little Pony, Lalaloopsy, etc.
Drop
Tandenborstels
Geschenktasjes
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Ik koop er:

Pampers Sensitive billendoekjes
Haarmasker (niet de blauwe :) )
Biologische badkamer en keukenreiniger
BBQ briketten
Allerhande tuinspul van gereedschap tot stoelkussens
Cadeauverpakkingen (papier, tasjes, linten, labels, strikken, etc)
Chocolate eclairs
Schuursponsjes en vaatdoekjes
Spuitverf
Acryllak
Schilderstape
Decoratie voor de kinderkamers (maak ik meestal door spullen van Action te vermaken)
Bellenblaas
Am Yisrael Chai!
Heb er laatst visspullen voor de kinderen gekocht: lijn, loodjes, visnet, haakjes, etc... prijs/kwaliteit is echt goed. Scheelt zoveel tov een vissportwinkel.
MuyBien schreef:
11-08-2018 22:45
Alles wat ik daar tot nu toe gekocht heb is een miskoop geweest. Goedkoop is duurkoop. Trap er niet in.
Valt wel mee hoor. Ben tot nu toe erg tevreden met alles wat ik daar heb gekocht:
VisHengelspullen,
Opbergboxen,
Schriften,
Knutselspullen,
Schrijfgerei,
Douchecreme Melkmeisje,
Verfkwasten,
Gereedschap,
Koek,
Wasteiltje,
Speelgoed (waterpistool, bal, speelgoedauto, etc...)
Het brede doorzichtige plakband ben ik heel tevreden over. En is spotgoedkoop :)
Voor iedereen een groene tuin
Oja en de gele verpakking van billendoekjes en paarse verpakking van ‘toetendoekjes’, goed vochtig en goedkoop.
MuyBien schreef:
11-08-2018 22:45
Dat is onzin. Heb er genoeg goed spul gekocht, van papier tot speelgoed, van kwasten tot billendoekjes
Ik ga er niet naartoe. Mijn stiefzoon heeft er gewerkt en is schoftig behandeld door de leidinggevende van het filiaal, en daarna door het hoofdkantoor waar hij verhaal haalde. Toen hij er werkte, hoorde ik ook regelmatig verhalen over collega's, over de inzet van personeel en de manier waarop mensen werden behandeld, waarvan ik helemaal akelig werd.

Je kunt je natuurlijk afvragen waarom het zo ontzettend goedkoop is allemaal. Ik koop er niks meer en ik zou willen dat meer mensen dat doen.
Wat eten we vanavond?
@makreel wat vervelend voor hem zeg! Hier is dat totaal niet het geval; ken er meerderen die er met plezier werken of gewerkt hebben.

Nog een aanvulling op mijn actionsuccesaankopen:
-groen buiten tapijt voor onder het badje
-intex zwembad
-balletjes voor in het zwembad
-opblaasdieren
-waterpistool nerf
-zwembroeken
-badlakens
-stoelkussens
-plantenbakken

Aantal van bovenstaande waren ook bij andere winkels te koop.. veel duurder!
Hoe zijn de doorzichtige opbergboxen van de Action. Scheelt nogal in prijs met bv Ikea/Blokker....
Ik doe al jaren met de navigator die ik voor een paar tientjes bij de Action heb gekocht.
Gisteren heb ik er een bezem aangeschaft en nog wat huishoudelijke spullen.
Als ik wil verven kijk ik altijd eerst bij de Action of daar goede verf is. Het is zoveel goedkoper en ook de muurverf en de lak hebben me nooit teleurgesteld.

Maar er is ook waardeloos spul hoor. Zoals de tuinschaar en de schop, die waren beide na drie keer gebruiken totaal verbogen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven