Geld & Recht alle pijlers

krap bij kas

28-08-2010 15:04 152 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zit er nog meer, net als ons, krap bij kas en moet elk eurodubbeltje omdraaien? En hoe doen jullie dat op een positieve manier? Soms baal ik er even enorm van, zoals vandaag bijvoorbeeld...
Waarom baal je er vandaag extra/enorm van? Is er vandaag iets speciaals waar je niet aan mee kunt doen?
Waarom baalde je er juist vandaag zo van?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
ik. En heb vandaag ook zo'n dag.
Ik niet. Of eigenlijk, niet meer. Waarom zit jij in deze situatie? Kun je er iets aan veranderen?
Gelukkig herken ik het niet, maar hoe komt het dat jullie zo krap zitten?
Maakt dat uit?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Misschien, ,als het de situatie zou kunnen veranderen.
quote:nouschi schreef op 28 augustus 2010 @ 15:36:

Maakt dat uit?Kan uitmaken, mocht TO tips willen....
En ja, ik heb ook in die situatie gezeten, was niet leuk. Vond het vrij eenzaam.
Nou, TO vraagt hoe ze er op een positieve manier mee om kan gaan. Dan lijken mij oorzaak en toekomstige mogelijkheden wel relevant.
Kun je iets aan je situatie veranderen zodat je minder krap bij kas zit?
quote:nummerzoveel schreef op 28 augustus 2010 @ 15:38:

Nou, TO vraagt hoe ze er op een positieve manier mee om kan gaan. Dan lijken mij oorzaak en toekomstige mogelijkheden wel relevant.Bezuinigen kan altijd.
Soms is het handig de OP te lezen
Ik vond het niet zozeer eenzaam, maar wel heel erg vervelend. Maar dat heeft er wel mede voor gezorgd dat ik nu niet meer krap zit. Het heeft mij namelijk een enorme drive gegeven om mijn financien te verbeteren. Maar goed, dat moet dan natuurlijk wel een optie zijn (alhoewel ik er van overtuigd ben dat heel veel mensen die mogelijkheden hebben, zal dat niet voor iedereen gelden).
quote:Kym schreef op 28 augustus 2010 @ 15:40:

[...]

Bezuinigen kan altijd.Mwah, niet altijd hoor.
quote:fleurtje schreef op 28 augustus 2010 @ 15:41:

Soms is het handig de OP te lezen Ik was te snel met mijn reactie
Uhm Kym, iets zegt mij dat TO al bezuinigd en dat nu juist dat het pobleem is
quote:fleurtje schreef op 28 augustus 2010 @ 15:41:

[...]

Mwah, niet altijd hoor.Daarom zou ik haar vasten-lasten lijstje weleens willen zien. Wedden dat er bezuinigd kan worden?
quote:nummerzoveel schreef op 28 augustus 2010 @ 15:41:

Ik vond het niet zozeer eenzaam, maar wel heel erg vervelend. Maar dat heeft er wel mede voor gezorgd dat ik nu niet meer krap zit. Het heeft mij namelijk een enorme drive gegeven om mijn financien te verbeteren. Maar goed, dat moet dan natuurlijk wel een optie zijn (alhoewel ik er van overtuigd ben dat heel veel mensen die mogelijkheden hebben, zal dat niet voor iedereen gelden).Kan me goed voorstellen dat dat een drive geeft, zeker als je die mogelijkheden hebt. Maar idd, geldt niet voor iedereen. Soms zijn er situaties waarvan je gewoon weet dat ze niet heel veel beter worden. Tenzij je een rijk man trouwt :-)
quote:Kym schreef op 28 augustus 2010 @ 15:43:

[...]

Daarom zou ik haar vasten-lasten lijstje weleens willen zien. Wedden dat er bezuinigd kan worden? Heb ooit echt erg weinig geld gehad, daar kon echt niet bezuinigd worden. Nu wel, nu zeker wel en toch doe ik het niet WAAROM NIET? Goeie vraag....
Nou, TO, verlos ons, eh mij, hoe zit het nou?

En als het niet mag gaan over de 'oorzaken', tja, dan ben ik van weinig meerwaarde op dit topic vrees ik
Ik snap wat je bedoelt, maar waar een wil is, is ook vaak een weg. Iemand uit mijn omgeving krikte zijn inkomen op met sleutelen en klussen. Dat gaat nu niet meer wegens ziekte. Maar dat weerhoudt hem er niet van om nu op een nieuwe manier weer inkomsten te genereren.
quote:nummerzoveel schreef op 28 augustus 2010 @ 15:45:

Ik snap wat je bedoelt, maar waar een wil is, is ook vaak een weg. Iemand uit mijn omgeving krikte zijn inkomen op met sleutelen en klussen. Dat gaat nu niet meer wegens ziekte. Maar dat weerhoudt hem er niet van om nu op een nieuwe manier weer inkomsten te genereren.Maar stel dat je 50% afgekeurd bent...
De persoon waar ik het over heb is, door zijn ziekte, 100% afgekeurd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven