De Action... Goede en slechte ervaringen?
donderdag 1 maart 2018 om 22:48
Ik vind de Action een heerlijke winkel. Sinds kort kom ik er steeds vaker en het valt op dat de Action ook veel merkspullen heeft. Wat ik zoal koop bij de Action:
- schrijfspullen
- ondergoed
- portemonnee
- fietsonderdelen
- ruitenwissers voor de auto
- flesjes frisdrank
- douchespullen
- oordopjes
- kunststof bakjes en broodtrommel
De Grundig oordopjes zijn wel best snel aan vervanging toe, maar wat wil je ook voor €2,79. Bij Media Markt ben je al snel 15 tot 20 euro kwijt voor oordopjes, dus dan mogen die van de Action ook wel iets sneller stukgaan. Verder ben ik heel tevreden over de Action.
Wat halen jullie zoal bij de Action? Wat bevalt goed en wat bevalt minder goed?
- schrijfspullen
- ondergoed
- portemonnee
- fietsonderdelen
- ruitenwissers voor de auto
- flesjes frisdrank
- douchespullen
- oordopjes
- kunststof bakjes en broodtrommel
De Grundig oordopjes zijn wel best snel aan vervanging toe, maar wat wil je ook voor €2,79. Bij Media Markt ben je al snel 15 tot 20 euro kwijt voor oordopjes, dus dan mogen die van de Action ook wel iets sneller stukgaan. Verder ben ik heel tevreden over de Action.
Wat halen jullie zoal bij de Action? Wat bevalt goed en wat bevalt minder goed?
zondag 11 maart 2018 om 18:00
Wat ik er zoal heb gekocht de laatste maanden: maandverband, wegwerp scheermesjes, snijplankjes en keukenmessen, schriften/pennen, drinkglazen, kattensnoepjes, tape, verfrollers ed, lampjes, waxinelichtjes, wegwerp schoonmaakdoekjes, azijn, vuilniszakken, opbergmandjes, inpakpapier, mand voor om de kerstboomvoet, plaidjes, vazen, potpourri, fotolijstjes... dat soort dingen.
Decoratie (gekleurde vaasjes, wanddecoratie, kerstballen ed) in huis is het vaak net niet en elektrische apparaten zal ik er ook niet snel kopen
Miskopen: charcoal blackhead removal(deed niet wat het beloofde), tandenstokers (leken op die ik normaal koop, maar stuk minder fijn) en hun huismerk shampoo (vond de geur niet lekker)
Decoratie (gekleurde vaasjes, wanddecoratie, kerstballen ed) in huis is het vaak net niet en elektrische apparaten zal ik er ook niet snel kopen
Miskopen: charcoal blackhead removal(deed niet wat het beloofde), tandenstokers (leken op die ik normaal koop, maar stuk minder fijn) en hun huismerk shampoo (vond de geur niet lekker)
zondag 11 maart 2018 om 18:17
Bij "mijn" action werken al vanaf de opening 3 jaar geleden vrijwel allemaal dezelfde mensen. Hardwerkende mensen die graag met mij mee kijken of achter in de winkel kijken.
Soms kijken ze ook of iets nog bestelbaar is en wanneer het eventueel weer binnen komt.
Ook met geld terug als er iets niet goed is geen klachten. En de klanten? Gewoon dezelfde als die ik daarna in de blokker of bij de kapper tegen kom.
Misschien scheelt het dat ik in een dorp woon maar echt geen klachten hoor.
Alleen heb ik er ooit behang gekocht en dat was gewoon doorzichtig dat zou ik dus afraden.
Soms kijken ze ook of iets nog bestelbaar is en wanneer het eventueel weer binnen komt.
Ook met geld terug als er iets niet goed is geen klachten. En de klanten? Gewoon dezelfde als die ik daarna in de blokker of bij de kapper tegen kom.
Misschien scheelt het dat ik in een dorp woon maar echt geen klachten hoor.
Alleen heb ik er ooit behang gekocht en dat was gewoon doorzichtig dat zou ik dus afraden.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
donderdag 15 maart 2018 om 17:28
Het meeste werkte nog prima, heb veel spullen gewoon geruild met iemand die het wel snapte dat ik uit principe geen Philips spullen meer in huis wilde. Zij dus mijn Philips keukenapparatuur en ik haar apparatuur van andere merken.

vrijdag 23 maart 2018 om 19:14
woensdag 28 maart 2018 om 16:38
Zo te lezen, ben jij vaste klant van de Action. Anders was jij niet op de hoogte van de actualiteiten-Action en welke mensen er komen.willem1959 schreef: ↑03-03-2018 20:13
Wat een kutwinkel is Action.
Alles zo goedkoop mogelijk. Een weggooit maatschappij krijg je er van. Lekker voor het milieu. Maar als je kijkt naar de gemiddelde Action-klant dan weet die niet eens wat milieu is. De onderkant van de samenleving komt er.
Als we gaan leven in een wereld vol weggooi spullen en weggooi kleding (Primark) is het met onze wereld snel gedaan. Wee onze (klein)kinderen.
BTW, jij klinkt als de 'onderkant v d samenleving'

Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
zaterdag 11 augustus 2018 om 22:20
Ik kom geregeld bij de Action. In de folder van de Action kwam ik net servies tegen (https://bit.ly/2OvH6yF) , spotgoedkoop en daar wil ik eens mee gaan experimenteren om die te gaan beschilderen zoals ik dat op Pinterest gezien heb https://nl.pinterest.com/pin/3806949747 ... 5/?lp=true. Die zien er zo ontzettend cute uit. Ik ga er mijn eigen variant van maken op gekleurde bordjes. Helemaal zin in. Voor de rest moet ik altijd heel goed uitkijken dat ik niet met veel te veel troep weer daar de winkel uit loop.
zaterdag 11 augustus 2018 om 23:12
zaterdag 11 augustus 2018 om 23:25
Ik koop er:
Pampers Sensitive billendoekjes
Haarmasker (niet de blauwe
)
Biologische badkamer en keukenreiniger
BBQ briketten
Allerhande tuinspul van gereedschap tot stoelkussens
Cadeauverpakkingen (papier, tasjes, linten, labels, strikken, etc)
Chocolate eclairs
Schuursponsjes en vaatdoekjes
Spuitverf
Acryllak
Schilderstape
Decoratie voor de kinderkamers (maak ik meestal door spullen van Action te vermaken)
Bellenblaas
Pampers Sensitive billendoekjes
Haarmasker (niet de blauwe

Biologische badkamer en keukenreiniger
BBQ briketten
Allerhande tuinspul van gereedschap tot stoelkussens
Cadeauverpakkingen (papier, tasjes, linten, labels, strikken, etc)
Chocolate eclairs
Schuursponsjes en vaatdoekjes
Spuitverf
Acryllak
Schilderstape
Decoratie voor de kinderkamers (maak ik meestal door spullen van Action te vermaken)
Bellenblaas
Am Yisrael Chai!
zondag 12 augustus 2018 om 08:01
Valt wel mee hoor. Ben tot nu toe erg tevreden met alles wat ik daar heb gekocht:
VisHengelspullen,
Opbergboxen,
Schriften,
Knutselspullen,
Schrijfgerei,
Douchecreme Melkmeisje,
Verfkwasten,
Gereedschap,
Koek,
Wasteiltje,
Speelgoed (waterpistool, bal, speelgoedauto, etc...)
zondag 12 augustus 2018 om 11:21
zondag 12 augustus 2018 om 11:25
Ik ga er niet naartoe. Mijn stiefzoon heeft er gewerkt en is schoftig behandeld door de leidinggevende van het filiaal, en daarna door het hoofdkantoor waar hij verhaal haalde. Toen hij er werkte, hoorde ik ook regelmatig verhalen over collega's, over de inzet van personeel en de manier waarop mensen werden behandeld, waarvan ik helemaal akelig werd.
Je kunt je natuurlijk afvragen waarom het zo ontzettend goedkoop is allemaal. Ik koop er niks meer en ik zou willen dat meer mensen dat doen.
Je kunt je natuurlijk afvragen waarom het zo ontzettend goedkoop is allemaal. Ik koop er niks meer en ik zou willen dat meer mensen dat doen.
Wat eten we vanavond?
zondag 12 augustus 2018 om 12:07
@makreel wat vervelend voor hem zeg! Hier is dat totaal niet het geval; ken er meerderen die er met plezier werken of gewerkt hebben.
Nog een aanvulling op mijn actionsuccesaankopen:
-groen buiten tapijt voor onder het badje
-intex zwembad
-balletjes voor in het zwembad
-opblaasdieren
-waterpistool nerf
-zwembroeken
-badlakens
-stoelkussens
-plantenbakken
Aantal van bovenstaande waren ook bij andere winkels te koop.. veel duurder!
Nog een aanvulling op mijn actionsuccesaankopen:
-groen buiten tapijt voor onder het badje
-intex zwembad
-balletjes voor in het zwembad
-opblaasdieren
-waterpistool nerf
-zwembroeken
-badlakens
-stoelkussens
-plantenbakken
Aantal van bovenstaande waren ook bij andere winkels te koop.. veel duurder!

zondag 12 augustus 2018 om 14:47
Ik doe al jaren met de navigator die ik voor een paar tientjes bij de Action heb gekocht.
Gisteren heb ik er een bezem aangeschaft en nog wat huishoudelijke spullen.
Als ik wil verven kijk ik altijd eerst bij de Action of daar goede verf is. Het is zoveel goedkoper en ook de muurverf en de lak hebben me nooit teleurgesteld.
Maar er is ook waardeloos spul hoor. Zoals de tuinschaar en de schop, die waren beide na drie keer gebruiken totaal verbogen.
Gisteren heb ik er een bezem aangeschaft en nog wat huishoudelijke spullen.
Als ik wil verven kijk ik altijd eerst bij de Action of daar goede verf is. Het is zoveel goedkoper en ook de muurverf en de lak hebben me nooit teleurgesteld.
Maar er is ook waardeloos spul hoor. Zoals de tuinschaar en de schop, die waren beide na drie keer gebruiken totaal verbogen.