Geld & Recht alle pijlers

ik heb geld nodig...

05-08-2009 21:50 59 berichten
tja...ik kom tekort! Heb een hele grote verlanglijst;

mommy-make-over

digitale spiegelreflexcamera

kast vol kleding

wil veel uit eten en borrelen...

dus
Alle reacties Link kopieren
quote:zonnestraaltje71 schreef op 05 augustus 2009 @ 22:07:

[...]

Zwieber....waar was je toch al die tijd!? Jij bent echt een goeie raadsvrouw! Ik doe mijn best voor je! Heb je nog meer tips nodig over andere zaken?
ehm... ja, kan nog wel wat tips gebruiken, maar is niet handig om hier neer te zetten.
Ik heb ook nog wel wat tips hoor om wat bij te verdienen
quote:Lovers1980 schreef op 05 augustus 2009 @ 22:25:

Ik heb ook nog wel wat tips hoor om wat bij te verdienen kom maar op Lovers
Wie heeft het over verdienen, Lovers? Krijgen!
ik las net dat de uitbetaling voor pijpen alleen nog maar geschiedt in breezers, dus daar word je ook niet rijk van....
quote:misschicken schreef op 05 augustus 2009 @ 22:26:

Wie heeft het over verdienen, Lovers? Krijgen! hahah ja dat zou idd erg makkelijk zijn he
Ja ik verdien al zoveel, maar krijgen ho maar.
Maar ik bedoelde het eigenlijk serieus
Ik vind het een goeie tip, hoor. Dat pijpen voor geld.
zeg dan Lovers.... Ben zo nieuwschieriggggg nu!
quote:zonnestraaltje71 schreef op 05 augustus 2009 @ 22:44:

zeg dan Lovers.... Ben zo nieuwschieriggggg nu!Mail mij maar even anders ga ik tegen de regels. Je mag hier geen reclame maken
Bedelen. Dat schijnt soms echt te verdienen. Als je een donker type bent: voorkom dat je eruitziet als een zigeuner, waar daar heeft iedereen de pleuris aan.

Prostitutie: goed geld in te verdienen en weinig tijd. Als je geen seks wil hebben, ga dan als zielig meisje achter de ramen zitten en hoop op de compassie van de heren die jou uit dit vre-se-lij-ke vak willen halen. Werkt alleen als je jong en erg mooi bent.

Zet een piramidespel op. Wees onzichtbaar voor de radar, wat wil zeggen: doe het klein. Stop voortijdig.

Ga online pokeren. Stop voortijdig en zet niet te veel in.

Of ga gewoon werken, jeweettog.
ik wil mn huur kunnen betalen volgende week...

ik ben pas veeleisend...
waar gaat dit over..
quote:Metatron schreef op 05 augustus 2009 @ 23:38:

waar gaat dit over..alsvast een wensenlijstje voor sinterklaas
Wat dacht je van gewoon tevreden zijn met wat je hebt Zonnestraaltje?!
quote:Dushi74 schreef op 05 augustus 2009 @ 23:43:

Wat dacht je van gewoon tevreden zijn met wat je hebt Zonnestraaltje?!Ohhh, dat ben ik zeer zeker...maar een mens mag toch nog wel wat te wensen hebben? En ik ben in een wat lollige, warme bui... of zit ik hiermee het topic vreselijk te vervuilen?...
Je hebt mail terug
quote:zonnestraaltje71 schreef op 05 augustus 2009 @ 21:54:

haha...ik werk! Sparen lukt momenteel even niet, ik wil geloof ik gewoon een salarisverdubbeling!

Weet je wat net zo effectief is als een salarisverdubbeling? Een wensenhalvering.

En omdat het aantal uren vrije tijd constant is, kun je aan dat halve aantal wensen ook nog eens veel meer tijd besteden dan bij een salarisverdubbeling het geval geweest zou zijn!

Kortom, het is ook nog eens een plezierverdubbeling voor elke uitgekomen wens..
Joh hannie, wat een filosofische gedachte, heb m wel 2 keer moeten lezen, waardoor ik tijd minder had om te wensen.

Maar ook om geld op te maken.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Zonnestraaltje, als je het echt nodig had gehad, dan had je het gekregen van me.

Je OP straalt echte armoede uit gezien hetgeen wat je wenst en dan niet in financiele zin....
quote:pom508 schreef op 06 augustus 2009 @ 13:19:

Zonnestraaltje, als je het echt nodig had gehad, dan had je het gekregen van me.

Je OP straalt echte armoede uit gezien hetgeen wat je wenst en dan niet in financiele zin....oeh die zit, pijnlijk maar waar...
quote:pom508 schreef op 06 augustus 2009 @ 13:19:

Je OP straalt echte armoede uit gezien hetgeen wat je wenst en dan niet in financiele zin....

Wat een onzin, het is toch duidelijk als grapje bedoeld!

Zonnestraaltje, heb je er al aangedacht om de meterkast als onderdak aan 20 polen de verhuren?
Zwieber, die post van Pom is toch ook overduidelijk sarcastisch bedoeld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven