Lunch geld salaris, maar mag niks vragen?
zondag 5 augustus 2018 om 12:56
Weet niet of het in Geld & Recht of Werk & Studie hoort.
Maar kort samengevat :
Werk momenteel bij een jong uitzendbureau waar er 50 euro per week van mijn salaris word ingehouden voor lunch.
Bij mijn solicitatie gesprek gaven ze aan dat je alles mag bestellen zolang AH het heeft. (Daar komt alles vandaan)
Nu doet de één persoon de bestelling als je iets wilt kan je het aan hem doorgeven,
Als ik om een bepaald brood beleg vraag of zo een oven maaltijd word me erg vies aangekeken.
Zelfs de AH Basic beleg mag ik niet hebben? Ondertussen besteld hij wel van die kleine maaltijd salades 3 euro x10 ( hij eet er twee per dag)
Verschillende smeer kaas en dergelijke voor zich zelf. Zolang hij het niet lust mag het niet in de bestelling lijkt het?
Waar ik om heb gevraagd voor een week:
Bruine Bollen NEE
AH Vegetarisch kaas NEE
AH Tonijn Salade JA 2 euro
Mini Crackers JA 80 cent
Kip Filet AH Flinter Dun NEE
Coolbest Sap NEE
Cola Zero JA 2 euro?
Vraag is.....wat moet je hiermee?
Er word per maand 200 euro van je salaris ingehouden. (Wel bruto)
Maar als je ernaar kijkt wat je in de bestelling van de lunch krijgt....
Vorige maand kwam ik op 21 Euro.....dit mee gerekend met het brood dat iedereen op werk eet.
Je kan er niet zelf voor kiezen of je het wel of niet betaald. Ik mocht zelfs geen bruine bollen en Vegetarisch AH kaas.
Nu ik toch bezig ben over hem...
Weet dat mensen een rook pauze hebben maar is dit niet heel erg?
09:00-09:20 Rook
10:30-11:00 Rook
12:00-13:00 Eten
13:00-13:30 Rook
15:00-15:15 Rook
16:30-17:00 WC
Ja hij gaat altijd voor sluiting tijd een half uur naar WC!
Puur zodat hij niet met de laatste mensen hoeft te parten.
Mijn baas spreekt hem elke week er wel op aan, maar er veranderd niks?
Edit:
Ik heb recht op een uur pauze, maar omdat hij vaker weg is en we op de zelfde "afdeling zijn" kom ik op ongeveer een half uur eten achter mijn bureau en werken.
Maar kort samengevat :
Werk momenteel bij een jong uitzendbureau waar er 50 euro per week van mijn salaris word ingehouden voor lunch.
Bij mijn solicitatie gesprek gaven ze aan dat je alles mag bestellen zolang AH het heeft. (Daar komt alles vandaan)
Nu doet de één persoon de bestelling als je iets wilt kan je het aan hem doorgeven,
Als ik om een bepaald brood beleg vraag of zo een oven maaltijd word me erg vies aangekeken.
Zelfs de AH Basic beleg mag ik niet hebben? Ondertussen besteld hij wel van die kleine maaltijd salades 3 euro x10 ( hij eet er twee per dag)
Verschillende smeer kaas en dergelijke voor zich zelf. Zolang hij het niet lust mag het niet in de bestelling lijkt het?
Waar ik om heb gevraagd voor een week:
Bruine Bollen NEE
AH Vegetarisch kaas NEE
AH Tonijn Salade JA 2 euro
Mini Crackers JA 80 cent
Kip Filet AH Flinter Dun NEE
Coolbest Sap NEE
Cola Zero JA 2 euro?
Vraag is.....wat moet je hiermee?
Er word per maand 200 euro van je salaris ingehouden. (Wel bruto)
Maar als je ernaar kijkt wat je in de bestelling van de lunch krijgt....
Vorige maand kwam ik op 21 Euro.....dit mee gerekend met het brood dat iedereen op werk eet.
Je kan er niet zelf voor kiezen of je het wel of niet betaald. Ik mocht zelfs geen bruine bollen en Vegetarisch AH kaas.
Nu ik toch bezig ben over hem...
Weet dat mensen een rook pauze hebben maar is dit niet heel erg?
09:00-09:20 Rook
10:30-11:00 Rook
12:00-13:00 Eten
13:00-13:30 Rook
15:00-15:15 Rook
16:30-17:00 WC
Ja hij gaat altijd voor sluiting tijd een half uur naar WC!
Puur zodat hij niet met de laatste mensen hoeft te parten.
Mijn baas spreekt hem elke week er wel op aan, maar er veranderd niks?
Edit:
Ik heb recht op een uur pauze, maar omdat hij vaker weg is en we op de zelfde "afdeling zijn" kom ik op ongeveer een half uur eten achter mijn bureau en werken.
anoniem_373946 wijzigde dit bericht op 05-08-2018 12:59
4.60% gewijzigd