Geld & Recht alle pijlers

Gierige acties deel XIII

05-01-2022 21:11 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
De vorige 12 delen waren een groot succes. In deel 13 gaan we weer verder met het delen van gierige acties.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
* Deel 4
* Deel 5
* Deel 6
* Deel 7
* Deel 8
* Deel 9
* Deel 10
* Deel 11
* Deel 12
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren
Creatieveling schreef:
10-11-2022 16:33
Het hoeft geen gierige actie te zijn van dat gebak. Niet iedereen snapt de ongeschreven regel van gebak mee, meteen opeten.

Of diegene kan niet snel schakelen, en heeft in het hoofd speculaas, misschien apart voor de gelegenheid gekocht, en dan blijft het bij speculaas.

Ik heb hier op het forum geleerd dat als iemand bijv. chocola mee neemt je dat gelijk hoort te delen. Ik had het gezien als een kadootje voor mij.
Dat ligt er ook wel aan hoe is meegenomen wordt en wel/niet gegeven.
Als ik een hele doos chocolade meeneem en echt geef, ga ik er niet vanuit dat ik direct daarvan iets krijg bij de thee.
Volgens mij ging het hierbij om echt afgepaste puntjes appelgebak en zelfs slagroom meegenomen met de opmerking, ik heb wat lekkers meegenomen voor bij de thee.
Dan lijkt mij wel duidelijk dat dit is voor iedereen op dat moment.

Maar ook hier zie je maar weer dat wat de 1 denkt, het bij de ander totaal anders kan overkomen :)
Alle reacties Link kopieren
VGM1980 schreef:
10-11-2022 16:29
Ook met eten doe ik dat niet, het weer mee naar huis nemen.

Ik zie al helemaal voor mij dat iemand een doos bonbons meeneemt voor bij de koffie, met de doos langs gaat zodat iedereen er 1 kan pakken en daarna gaat het weer terug de tas in voor mee naar huis :bye:
Dat zou ik ook niet doen hoor! Maar dan zie ik het als een presentje.
Alle reacties Link kopieren
Dit deel zit vol. Ben zo vrij geweest om alvast een nieuw deel te openen: geld-recht/gierige-acties-deel-xiv/list_messages/494466
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren
Waarom? Totaal niet nodig he. Moeten we weer allemaal een tvp posten en zo :wtf:
Coffee is never my cup of tea

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven