Geld & Recht alle pijlers

En het vrekken gaat door (Deel III)

20-04-2011 18:01 2993 berichten
Het vorige topic is in sneltreinvaart gevuld met allerlei tips. Daarom hier al deel III van de Viva Vrekkenclub.

Plaats hier al je gratis tips, actiecodes en goede vrekadviezen!

Iedereen is welkom!

De oude tips zijn hier terug te vinden:

Deel I

Deel II
Alle reacties Link kopieren
Doet iemand hier nog mee met opinionbar? Ik heb me aangemeld en inmiddels 2x een enquete gekregen. Alleen bleek ik dan na 2 vragen ofzo niet tot de doelgroep te behoren en dan krijg je maar 0,10 euro.....dat schiet niet echt op.
leuk topic!

opinionbar ken ik zelf niet; vraag me af in hoeverre mensen echt producten thuis mogen uitproberen..

ik deed zelf mee met Toluna, maar dat schiet echt niet op. Bovendien is het me al een paar keer gebeurd dat ik al een kwartier lang allerei vragen beantwoord had, en toen ineens de melding kreeg dat ik buiten de doelgroep viel..

Het sparen van punten gaat ook erg langzaam, punten vervalen na een bepaalde tijd, en de producten die je mag testen,,, nou, ik heb nog niemand gevonden die deze producten ook daadwerkelijk mocht testen. En als ik kijk naar de merken die erbij staan verwacht ik ook niet dat deze producten voor de nederlandse markt zijn.

Ik heb me gisteren ingeschreven voor GFK consumerjury. Ben benieuwd of dat wat sneller gaat.
Bij Opionbar mag je geen produkten proberen, maar je krijgt af en toe enquetes die je dan in mag vullen voor 1 euro ofzo. Maar dan moet je wel tot de doelgroep behoren, anders krijg je maar 0,10 euro. Uitbetalen mag bij 10 euro, maar of je daar ooit aan komt???? Met 10 cent per keer gaat dat wel heel lang duren....
Ik zit ook bij Invotes/no ties en daar krijg je regelmatig een enquete. Ook als je niet bij de doelgroep hoort, krijg je toch nog redelijk wat beloning. En de normale beloning is ook best goed.

https://n7.noties.nl/invotes/
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:mariap schreef op 17 mei 2011 @ 19:33:

Bij Opionbar mag je geen produkten proberen, maar je krijgt af en toe enquetes die je dan in mag vullen voor 1 euro ofzo. Maar dan moet je wel tot de doelgroep behoren, anders krijg je maar 0,10 euro. Uitbetalen mag bij 10 euro, maar of je daar ooit aan komt???? Met 10 cent per keer gaat dat wel heel lang duren....

oh, ik keek net op hun site en daar zag ik dit staan';

Waarom zou ik meedoen aan OpinionBar?

Uw mening is wel degelijk van invloed op de beslissingen in grote organisaties.

U krijgt een financiële vergoeding voor het geven van uw mening.

U krijgt de vergoeding op uw bankrekening of u kunt het geld aan een goed doel schenken.

Het is leuk en gemakkelijk om mee te doen aan onze onderzoeken.

U krijgt de kans om thuis nieuwe producten te testen voordat ze in de winkel liggen.Uw privacy en identiteit worden beschermd.

U krijgt alleen uitnodigingen via e-mail en vult de vragenlijsten online in.

Gegarandeerd geen ongewenste telefoontjes of spam.
heb me net ook aangemeld voor het invotes panel. thnx voor de tip Himalaya.

Kreeg een automatisch mailtje terug van Nellie Jonk. Vroeg me af waar ik die naam van ken; maar ik ben er al achter. Mailtjes van het Lotto online panel / Sanoma Tijdschriften panel worden ook door haar gestuurd.
quote:lucky_birdie schreef op 17 mei 2011 @ 19:47:

heb me net ook aangemeld voor het invotes panel. thnx voor de tip Himalaya.

Kreeg een automatisch mailtje terug van Nellie Jonk. Vroeg me af waar ik die naam van ken; maar ik ben er al achter. Mailtjes van het Lotto online panel / Sanoma Tijdschriften panel worden ook door haar gestuurd.

Haha, een oude bekende dus

Net even gekeken, en per volledig ingevuld onderzoek krijg je tussen de 1 en 2,5 euro (afhankelijk hoe lang het duurt). Vind ik prima betalen eigenlijk.
al die panels zullen dus ergens ver weg wel gelinkt zijn.

Zo te lezen betalen die enquetes best goed!

Heb gisteren bijna 20 min lang vragen over Kia beantwoord bij Toluna, om vervolgens de melding te krijgen dat ik niet tot de doelgroep behoor.. "helaas krijgt u dus ook geen punten".

Dat is toch belachelijk?
quote:lucky_birdie schreef op 17 mei 2011 @ 20:11:

Heb gisteren bijna 20 min lang vragen over Kia beantwoord bij Toluna, om vervolgens de melding te krijgen dat ik niet tot de doelgroep behoor.. "helaas krijgt u dus ook geen punten".

Dat is toch belachelijk?Dat vond ik ook mega-irritant bij Euroclix en ben daar ook al jaren geleden gestopt. Want ze hebben (ook al hoor je niet tot de doelgroep) wél voor hun waardevolle informatie ontvangen.
Euroclix stopte ineens met mailtjes sturen, had het in die periode nogal druk, dus verder niets mee gedaan - maar toen ik later weer wilde inloggen was mijn account ineens weg, inclusief de gespaarde punten.

Contact opgenomen, account weer geopend, en na een week kon ik weer niet inloggen.

Nogmaals gemailt, maar geen reactie meer gehad..

Ook nooit meer een mailtje van ze gehad trouwens.

Gisteren kwam Libelle / de NS ook met zo'n geintje.

Nieuwsbrief van de NS; Libelle geeft gratis kaartjes weg voor de zomerweek; vul uw gegevens in voor 18 mei en ga gratis mee naar de zomerweek.

Gelijk nadat ik het mailtje kreeg naar de site gegaan; je moet je gegevens invullen, en vervolgens krijg je te horen dat er geen kaartjes meer zijn. (ze zouden er iets van 250 weggeven..)

Hoorde van meerdere mensen dat ze gelijk hun gegeven hadden ingevult, maar niemand heeft kaartjes ... En zij hebben er weer flink wat gegevens bij..
Ik ben ook in die mail van de NS/Libelle getrapt Heb ze gemaild dat ik het stom vond, maar niets op gehoord natuurlijk.
Oh, dan ben je al verder gekomen dat ik, Ik kon nergens een email adres vinden.

Ik denk echt dat het een verkapte "zo veel mogelijk persoonlijke gegevens verzamelen" actie was.

Had dit niet verwacht van de NS eigenlijk...
gratis pleepapier van page

http://www.pagekaartjesactie.nl/includes/coupon.pdf
Zelf zit ik bij verschillende sites waar ik mijn menig kan geven. Opiniebar gaat in mijn geval redelijk snel en heb ook al producten mogen testen. Daarnaast is het uitbetalen bij hun ook redelijk snel (inmiddels 50 euro). Ook ben ik aangemeld bij Toluna, Euroclix, Invotes en nog vele meer.

Yunomi pakket is inmiddels ook aangevraagd, mede dankszij de tips hier.

Gisteren en vandaag boodschappen gedaan voor ons gezinnetje van 2 man, maar kook voor 3. Voor 2 weken de grote dingen opgehaald, misschien volgende week nog wat kleine dingen (verwacht ik eigenlijk niet) maar was in totaal 40 euro kwijt en heb daarbij echt alles, groentes, aardappelen en vlees. Vond ik netjes eigenlijk.
Toluna heb ik vandaag een mail gestuurd waar mijn uitbetaling blijft die ik al in maart heb aangevraagd. Zodra ik die binnen heb stop ik met Toluna. Ook heel vaak 10 minuten of langer met een enquete bezig zijn en dan de melding krijgen dat ik niet tot de doelgroep hoor.

Euroclix en MM vind ik wel snel gaan.
www.gratismascara.nl

Je moet door een irritante enquete heen, maar ik heb het wel gedaan. Benieuwd hoe erg ik lastig gevallen ga worden
quote:Mikske00 schreef op 17 mei 2011 @ 21:00:

gratis pleepapier van page

http://www.pagekaartjesactie.nl/includes/coupon.pdfEn wie schenkt het volledig aan het WNF?
quote:Lovestar schreef op 18 mei 2011 @ 01:40:

[...]

En wie schenkt het volledig aan het WNF?Ik niet, ik ben donateur (niet vrekkerig) en ik wil gewoon mijn gratis pleepapier (wel vrekkerig)
quote:Lovestar schreef op 18 mei 2011 @ 01:40:

[...]

En wie schenkt het volledig aan het WNF?Ben ik heel slecht als ik denk dat zo'n bedrijf niet gaat turven wie het geld naar het WNF wil sturen? Dat dat niet te controleren is?
Ik laat alle potjes/onderzoeken/testpanels dingen die wat opbrengen naar mijzelf storten. Zelf kan ik het goed gebruiken.

En ik draag op mijn manier bij aan het goede doel, ik kon toen ik een visa card aan schafte kiezen. Of een blauwe kaart, of een met een panda erop waarmee het WNF wordt gesteund. Een percentage van wat ik uitgeef met mijn kaart wordt dan door Visa gedoneerd aan het WNF.

Zo steun ik toch een goed doel, zonder dat ik er wat van merk in de portemonnee
quote:himalaya schreef op 18 mei 2011 @ 08:54:

[...]

Ben ik heel slecht als ik denk dat zo'n bedrijf niet gaat turven wie het geld naar het WNF wil sturen? Dat dat niet te controleren is?Nee, want dat denk ik dus ook......
Iemand nog een code voor gratis verzenden bij Bol.com? Heb gegoogled maar kan er geen vinden.
_jessie_, bedankt voor je aanvullende info m.b.t. auto. Ik had geen idee dat dat dan later ook nog kon.

Zal me er eens in verdiepen.
quote:12twister schreef op 18 mei 2011 @ 13:16:

Iemand nog een code voor gratis verzenden bij Bol.com? Heb gegoogled maar kan er geen vinden. CRM-8VUIT-D7PSZ-K77EG misschien werkt deze nog?
Ook aangemeld voor ConsumerJury, uitnodiging via cashforladies. Zolang nog geen nieuwe baan wel tijd voor dit soort dingen.

Euroclix heb ik al een paar keer leuk van uit laten keren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven