oude rekkening
vrijdag 30 december 2011 om 13:51
Hoi ik denk 10 tot 12 jaar geleden heb ik schuld bij de bank toen was 3000 gulden en nu ik krijg ik brief van de bank dat ik heb moet 1470 euro betalen en tussen deze tijd heb ik niks gehoord ik denk 10 jaar lang helemaal niks maar mijn vraag is
is dat deze verjaard verklaard of moet ik nog betalen en staat niet bij bkr omdat gisteren heb ik BKR toetsing binnen en staat niet op dat ik heb schulden bij deze bank hoe kan dat?
is dat deze verjaard verklaard of moet ik nog betalen en staat niet bij bkr omdat gisteren heb ik BKR toetsing binnen en staat niet op dat ik heb schulden bij deze bank hoe kan dat?
vrijdag 30 december 2011 om 13:57
vrijdag 30 december 2011 om 14:02
vrijdag 30 december 2011 om 14:03
Helaas, je bent pas op de helft, schulden verjaren na 20 jaar:
http://financieel.infonu. ... deringen-en-schulden.html
http://financieel.infonu. ... deringen-en-schulden.html
vrijdag 30 december 2011 om 14:04
quote:arbily schreef op 30 december 2011 @ 13:51:
staat niet bij bkr omdat gisteren heb ik BKR toetsing binnen en staat niet op dat ik heb schulden bij deze bank hoe kan dat?
Omdat rood staan niet geregistreerd wordt.
Gewoon betalen. Jij hebt toch zelf die schulden gemaakt. Zou leuk zijn: ergens geld lenen en hopen dat je er nooit iets van hoort.
staat niet bij bkr omdat gisteren heb ik BKR toetsing binnen en staat niet op dat ik heb schulden bij deze bank hoe kan dat?
Gewoon betalen. Jij hebt toch zelf die schulden gemaakt. Zou leuk zijn: ergens geld lenen en hopen dat je er nooit iets van hoort.
vrijdag 30 december 2011 om 14:06
quote:laela schreef op 30 december 2011 @ 14:04:
[...]
Gewoon betalen. Jij hebt toch zelf die schulden gemaakt. Zou leuk zijn: ergens geld lenen en hopen dat je er nooit iets van hoort.Ideaal.. Misschien moet ik ff onderduiken en hopen dat IB-groep me niet meer kan vinden
[...]
Gewoon betalen. Jij hebt toch zelf die schulden gemaakt. Zou leuk zijn: ergens geld lenen en hopen dat je er nooit iets van hoort.Ideaal.. Misschien moet ik ff onderduiken en hopen dat IB-groep me niet meer kan vinden