Spullen kwijt door toedoen van een "vriendin" Help!
vrijdag 19 november 2010 om 10:36
Hallo dames,
Ik zit met een probleem en ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet...
Een maand of 3 geleden ben ik een man tegengekomen die voor werk veel in het buitenland zit.
Na de eerste keer naar hem toe te zijn gegaan, sprong de vonk over.
Allemaal erg leuk en 4 weken geleden besloot ik om wat langer naar hem toe te gaan.
In die tijd woonde ik ook bij een "vriendin" van mij in.
Vanaf dat moment besloot ik om, met wederzijdse goedkeuring, weg te gaan bij haar thuis en heb toen afgesproken dat mijn spullen (kleding/belangrijke papieren/persoonlijke spullen/sieraden etc etc) bij haar bleven staan tot dat ik zou bellen om ze te komen halen.
Dit was allemaal geen probleem.
Een week later belde ik dat ik in de loop van die week alles op zou komen halen.
Ik merkte toen al dat het allemaal stroef liep, ze was niet thuis en had het veel te druk en wist het dus allemaal nog niet.
Bij mij kwamen er ook wat dingen tussen, o.a. ziekte en een ziekenhuisopname van mijn vriend.
Naar 2 weken heb ik haar een sms gestuurd met uitleg maar naar een paar dagen bleek dat haar nummer geblokkeerd was/ander nummer.
Ik ben nog een aantal keer aan de deur geweest maar geen gehoor.
Tot gisteren...
Ik ben achter het juiste nummer gekomen en kreeg de mededeling dat ze alles heeft weggegooid en een aantal dingen heeft verkocht.
"Ze had genoeg van die zooi die in de schuur stond".
Het ging hier om 4 verhuisdozen en een mand.
Ik wist niet wat ik hoorde, het besef komt nu pas dat ik echt alles kwijt ben!
Weet niet goed wat ik hier mee aan moet en of ik hier iets mee kan....
Verder uitleg krijg ik niet en voor mij is nu een vreemde met behoorlijke asociale gedrag, een hoop geschreeuw en gedreig.
Hopelijk hebben jullie hier geen ervaringen mee maar misschien wel wat tips?
Alvast bedankt.
Liefs.
Ik zit met een probleem en ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet...
Een maand of 3 geleden ben ik een man tegengekomen die voor werk veel in het buitenland zit.
Na de eerste keer naar hem toe te zijn gegaan, sprong de vonk over.
Allemaal erg leuk en 4 weken geleden besloot ik om wat langer naar hem toe te gaan.
In die tijd woonde ik ook bij een "vriendin" van mij in.
Vanaf dat moment besloot ik om, met wederzijdse goedkeuring, weg te gaan bij haar thuis en heb toen afgesproken dat mijn spullen (kleding/belangrijke papieren/persoonlijke spullen/sieraden etc etc) bij haar bleven staan tot dat ik zou bellen om ze te komen halen.
Dit was allemaal geen probleem.
Een week later belde ik dat ik in de loop van die week alles op zou komen halen.
Ik merkte toen al dat het allemaal stroef liep, ze was niet thuis en had het veel te druk en wist het dus allemaal nog niet.
Bij mij kwamen er ook wat dingen tussen, o.a. ziekte en een ziekenhuisopname van mijn vriend.
Naar 2 weken heb ik haar een sms gestuurd met uitleg maar naar een paar dagen bleek dat haar nummer geblokkeerd was/ander nummer.
Ik ben nog een aantal keer aan de deur geweest maar geen gehoor.
Tot gisteren...
Ik ben achter het juiste nummer gekomen en kreeg de mededeling dat ze alles heeft weggegooid en een aantal dingen heeft verkocht.
"Ze had genoeg van die zooi die in de schuur stond".
Het ging hier om 4 verhuisdozen en een mand.
Ik wist niet wat ik hoorde, het besef komt nu pas dat ik echt alles kwijt ben!
Weet niet goed wat ik hier mee aan moet en of ik hier iets mee kan....
Verder uitleg krijg ik niet en voor mij is nu een vreemde met behoorlijke asociale gedrag, een hoop geschreeuw en gedreig.
Hopelijk hebben jullie hier geen ervaringen mee maar misschien wel wat tips?
Alvast bedankt.
Liefs.
vrijdag 19 november 2010 om 11:43
vrijdag 19 november 2010 om 11:43
quote:bloepje schreef op 19 november 2010 @ 11:42:
Het is kwart voor 12, het heeft geen nut om daar tot 14h voor de deur te gaan staan.
Ik kan beter zorgen dat ik daar om half 2 ben.Ga je langs op haar werk om de sleutels even te lenen. Kun je zelf je spullen zoeken. Of haar tv ter compensatie mee te nemen van mijn part.
Het is kwart voor 12, het heeft geen nut om daar tot 14h voor de deur te gaan staan.
Ik kan beter zorgen dat ik daar om half 2 ben.Ga je langs op haar werk om de sleutels even te lenen. Kun je zelf je spullen zoeken. Of haar tv ter compensatie mee te nemen van mijn part.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 19 november 2010 om 11:44
quote:jojanneke66 schreef op 19 november 2010 @ 11:43:
Hey, zei ze optimistisch, misschien is er wel beslag gelegd, en heeft een deurwaarder het meegenomen? O,........... da's een goeie, ja. Maar dan zou er geen foto van op MP staan, toch?
Of.... Of.... misschien is het ook wel naar de lommerd toegebracht...
Of....
Hey, zei ze optimistisch, misschien is er wel beslag gelegd, en heeft een deurwaarder het meegenomen? O,........... da's een goeie, ja. Maar dan zou er geen foto van op MP staan, toch?
Of.... Of.... misschien is het ook wel naar de lommerd toegebracht...
Of....

Ik ben ( toen ik nog jonger en naief was ) ook ooit bedonderd door een toenmalige vriendin. Ik had 2 maanden een dubbel mobiel abbonement en liet haar bellen op een van die simkaarten. Ze zou uiteraard die rekeningen zelf betalen.
Dat deed ze niet, en liet mij achter met 600 euro aan rekeningen.
Toen is een goede vriend van mij 'even verhaal gaan halen'...
Was snel geregeld, kan ik je zeggen
Dat deed ze niet, en liet mij achter met 600 euro aan rekeningen.
Toen is een goede vriend van mij 'even verhaal gaan halen'...
Was snel geregeld, kan ik je zeggen
quote:bloepje schreef op 19 november 2010 @ 11:41:
Ja daar heb je gelijk in.
Het was voor mij ook makkelijk, dat zeg ik eerlijk.
En gezellig, want zo is die tijd wel geweest.
En voor haar was het ook makkelijk, een schouder nu ze het zo moeilijk had en de helft van de kostenEn dan vraag je je nog af "waarom"? Je geeft het antwoord zelf al.
En voor haar was het ook makkelijk, een schouder nu ze het zo moeilijk had en de helft van de kostenEn dan vraag je je nog af "waarom"? Je geeft het antwoord zelf al.
vrijdag 19 november 2010 om 11:45
quote:bloepje schreef op 19 november 2010 @ 11:45:
Ik heb in ieder geval een afspraak bij de politie gemaakt.
Wil toch proberen om te kijken of ik niet iets meer kan doen, Dit kan zo niet maar ik moet sowieso afwachten tot vanmiddag.Je was toch al naar de politie geweest? Of je had ze toch al gebeld?
Ik heb in ieder geval een afspraak bij de politie gemaakt.
Wil toch proberen om te kijken of ik niet iets meer kan doen, Dit kan zo niet maar ik moet sowieso afwachten tot vanmiddag.Je was toch al naar de politie geweest? Of je had ze toch al gebeld?
vrijdag 19 november 2010 om 11:46
Misschien hadden jullie duidelijker en nog eerlijker kunnen zijn. Maar wat er ook is gebeurd, het is gewoon belachelijk als je diploma's en sierarden van iemand anders weggooit of verkoopt.
Ik ging zeker mijn spullen terughalen! Niet goedschiks dan maar kwaadschiks. En als alles echt is verdwenen dan maar spullen van haar meenemen.
Dit is gewoon van de zotte!
Ik ging zeker mijn spullen terughalen! Niet goedschiks dan maar kwaadschiks. En als alles echt is verdwenen dan maar spullen van haar meenemen.
Dit is gewoon van de zotte!
vrijdag 19 november 2010 om 11:48
quote:miss dubbelfriss schreef op 19 november 2010 @ 11:45:
ik vind je hele topics raar! Of beter gezegd jou!
Meerdere dezelfde topics openen met je verhaal.. en ook nog:
Jij was die persoon die zo aan het discrimineren was over je vriends neukertje. En nu verwacht je hulp?
Pardon? Dit is de eerste keer dat ik op dit forum zit en dan ga je zulke dingen zeggen?
Ik denk dat je het niet helemaal begrijp en ook dat begrijp ik.
Begreep ik het zelf maar.
Jij was die persoon die zo aan het discrimineren was over je vriends neukertje. En nu verwacht je hulp?
Pardon? Dit is de eerste keer dat ik op dit forum zit en dan ga je zulke dingen zeggen?
Ik denk dat je het niet helemaal begrijp en ook dat begrijp ik.
Begreep ik het zelf maar.
quote:Pett schreef op 19 november 2010 @ 11:32:
[...]
Dit slaat nergens op. Als dat zo was geweest had ze dat gewoon moeten zeggen. Je kan toch niet raden dat als ze zegt dat ze het druk heeft en weinig thuis is, ze bedoelt dat ze pissig is en zich stoort aan de spullen? Bovendien geeft dat geen recht om de spullen te verkopen. Ze had om zijn minst kunnen waarschuwen.Ik zeg ook niet dat het goed is, of slim is, maar als ik met iemand probeer een afspraak te maken om mijn spullen op te komen halen en het is ineens moeilijk-moeilijk allemaal en geen tijd en druk en nee, geen idee wanneer ik wel tijd heb, bel anders morgen nog even, dan voel ik de bui wel hangen hoor. Dan is diegene kennelijk boos en wil niet met me meewerken.
[...]
Dit slaat nergens op. Als dat zo was geweest had ze dat gewoon moeten zeggen. Je kan toch niet raden dat als ze zegt dat ze het druk heeft en weinig thuis is, ze bedoelt dat ze pissig is en zich stoort aan de spullen? Bovendien geeft dat geen recht om de spullen te verkopen. Ze had om zijn minst kunnen waarschuwen.Ik zeg ook niet dat het goed is, of slim is, maar als ik met iemand probeer een afspraak te maken om mijn spullen op te komen halen en het is ineens moeilijk-moeilijk allemaal en geen tijd en druk en nee, geen idee wanneer ik wel tijd heb, bel anders morgen nog even, dan voel ik de bui wel hangen hoor. Dan is diegene kennelijk boos en wil niet met me meewerken.
Am Yisrael Chai!
Oh is Bloepje die PVV stemmerT met dat 'vieze' gevoel nadat haar vriendje aan het rondn**ken geslagen was?
Oh is Bloepje die PVV stemmerT met dat 'vieze' gevoel nadat haar vriendje aan het rondn**ken geslagen was?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor

vrijdag 19 november 2010 om 11:49
quote:bloepje schreef op 19 november 2010 @ 11:41:
En voor haar was het ook makkelijk, een schouder nu ze het zo moeilijk had en de helft van de kosten
Dat dat idee kreeg ik al...jullie zaten allebei op je eigen manier in de problemen en zagen hierin een voordeel. Het gaat dan minder om de vriendschap maar meer om de oplossing die aantrekkelijk lijkt. Dit soort dingen werken vaak niet, en eentje blijft gekwetst achter ( of misschien wel allebei)
Ik help alleen vrienden op die manier als ik dit finacieel ook kán en andersom: als ik hulp nodig heb, ga ik dit niet zoeken bij vrienden die zelf ook al in de shit zitten. Het moet in balans blijven anders ga je elkaar teleurstellen en verwachtingen scheppen die de ander niet kan waarmaken.
En voor haar was het ook makkelijk, een schouder nu ze het zo moeilijk had en de helft van de kosten
Dat dat idee kreeg ik al...jullie zaten allebei op je eigen manier in de problemen en zagen hierin een voordeel. Het gaat dan minder om de vriendschap maar meer om de oplossing die aantrekkelijk lijkt. Dit soort dingen werken vaak niet, en eentje blijft gekwetst achter ( of misschien wel allebei)
Ik help alleen vrienden op die manier als ik dit finacieel ook kán en andersom: als ik hulp nodig heb, ga ik dit niet zoeken bij vrienden die zelf ook al in de shit zitten. Het moet in balans blijven anders ga je elkaar teleurstellen en verwachtingen scheppen die de ander niet kan waarmaken.
vrijdag 19 november 2010 om 11:49
vrijdag 19 november 2010 om 11:51
TO is wazig, maar dit klopt echt niet.
TO is wazig, maar dit klopt echt niet.
Ja, dat vind ik echt.