Geld & Recht alle pijlers

ik heb geld nodig...

05-08-2009 21:50 59 berichten
tja...ik kom tekort! Heb een hele grote verlanglijst;

mommy-make-over

digitale spiegelreflexcamera

kast vol kleding

wil veel uit eten en borrelen...

dus
Alle reacties Link kopieren
quote:shining schreef op 06 augustus 2009 @ 18:53:

Zwieber, die post van Pom is toch ook overduidelijk sarcastisch bedoeld.Ik vond hem zo enorm scherp dat ik hem niet sarcastisch gelezen had. Kwam mede door de reactie eronder en het feit dat TO om topicsluiting heeft gevraagd hoor.
Ach, ik snap niet dat men dit topic serieus neemt. Voor mij is het duidelijk dat dit een grapje is. En daar volgen als reactie ook grapjes op. Niet zo zuur allemaal
quote:shining schreef op 06 augustus 2009 @ 18:56:

Ach, ik snap niet dat men dit topic serieus neemt. Voor mij is het duidelijk dat dit een grapje is. En daar volgen als reactie ook grapjes op. Niet zo zuur allemaal Idd. Maar citroenen zijn zo verfissend he, met dit warme weer.
Ik heb deze tip nog niet voorbij zien komen: wordt madam. Net als Heidi Fleiss. Die had een toptijd tot het moment dat ze de bak in vloog. Tikkie nadeel: maar voordeel van de bak is wel weer dat je nog meer verlanglijstjes kan maken en geen geld uit geeft maar gratis onderdak hebt en eten. (ergo kosten besparend)
quote:hannie74 wrote on 06 August 2009 @ 00:11:

[...]

Weet je wat net zo effectief is als een salarisverdubbeling? Een wensenhalvering.

En omdat het aantal uren vrije tijd constant is, kun je aan dat halve aantal wensen ook nog eens veel meer tijd besteden dan bij een salarisverdubbeling het geval geweest zou zijn!

Kortom, het is ook nog eens een plezierverdubbeling voor elke uitgekomen wens..

Okay, now my brain hurts. Het is fokking 30 graden, man!

Zonnestraaltje, wat lekker dat dat je wensenlijst is. Het kon erger...
Je kunt toch ook gewoon sokken in je BH stoppen.
quote:Zwieber schreef op 06 augustus 2009 @ 18:52:

[...]

Wat een onzin, het is toch duidelijk als grapje bedoeld!

Zonnestraaltje, heb je er al aangedacht om de meterkast als onderdak aan 20 polen de verhuren?

die zitten er al!

en schuur zit ook al vol...

(fijn dat er idd ook gezien wordt dat ik gewoon een geintje maak (alhoewel... )
quote:Zamirah schreef op 06 augustus 2009 @ 19:52:

Je kunt toch ook gewoon sokken in je BH stoppen.er zitten nu plastic kipfiletjes in en die ben ik zooooo zat!
Gedragen slipjes jatten uit de kleedkamer (winkel, fitness, zwembad...) en via internet verkopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven