Geld & Recht alle pijlers

laster en eerroof?

06-10-2011 17:50 36 berichten
x
Alle reacties Link kopieren
Wat is dat toch vandaag met al die spammerts?
Aangezien hier gisteren ook al een topic over zon Nederlandse site was, vind ik het verdacht.

Sorry alvast als het serieus is.

Ik vind het persoonlijk laster.
Als het wel waar is hoef je ook geen sorry te zeggen want dan is TO een droeftoeter.
Das ook wel weer waar Suze
Ik denk niet dat TO een spammer is, gezien haar loepje....

Mijn advies is die opmerking te (laten) verwijderen en je excuses aanbieden aan je ex.
Knijp je 'm omdat je denkt dat je straf krijgt, of omdat je je realiseert dat je fout zit?
Wat was er zo erg aan je ex dan dat hij het verdiende om op die site te staan??
G
Oeh... er staat maar 1 man uit Nederland op die hele site dus dit is wel héél herkenbaar. Je maakt het er niet echt beter op op deze manier.

Ik sluit me aan bij Demissionair: Bericht van die site verwijderen a.s.a.p. en je excuus aanbieden.
Bericht van de site is dus niet verwijderbaar lees ik net. Kan je de tekst ook niet aanpassen?

Dan zou ik in ieder geval de linkjes naar die twee sites hier van het forum halen. Je maakt het echt alleen maar erger zo.
Oh oh, jij zit in de stront. Dat wordt diep door het stof bij ex. Vandaag nog.
oeioei, bericht toch proberen laten te verwijderen. Na aandringen zal dat toch wel lukken lijkt me.
Wat voor zielige sites zijn dat?
Waarom haal je je OP weg?
He jammer. Ben te laat.

Watskebeurt?
Ze heeft haar ex zwart gemaakt in een of andere dubieuze site. Hij is erachter gekomen en gaat aangifte doen. En ze vraag of hij dat kan.
oeps.......
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Oi, dat is best een beetje dom.
Een beetje?
Lunax, volgens de OP ging het niet om een man uit Nederland. Bovendien is het nou ook weer niet zo aardig om de aandacht op die ene man te vestigen
Charliegirl ,alsjeblieft meid hou hier mee op.

Doe iets aan deze obsessie,zoek desnoods hulp.!
quote:charliegirl schreef op 06 oktober 2011 @ 18:12:

Geen spam hoor!

En alles wat ik op de site gepost heb, is waar. Ben onnoemelijk schofterig belogen en bedrogen door ex.

Je kunt het trouwens niet laten verwijderen...

Al heeft hij je onnoemelijk schofterig belogen en bedrogen. JIJ bent degene die het jezelf nu nog moeilijk maakt. Niet hij. Hij is jou alweer vergeten joh. Nu moet jij alleen hem nog loslaten.

Lukt dat niet in je eentje, zoek dan hulp want je bent er echt ongezond veel mee bezig.
Wat stond hier? Wat stond hier?
quote:Nastik schreef op 06 oktober 2011 @ 19:25:

Wat stond hier? Wat stond hier? wil ik ook weten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven