Geld & Recht alle pijlers

Ophalen kinderen na verhuizing ex

14-02-2020 09:05 197 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben sinds 5 jaar gescheiden. Mijn ex is 150 km verder weg verhuisd naar Limburg. Is het reeel dat hij van mij verwacht dat ik de kinderen bij hem ophaal? Of hem halverwege tegemoet kom?
anoniem_387674 wijzigde dit bericht op 18-02-2020 13:04
78.77% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
hoezoos schreef:
17-02-2020 05:57
[...]
Ahaaa! Nu komt de aap uit de mouw! Hij is geen egoïstische zak die het wel lekker vindt om alle zorgtaken aan de moeder te laten, maar hij cijfert zichzelf compleet weg voor de goede zaak!

Hij deed het om haar een les te leren in moederschap! Dat ze eens leert wat de woorden toewijding en zorgzaamheid betekenen!

Wat een zelfopoffering van deze man. Een voorbeeld voor velen. En inderdaad pas met 150 kilometer afstand, heb je een beetje rust van iemand. Dat weet iedereen.
dropdrop wijzigde dit bericht op 17-02-2020 11:41
27.74% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
justagirly schreef:
17-02-2020 06:26
@ hoezoos; wat heeft dat hiermee te maken?
Slecht voor de kinderen vindt TO ' s ex haar niet, hij laat ze immers het grootste deel van de tijd bij haar. Zelf verder weg verhuist, zelf vervoer regelen.
Eens. Wat een raar, stokerig bericht, zeg.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
@ hoezoos, is dat privé-info of heeft ze dat hier gedeeld?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
17-02-2020 08:17
@ hoezoos, is dat privé-info of heeft ze dat hier gedeeld?
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-02-2020 20:38
Reden: onnodig kwetsend & op de man
61.20% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-02-2020 20:36
Reden: ongepast en op de man
98.45% gewijzigd
[...]

Hoezo heeft ze 2 gezichten dan? Ze heeft een seksleven en daarbij andere wensen dan de piemel van haar ex. Dat mag. Zolang je dat doet als er oppas thuis is of kind op school is. Prima toch?

150 km verderop gaan wonen is een groter probleem want dat geeft nou eenmaal praktisch gedoe. En daar is zij niet verantwoordelijk voor.

Je moet geen dingen door elkaar gaan halen die niks met elkaar te maken hebben.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-02-2020 20:38
Reden: quote verwijderd
37.28% gewijzigd
[...]
Zou ik ook doen als iemand zegt mij herkend te hebben, onterechte conclusies trekt maar niet zegt wie ze irl Dan zelf is.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-02-2020 20:37
Reden: quote verwijderd
44.52% gewijzigd
[...]

Je kan trouwens prima een geweldige moeder zijn en ondertussen een geweldig seksleven hebben met een Harem kerels hoor. Het vergt alleen wat goede planning.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-02-2020 20:39
Reden: quote verwijderd
60.44% gewijzigd
rosings schreef:
17-02-2020 18:52
Je kan trouwens prima een geweldige moeder zijn en ondertussen een geweldig seksleven hebben met een Harem kerels hoor. Het vergt alleen wat goede planning.
Sterker nog, je kan je elke dag volledig laten uitwonen door onbekenden en NOG STEEDS een geweldige moeder zijn.

Ik spuug op dat bekrompen gezeik wat ik hier lees.

Pa is een tyfuseind weg gaan wonen en wil dat haar probleem maken. En dat is achterlijk.
Geen idee of TO dat doet hoor trouwens. Geldt voor alle moeders
Alle reacties Link kopieren
Als je de reden van de gezinsbreuk bent wil dat nog niet zeggen dat alles na de scheiding dus ook jouw verantwoordelijkheid is, of dat je je ex daarom voortaan overal zijn zin in moet geven. Hij heeft ervoor gekozen om zo ver weg te gaan wonen dus daar mag hij de consequentie van dragen. Doet hij dat niet en ziet hij de kinderen daardoor niet meer, dan is dat dus ook zijn keus en zijn verantwoordelijkheid.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
redbulletje schreef:
14-02-2020 09:14
Hoe krijg jij dat terug? Jij staat in je recht toch? Jij kan hem aanklagen voor zowel het schenden van het convenant waarbij hij in de buurt moest blijven wonen en voor het te weinig alimentatie betalen. Ik zou hier echt 'n advocaat opzetten en hem laten bloeden!
in je recht staan betekent niet automatisch dat je dat ook krijgt, of dat een ex partner dat ook inziet en aanklagen en er een advocaat op zetten klinkt wel leuk maar zo eenvoudig is die weg natuurlijk ook niet
[...]
jij weer.. je weet geen fuck van de reden dat TO gescheiden is, dit zelfde trucje probeer je in ieder topic waar een TO gescheiden is en er behalve dat ze haar stinkende best doet er te zijn voor haar kinderen, daarnaast een soort van eigen leven en liefdesleven op na probeert te houden, de TO daar een schuldgevoel over aan proberen te praten . Chique. Not
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-02-2020 22:19
Reden: quote verwijderd
54.52% gewijzigd
rosings schreef:
17-02-2020 18:55
Sterker nog, je kan je elke dag volledig laten uitwonen door onbekenden en NOG STEEDS een geweldige moeder zijn.

Ik spuug op dat bekrompen gezeik wat ik hier lees.

Pa is een tyfuseind weg gaan wonen en wil dat haar probleem maken. En dat is achterlijk.
amen
Alle reacties Link kopieren
rosings schreef:
17-02-2020 18:52
Je kan trouwens prima een geweldige moeder zijn en ondertussen een geweldig seksleven hebben met een Harem kerels hoor. Het vergt alleen wat goede planning.


[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-02-2020 22:19
Reden: op de man
52.71% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
‘Ja, als dat een harem in alle openheid is wel ja. Maar als je een zielige onzekere vrouw bent met een slecht seksleven, die jarenlang heel zielig achter mans rug om andere mannen neukt en stiekeme relaties onderhoudt, dan is dat gewoon het meest lage wat je een ander kunt aandoen. En dan vind ik haar dus inderdaad een zeer schadelijk voorbeeld voor haar kinderen en absoluut niet het krijgen en opvoede en de rest van de blablabah’

Wauw... wat een woede spreekt er uit deze post.

Denk om je hart!
hoezoos schreef:
17-02-2020 19:19
Ja, als dat een harem in alle openheid is wel ja. Maar als je een zielige onzekere vrouw bent met een slecht seksleven, die jarenlang heel zielig achter mans rug om andere mannen neukt en stiekeme relaties onderhoudt en andere relaties in je buurt kapot maakt dan is dat gewoon het meest lage wat je een ander kunt aandoen. En dan vind ik haar dus inderdaad een zeer schadelijk voorbeeld voor haar kinderen en absoluut niet het krijgen en opvoeden van kinderen waard. Ze staat hier inmiddels ook om bekend in haar omgeving. Voor de kinderen vind ik het nog het ergste.
kap nou eens met al die smerige insinuaties van je, wat zij in haar liefdes of sexleven doet heeft geen fuck te maken met haar kinderen, dus bemoei je er niet mee
Alle reacties Link kopieren
hoezoos schreef:
17-02-2020 19:19
Ja, als dat een harem in alle openheid is wel ja. Maar als je een zielige onzekere vrouw bent met een slecht seksleven, die jarenlang heel zielig achter mans rug om andere mannen neukt en stiekeme relaties onderhoudt en andere relaties in je buurt kapot maakt dan is dat gewoon het meest lage wat je een ander kunt aandoen. En dan vind ik haar dus inderdaad een zeer schadelijk voorbeeld voor haar kinderen en absoluut niet het krijgen en opvoeden van kinderen waard. Ze staat hier inmiddels ook om bekend in haar omgeving. Voor de kinderen vind ik het nog het ergste.

Dan mag je man gewoon naar Limburg verhuizen om het nog erger te maken?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
17-02-2020 19:35
Dan mag je man gewoon naar Limburg verhuizen om het nog erger te maken?
Ja joh, daar heeft hij zijn ex mooi mee te pakken. Lekker puh!

Oh. Wacht. Stik. Hij heeft er eigenlijk vooral zijn kinderen mee, die ideale echtgenoot en vader.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb in het convenant op laten nemen dat bij verhuizing verderop de verhuizende partij haalt en brengt. Op dit manier houden de kinderen hun vader langer in de buurt en ik ga geen extra kosten maken omdat hij zo nodig wil verhuizen.

Mijn antwoord zou dan ook nee zijn. En ook niet halverwege, want na een tijdje komt het hem niet goed uit en kun je ze helemaal ophalen bij hem thuis. Gelijk vanaf begin duidelijk.
Ik doe mijn best
Alle reacties Link kopieren
citronella schreef:
17-02-2020 19:27
kap nou eens met al die smerige insinuaties van je, wat zij in haar liefdes of sexleven doet heeft geen fuck te maken met haar kinderen, dus bemoei je er niet mee


[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-02-2020 22:18
Reden: op de man
27.98% gewijzigd
[...]

ik hou het graag bij dit topic, en zou het prettig vinden als jij dat ook doet, dus kap met je insinuaties.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-02-2020 22:19
Reden: quote verwijderd
53.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
17-02-2020 19:35
Dan mag je man gewoon naar Limburg verhuizen om het nog erger te maken?


Als je er toch al voor kiest om te gaan scheiden dan mag je inderdaad ook best zoveel mogelijk aan beide verhuiswensen tegemoet komen vind ik ja. Ik vind scheiden (of vreemdgaan;) sowieso not done als je samen voor kinderen hebt gekozen.
[...]

Niemand kan bij andere mensen achter de voordeur kijken. Bemoei je met je eigen zaken.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-02-2020 22:19
Reden: quote verwijderd
59.82% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
citronella schreef:
17-02-2020 19:51
ik hou het graag bij dit topic, en zou het prettig vinden als jij dat ook doet, dus kap met je insinuaties.

Ik begrijp best dat je het een lastig onderwerp vindt hoor. Vooral als je zelf ook op het Minnaren-topic zit :thumbsup:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven