Geld & Recht alle pijlers

Gierige acties deel III

20-02-2013 10:30 2982 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel I en deel II zijn een groot succes. We gaan hier verder met het beschrijven van gierige acties. Dit topic is vooral bedoeld voor verhalen ... uiteraard kan er ook lekker gereageerd worden op de verhalen maar probeer hier niet te verzanden in een welles-nietes discussie over bepaalde standpunten; dan kan je daar beter een apart topic voor starten...
Haha nou sorry hoor maar meen het serieus, als ik de pijler geld en recht open staat dit topic 9 van de 10x behoorlijk bovenaan dus nogmaals, ik zie het nut van zo'n tvp absoluut niet. Maar goed, jullie mogen van mij 1000x tvp typen hoor, voor mij geen probleem.
Dat is echt erg Kuzu. Vriend doet ook wel eens klusjes bij mensen thuis en moet idd ook zijn gereedschap in de gaten houden

Soms werkt hij meerdere dagen bij mensen en dan krijgt hij idd nog geen glas water, mag niet naar de wc daar en krijgt bevelen toegesnauwd.

Ik bied klusjesmannen altijd koffie aan en als het een dag werk ofzo is kunnen ze ook een boterham krijgen. Ik ben wel een verzorgend typje, misschien ligt het daar aan. Maar ze gaan altijd blij weg en leveren goed werk.
quote:katrientjepientje schreef op 25 februari 2013 @ 17:58:

Dat is echt erg Kuzu. Vriend doet ook wel eens klusjes bij mensen thuis en moet idd ook zijn gereedschap in de gaten houden

Soms werkt hij meerdere dagen bij mensen en dan krijgt hij idd nog geen glas water, mag niet naar de wc daar en krijgt bevelen toegesnauwd.

Ik bied klusjesmannen altijd koffie aan en als het een dag werk ofzo is kunnen ze ook een boterham krijgen. Ik ben wel een verzorgend typje, misschien ligt het daar aan. Maar ze gaan altijd blij weg en leveren goed werk.

Iemand mag wel klussen in je huis maar mag in datzelfde huis niet naar de wc??????

Gaat hij dan in de bosjes of zo???

Echt serieus
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
quote:GiB schreef op 25 februari 2013 @ 09:54:

Voor TVP-zeurders: KLIK...

Ga je lekker? Je zeurt zelf en leest bovendien niet, want hetgelinkte topic voegt niks toe; het ging niet over wat het betekent, maar dat sommigen het irritant vinden.

Relevanter: om niet offtopic te gaan heb ik in het centrale mod-topic hier een vraag over gesteld (wat het beleid is). Als ik de enige ben die het irritant vindt, ook best, maar voor zover ik weet staat het mij vrij iets dergelijks op te merken en aan te kaarten.

De groeten.
Betjebig, dat is natuurlijk ook asociaal!!!

Nou Tulpje, voor iemand die er geen probleem mee heeft ga je er anders behoorlijk lang op door.

Over dat niet mogen plassen enzo.

Mijn man loopt langs de deuren voor glasvezel (adviseur). Hij is voor wc bezoek ook aangewezen op klanten (hij bezoekt mensen die al klant zijn bij die provider), snackbars of tankstations.

Veel mensen weigeren hoor, als hij naar de wc moet.

Een collega van hem is zwanger en ondanks haar zwangere buik word het haar ook geweigerd.
quote:Kuzu schreef op 25 februari 2013 @ 18:28:

Betjebig, dat is natuurlijk ook asociaal!!!

Nou Tulpje, voor iemand die er geen probleem mee heeft ga je er anders behoorlijk lang op door.

Mijn man loopt langs de deuren voor glasvezel (adviseur). Hij is voor wc bezoek ook aangewezen op klanten (hij bezoekt mensen die al klant zijn bij die provider), snackbars of tankstations.

