Viva Vrekkentopic VI

zaterdag 2 juni 2012 om 11:38
Optimelcode voor de liefhebber. watervrouw atgmailpuntcom
http://nuonexclusief.nl/products/646/karstentent winwoord is sportzomer.
Hier ook nog drie spaarkaarten van de Efteling. Kan tot morgen bedenken of ik ze laat verlopen......
http://nuonexclusief.nl/products/646/karstentent winwoord is sportzomer.
Hier ook nog drie spaarkaarten van de Efteling. Kan tot morgen bedenken of ik ze laat verlopen......
zaterdag 2 juni 2012 om 12:02
zaterdag 2 juni 2012 om 12:07
Oh ja voor de mensen die nog zonnebrandcreme voor hun kinderen nodig hebben:
Bij Etos verkopen ze zowel kleine flesjes zonnebrandcrème als grote. Ik heb de prijs per liter even vergeleken en verbazingwekkend genoeg: die kleine flesjes zijn dus veel goedkoper!
Nu heb ik zo'n klein flesje voor 2,50 gekocht. Wij kunnen bijna altijd een halve fles weggooien aan het einde van het jaar. Nu gaan we waarschijnlijk gewoon opmaken wat we gekocht hebben. We hoeven dit jaar dus minder geld aan zonnebrandcrème uit te geven en zo'n klein flesje is ook nog eens hartstikke handig in de luiertas.
Een win-win-win situatie
Bij Etos verkopen ze zowel kleine flesjes zonnebrandcrème als grote. Ik heb de prijs per liter even vergeleken en verbazingwekkend genoeg: die kleine flesjes zijn dus veel goedkoper!
Nu heb ik zo'n klein flesje voor 2,50 gekocht. Wij kunnen bijna altijd een halve fles weggooien aan het einde van het jaar. Nu gaan we waarschijnlijk gewoon opmaken wat we gekocht hebben. We hoeven dit jaar dus minder geld aan zonnebrandcrème uit te geven en zo'n klein flesje is ook nog eens hartstikke handig in de luiertas.
Een win-win-win situatie

Hallo?!

zaterdag 2 juni 2012 om 12:30
Heb al met die spaarkaarten in het rond gevraagd en nu nog doorgeven is logistiek een uitdaging. Ga de gok niet nemen om ze te verzilveren en daarna weer op marktplaats ofzo.
Hier gaat de zonnebrand nooit in één seizoen op, gewoon bewaren voor het seizoen erop. Of de werking vermindert weet ik niet (heb die bewering wel eens gehoord), maar ben niet rossig/blond en houd niet van wegsmeltenop strand/terras dat scheelt. (en ja ik weet dat je in de schaduw/op het water ook zonnebrandspul nodig hebt)
Hier gaat de zonnebrand nooit in één seizoen op, gewoon bewaren voor het seizoen erop. Of de werking vermindert weet ik niet (heb die bewering wel eens gehoord), maar ben niet rossig/blond en houd niet van wegsmeltenop strand/terras dat scheelt. (en ja ik weet dat je in de schaduw/op het water ook zonnebrandspul nodig hebt)

zaterdag 2 juni 2012 om 13:09
zaterdag 2 juni 2012 om 14:24
zaterdag 2 juni 2012 om 15:48
@atelier_madame: dat is inderdaad het voordeel van de turkse supermarkt! Ze kan je veel gerichter shoppen (dus niet een gigantische courgette moeten kopen die je toch weer voor de helft weggooit als je niet uitkijkt maar gewoon een kleintje, die ook nog eens veel beter smaakt).
Ik ben fan van de turk!
Ik ben fan van de turk!
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
zaterdag 2 juni 2012 om 16:11
Vandaag een antivrekdag gehad, ben voor een hobby naar een evenement geweest en daar uiteraard allerlei dingen gekocht.
Gewoon voor de leuk en voor de hobby.
Voor dit doel/hobby reserveer ik ook geld op een aparte rekening zodat het gewoon kan (niet dat ik elk dubbeltje moet omdraaien daar omdat ik veel te veel zie daar
).
Is erg gezellig en samen met mijn moeder een dagje weg
.
Gewoon voor de leuk en voor de hobby.
Voor dit doel/hobby reserveer ik ook geld op een aparte rekening zodat het gewoon kan (niet dat ik elk dubbeltje moet omdraaien daar omdat ik veel te veel zie daar

Is erg gezellig en samen met mijn moeder een dagje weg

zaterdag 2 juni 2012 om 18:11
Vorig jaar op Corsica hebben we eerst een hele tube factor 50 leeggesmeerd op Snoezekind. Na anderhalve week was die leeg, en dachten we dat we wel op 30 over konden stappen. Niet dus. Verbrand (ondanks meerdere keren smeren) en zelfs warmtestuwing, dus twee dagen rust onder het zeildoek. We zijn direct naar het dorp gereden en hebben factor 50 bij de apotheek gehaald.
Snoezekind wordt ondanks die hoge beschermingsfactor altijd wel poepiebruin, en blijft dat tot eind oktober. Wel is hij erg gevoelig voor warmte, op de kleuterschool heeft hij eens in april een zonnesteek opgelopen (ondanks insmeren thuis), juf was vergeten dat hij zijn pet altijd op moet hebben. Daar is hij zó van geschrokken, dat hij zomer en winter iets op zijn hoofd wil hebben.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"