Energieleverancier
woensdag 15 februari 2017 om 11:32
Hallo, Vorig jaar had ik netjes gebeld naar eneco, omdat ik op zoek was naar een leverancier. Ik was 15 min aan de telefoon en aan het einde zei de telefoniste we hebben een probleem met het systeem. Ik heb alles opgeschreven later stuur ik u het contract. 2 weken later nog steeds niks ontvangen. Ik heb netjes terug gebeld stond er helemaal niks in het systeem. Uiteindelijk weer 15 min aan de telefoon en kreeg alsnog netjes het contract opgestuurd. Dit jaar netjes gebeld om het contact te verlengen weer 15 min aan de lijn, zei de telefoniste weer we hebben een probleem met het systeem. Ik was nu echt pissig en ze vertelde dat ik binnen 5 dagen terug moet bellen. Ik ben er eerlijk gezegd wel klaar mee. Kan ik nu alsnog overstappen naar een andere maatschappij of zit ik weer een jaar aan Eneco vast. Ik heb mijn nieuwe contract nog niet ontvangen.
woensdag 15 februari 2017 om 11:41
Wat voor looptijd had je eerste contract? Als die maar een jaar duurde dan zit je nu op een variabel contract en kun je overstappen zonder boete. Je eventuele nieuwe contract kun je binnen twee weken annuleren.
Je kunt sowieso bijna altijd overstappen. Bij de andere leverancier even checken of ze de eventuele boete betalen en wanneer. Bij aanvang of na een jaar.
Je kunt sowieso bijna altijd overstappen. Bij de andere leverancier even checken of ze de eventuele boete betalen en wanneer. Bij aanvang of na een jaar.
woensdag 15 februari 2017 om 12:27
Wordt je hier pissig om? Gewoon pech zeg of moest je flink betalen per minuut?
Als je verder tevreden bent zou ik niet overstappen omdat je pech hebt gehad met het systeem. Vertrouw je ze nu echt niet meer (dus niet omdat je pissig bent) dan zou ik ze even bellen of mailen of je contract nalezen.
Als je verder tevreden bent zou ik niet overstappen omdat je pech hebt gehad met het systeem. Vertrouw je ze nu echt niet meer (dus niet omdat je pissig bent) dan zou ik ze even bellen of mailen of je contract nalezen.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
woensdag 15 februari 2017 om 15:59
woensdag 15 februari 2017 om 18:08
quote:Dit jaar netjes gebeld om het contact te verlengen weer 15 min aan de lijn, zei de telefoniste weer we hebben een probleem met het systeem.Wordt toch automatisch verlengd? Totdat iemand het opzegt. Als je naar een ander gaat geeft die een flinke premie. En dan weet Eneco je echt wel te vinden hoor, met allerlei smeekbeden en voordeeltjes.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
woensdag 15 februari 2017 om 21:39