Een collega van hem is zwanger en ondanks haar zwangere buik word het haar ook geweigerd.Het word aangeraden om vreemden idd niet bij jou naar het toilet te laten gaan, en dat is zo gek nog niet gezien de diefstallen die dan gepleegd worden.
Bij ons is de keuken vervangen na een lekkage, maar de heren die hier aan het werk waren mochten geen thee koffie of wat anders aannemen, ze maakten hooguit van het toilet gebruik en hun pauzes moesten ze ook in hun eigen bus doorbrengen, het is niet altijd zo dat het niet aangeboden word, maar het mag vaak van de baas niet aangenomen worden.

Je leest ook wel eens op het forum dat mensen die mensen inhuren om een klus te doen, die mannen eten en drinken aanbieden en dan even die pauze ook in de rekening terug zien, tja als je zoiets al een keer is overkomen of een bekende bedenk je je natuurlijk ook wel voor je iets aan bied.
quote:Het word aangeraden om vreemden idd niet bij jou naar het toilet te laten gaan, en dat is zo gek nog niet gezien de diefstallen die dan gepleegd worden.Maar hier ging het over 'vreemden' die al in huis waren, niet om een wildvreemde die aanbelde met de vraag om naar de wc te mogen.
Toen de buitenkant van mijn (huur)woning opgeknapt werd, heb ik in de schuur een Senseoapparaat, pads, suiker en melk en papieren bekertjes neergezet, zodat de klusjesmannen konden pakken wat ze wilden. Het werd erg gewaardeerd en ze hebben er zeker geen misbruik van gemaakt, het ging prima.

Ik heb geen bijdrage van gierige acties, heb vooral gulle mensen in mijn omgeving denk ik!
quote:ronniemitchel schreef op 25 februari 2013 @ 19:40:

[...]

Het word aangeraden om vreemden idd niet bij jou naar het toilet te laten gaan, en dat is zo gek nog niet gezien de diefstallen die dan gepleegd worden.

Als iemand al 2 uur bij je binnen is en inmiddels ook al je (bank) gegevens heeft, heeft ie al behoorlijk lang de tijd gehad om iets te jatten of je vast te binden aan de verwarming, om vervolgens je hele huis te doorzoeken.

Als die 3 minuten op de wc dan de doorslag geven...
Dat is lief van je Miriam
Ik ben ook niet te beroerd om een klusser koffie aan te bieden en als ik toevallig iets lekkers in huis heb, krijgt hij/zij dat ook nog. Maar aanbellen en vragen om twee koffie met melk en suiker... Echt niet!
Heb laatst 2 dagen een klusser over de vloer gehad: hij had zelf zijn senseo-apparaat meegenomen, maar anders had hij zeker koffie gekregen. Cola kreeg hij ook , boterhammetje voor lunch en raad 's? Hij mocht zelfs naar het toilet hier!
quote:tulpje21 schreef op 25 februari 2013 @ 17:35:

Haha nou sorry hoor maar meen het serieus, als ik de pijler geld en recht open staat dit topic 9 van de 10x behoorlijk bovenaan dus nogmaals, ik zie het nut van zo'n tvp absoluut niet. Maar goed, jullie mogen van mij 1000x tvp typen hoor, voor mij geen probleem.Mooi. Zelf te bescheten zijn om uit te zoeken hoe iets handiger kan en de methode dan nog afkraken ook, terwijl je feitelijk niet doorhebt hoe het werkt... Ik laat het hier maar bij.
Ik laat het er ook maar bij want snap er werkelijk geen bal van.
quote:ronniemitchel schreef op 25 februari 2013 @ 19:40:

[...]

Het word aangeraden om vreemden idd niet bij jou naar het toilet te laten gaan, en dat is zo gek nog niet gezien de diefstallen die dan gepleegd worden.

eens, er worden vaak mensen overvallen dmv zo'n truc. Of ze vragen een glaasje water en als jij dat haalt en de voordeur op een kier laat, jatten ze de autosleutels uit je jaszak.

Het spijt me voor deze mensen dat ze onder de kwaden lijden, maar ze zullen hun sanitaire stop maar moeten maken bij een horeca-gelegenheid.
quote:Kuzu schreef op 25 februari 2013 @ 22:22:

[...]

Als iemand al 2 uur bij je binnen is en inmiddels ook al je (bank) gegevens heeft, heeft ie al behoorlijk lang de tijd gehad om iets te jatten of je vast te binden aan de verwarming, om vervolgens je hele huis te doorzoeken.

Als die 3 minuten op de wc dan de doorslag geven...dat voorbeeld ging toch over een adviseur die bij mensen aanbelt om te informeren over een glasvezelabbonement? Als iemand in mijn huis aan het werk is, zou ik toiletbezoek natuurlijk niet weigeren. Een vreemde die aanbelt (of het nou voor energie, kabel of Warchild is) wel.
quote:Starshine schreef op 26 februari 2013 @ 09:35:

[...]

dat voorbeeld ging toch over een adviseur die bij mensen aanbelt om te informeren over een glasvezelabbonement? Als iemand in mijn huis aan het werk is, zou ik toiletbezoek natuurlijk niet weigeren. Een vreemde die aanbelt (of het nou voor energie, kabel of Warchild is) wel.Idd ging het over personen die aanbellen, tenminste zo kwam het op mij over.
quote:Kuzu schreef op 25 februari 2013 @ 22:22:

[...]

Als die 3 minuten op de wc dan de doorslag geven...

Ik heb gereageerd op het stuk dat je man bij mensen aanbelt!

Quote Kuzu:

Een collega van hem is zwanger en ondanks haar zwangere buik word het haar ook geweigerd.

Volgens mij zijn ze dan niet al 2 uur binnen of wel soms!
O hij belt niet aan om ergens te pissen hoor. Dat is ook raar.

Alleen als hij al een tijdje bij mensen binnen is en dan moet, vraagt hij het.
Ik heb trouwens wel een keer een kerel aan de deur gehad die bij mij wilde schijten. Omdat er toen nog geen reguliere bus reed was er een soort mini busje in de wijk, die je van een verder gelegen bushalte naar je woning reed. Ik reed daar wel eens mee, dus die chauffeur wist waar ik woonde.

Op een ochtend werd er dus aangebeld en vroeg hij of hij bij mij naar de toilet mocht, hij vertelde dat hij de mobiele toilet die voor de chauffeurs was bedoeld maar ranzig vond.

Ik durfde eigenlijk geen nee te zeggen maar heb na zijn bezoekje de toilet goed ontsmet...bah zo vreemde dikke kerel op mijn wc.
quote:Kuzu schreef op 26 februari 2013 @ 12:41:

O hij belt niet aan om ergens te pissen hoor. Dat is ook raar.

Alleen als hij al een tijdje bij mensen binnen is en dan moet, vraagt hij het.oh zo, ja dat is raar dat dat dan geweigerd wordt (of die mensen hebben de plee niet geboend en schamen zich als ik een verzekeringsman of zo iemadn over de vloer krijg maak ik serieus altijd de wc extra schoon, voor het geval hij moet, erg he)
Hahaha dat is erg Giselle.

Wel heel netjes Starshine. Haha ik doe dat soort dingen ook.. Je weet maar nooit :P

Een tijd geleden werkte ik in een lunchroom. Op vrijdag en zaterdag was er altijd markt voor onze deur. Veel kooplui kwam bij ons koffie halen en naar de wc. Een van hun,was echt een leuke jongen, kwam op een gegeven moment ook poepen.

MIJN GOD. We waren allemaal in een soort roes, zo'n stank. Hij at kennelijk bedorven ratten ofzo, gadverdamme.

En een smeerzooi in de pot als hij klaar was, bah.
quote:Kuzu schreef op 26 februari 2013 @ 14:16:

Een tijd geleden werkte ik in een lunchroom. Op vrijdag en zaterdag was er altijd markt voor onze deur. Veel kooplui kwam bij ons koffie halen en naar de wc. Een van hun,was echt een leuke jongen, kwam op een gegeven moment ook poepen.

MIJN GOD. We waren allemaal in een soort roes, zo'n stank. Hij at kennelijk bedorven ratten ofzo, gadverdamme.

En een smeerzooi in de pot als hij klaar was, bah.Oooh wat ranzig
Ben je gelijk klaar met het leuk vinden...
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven