Rondkomen van 42¤
donderdag 10 maart 2016 om 17:58
donderdag 10 maart 2016 om 18:00
donderdag 10 maart 2016 om 18:02
donderdag 10 maart 2016 om 18:08
Ik heb 150 euro pmnd om van rond te komen op dit moment. Geen luxe maar het lukt. Om mij heen op dit moment heel veel mensen die op dit moment zonder werk zitten en hoor niets anders dan dit soort budgetten. Ik ben blij dat ik geen kleine kinderen meer heb want de gezinnen waar de ouder(s) geen werk hebben, hebben het veel zwaarder.
donderdag 10 maart 2016 om 18:09
donderdag 10 maart 2016 om 18:12
Het kan zeker, maar het zou voor mij best een aanpassing zijn, hoor. Geen dingetjes van de eco-supermarkt, geen scharrelvlees, grotere hoeveelheden koken en invriezen enzo. Het vergt een stuk meer voorbereiding. Maar ik denk dat dat ook wel een leuke uitdaging kan zijn, misschien?
Ik hoop voor je dat je een vriezer hebt. Ook een tip: zelf groente+kruiden verbouwen! Kan al in een paar bakken of potten op het balkon. Ik weet niet waar je woont, maar in veel grote steden zijn goede en goedkope Turkse/Marokkaanse groentewinkels en slagers, en natuurlijk de markt!
Ik hoop voor je dat je een vriezer hebt. Ook een tip: zelf groente+kruiden verbouwen! Kan al in een paar bakken of potten op het balkon. Ik weet niet waar je woont, maar in veel grote steden zijn goede en goedkope Turkse/Marokkaanse groentewinkels en slagers, en natuurlijk de markt!
donderdag 10 maart 2016 om 18:15
quote:WD-40 schreef op 10 maart 2016 @ 18:10:
Het is inclusief alles heb ik begrepen van iemand anders, ook openbaar vervoer gebruik.Dat hakt er vaak in en dat vermijd ik dus heel vaak. Ook toen ik nog werk had. Ik heb een ebike en kom overal met dat ding. Fiets 30 km met gemak weg. De fiets is 2 jaar geleden echt de investering waard geweest.
Het is inclusief alles heb ik begrepen van iemand anders, ook openbaar vervoer gebruik.Dat hakt er vaak in en dat vermijd ik dus heel vaak. Ook toen ik nog werk had. Ik heb een ebike en kom overal met dat ding. Fiets 30 km met gemak weg. De fiets is 2 jaar geleden echt de investering waard geweest.