Geld & Recht alle pijlers

Schulden.. Zie het even niet meer zitten...

27-01-2012 18:34 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
normaal post ik iets over leuke filmtips.. Of onzekerheden die ik gehad heb in mn relatie...

Maar waar ik eigenlijk iedere dag mee zit..zijn die rottige schulden..

Begrijp me niet verkeerd..ik werk gewoon fulltime...voldoe nu aan al mn vaste lasten..en normaal zou ik het makkelijk moeten redden..zelfs nog een hele hoop leuke dingen zou ik kunnen doen..maar in het verleden ben ik gewoon stom geweest! Stomme eigenlijk onnodige schulden gemaakt..waar ik nu natuurlijk voor op de blaren moet zitten..

Het is mn eigen schuld..en dat besef ik me maar al te goed...alleen ik voel me nu even zo kut!

Ik probeer me iedere dag er aan vast te houden dat ik dit jaar nog klaar ben(betaal dan ook een flink bedrag af per maand)...

Maar nu vandaag zie ik het gewoon even niet zitten! Ik kan een nieuw paar sokken me op dit moment niet eens veroorloven!

schuldsanering zit ik niet in..ik heb betalingsregelingen getroffen en regel het dus iedere maand zelf..

Mijn vriend weet ervan en echt hij wil me van alles geven...maar ik vind t zo moeilijk te accepteren..het is mijn schuld en ik vind dan ook maar dat ik zelf op de blaren moet zitten...heel soms neem ik t wel aan omdat ik anders echt niet uitkom, maar liever niet...

ook mn aflossing omlaag brengen wil ik niet(zou in overleg kunnen) maar wat schiet ik er mee op..ik verleng het probleem alleen maar!

Ik klink misschien nu als iemand die niks wil, maar ik wil van.die stomme schulden af! Schaam me er heel erg voor! en het brengt heel veel spanning mee...

Ik wil niet zoveel met dit topic..behalve het even van me afschrijven vandaag...voor mn werk moet ik van.de metro lopen door de stad naar waar ik werk.. En ik zie iedereen dan shoppen..en ondanks dat het mijn eigen schuld is dat ik dat nu nog niet kan..pfff kon wel janken vandaag..ik loop in mn oude kleren..en sommige dingen zelfs met kleine gaatjes..

Bedankt voor t lezen alvast
Goed bezig April!
April, als je echt dirngend kleding nodig hebt, kijk dan eens op de Hyves-sites van de diverse 'verzamelpunten'.... Dus op Hyves aanmelden en dan zoeken op VZP of verzamelpunt.

Dit zijn vrijwilligers die kleding gedoneerd krijgen (veelal tweedehands) en dit weer uitdelen. Over het algemeen laten ze je inschrijven op spulletjes tot een doos vol is en dan hoef je alleen de verzendkosten te betalen!

Verder wil ik je zeggen dat je trots op jezelf mag zijn, je doet het goed! Nog even volhouden....
Hey Carrie,

Thanks voor de tip! Zal er eens naar kijken, maar probeer het voor nu even te redden met wat ik heb...wetende dat in mei ik al iets meer te besteden heb...

Ik post gewoon even een berichtje...omdat het vandaag 1 februari is...ik gister de laatste dingen heb betaald over de maand januari..

Weer een maand voorbij! Up to the next...
Hai Schuldenaartje,

Ik zal eens kijken naar jou blog.

Echter ben ik gelukkig eind dit jaar helemaal klaar:)! Ik hoop dat er voor jou toch ook een einde in zicht gaat komen een x!

Schulden zijn zo vermoeiend...je werkt je 10 slagen in de rondte en houd nog niks over, maar kom op je kan het!

Ook jij komt er ooit uit!

Veel liefs
Dankjewel, april! Het lijkt erop dat mijn post is verwijderd? Mag je geen links naar een blog plaatsen? Ben beetje nieuw op fora

Het doet me goed om mijn verhaal te delen, merk ik, en ook om te lezen dat anderen dezelfde worstelingen kennen en eruit komen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven