Geld & Recht alle pijlers

Opgelicht??

24-08-2018 22:54 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet een beetje onherkenbaar blijven vanwege herkenbaarheid maar ik vraag me af wat ik in deze situatie kan doen.
Iets fysiek aangeschaft met een levertijd van 4 weken en volledige bedrag betaald. Nu 8 weken verder en nog steeds geen product. Het gaat om een franchise zaak in dit geval een eenmansbedrijf maar er zitten er meerde in het land. Geen louche bedrijf maar goed zo voelt het ondertussen wel. Dame in kwestie reageert niet op telefoon mail en app en het gaat om een behoorlijk bedrag en een product dat snel nodig is. Wat voor stappen kunnen we het beste zetten?
zoeter schreef:
25-08-2018 17:00
Ik had dit pas bij de Bentofabriek. Eerst netjes geprobeerd met mailtjes en priveberichten. Had eind mei besteld, maar toen ik begin augustus begon aan te dringen via berichten op haar facebookwebsite kreeg ik gelukkig snel een berichtje dat het niet meer geleverd kon worden. Toen kreeg ik vrij snel mijn geld terug gelukkig, maar mooi niet dat ik daar nog wat koop.
oud topic, ik weet het.
TO, is het nog goed gekomen?


Jij kreeg tenminste nog antwoord. Ik had een klacht over een product dat ik bij hen had gekocht. Ik heb berichten via messenger gestuurd, via mail. Nooit antwoord van ze gehad. Bentofabriek zit achter de Facebook pagina Bento ideeën, dus daar een bericht geprobeerd te plaatsen met de vraag of meerdere mensen problemen hadden met dit product. Mijn bericht werd niet goedgekeurd. Daarna onder iemand anders zijn bericht nog iets gepost over de klacht en dat hele bericht werd ook verwijderd. Op de pagina bij “berichten van bezoekers” hierover nog iets gemeld, maar je raad het al. Ook dat bericht os verwijderd. Er is gewoon geen contact met ze te krijgen als je niet tevreden bent of een klacht hebt. Je mag alleen maar vol lof over ze praten, anders wordt je bericht verwijderd.
Gisteren vroeg iemand op die Bento ideeën pagina waar mensen hun prikkertjes kopen. Ik reageerde daaronder dat ik die bij wish bestel. En ja hoor, ook die reactie is weggehaald. Er staan nu alleen nog reacties van mensen die bij bentofabriek bestellen. Ik vind het echt een ontzettend onbeschofte manier van omgaan met de klant! Ze lezen de berichten, maar doen totaal geen moeite voor hun klanten. Het was voor mij de eerste en de laatste keer dat ik daar besteld heb!
Ik heb hierover ook een klacht ingediend bij de fabrikant van het product. Ik kreeg van hen wel een nieuw product, aangezien het om een productiefout ging. Heb ook meteen mijn beklag gedaan over bentofabriek. Neem toch aan dat je een bepaalde manier van omgang met klanten verwacht van de shops die je product verkopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven