Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic VI

01-05-2012 09:45 2996 berichten
Alle reacties Link kopieren

Deel VI waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Vrekwaardig eten

Baby vrekking
Ik gebruik zonnebrandmiddel zolang het goed ruikt en het er goed uitziet. Als het niet goed meer is, dan zie en ruik je dat meteen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ik heb juist al die oude zooi weggemikt laatst. Het stond er al tijden, en we maakten het tóch niet op. Nu twee flessen factor 50 van de Etos, het waren wel grote flessen, denk ik, als ik me de prijs voor de geest haal...
gratis sensodyne

http://2wekentest.nl/
Mag ik even nieuwsgierig zijn noa lynn? Ik ben benieuwd welke hobby je hebt? Ik kan wel een nieuwe (creatieve) hobby gebruiken

Hier bij Bol een nieuwe boek gekocht, moest maar ¤1,90 afrekenen met de cadeaubon, fijn! De oude doe ik naar een boekenwinkel en daar krijg ik geld voor. Welke ik niet verkocht krijgt wil ik op een rommelmarkt proberen te verkopen

Zonnemelk is duur! Wij gebruiken het gewoon tot het op is, verbrand ook heel snel dus moeten vaak smeren
Ik heb vanmorgen op de rommelmarkt lekker gescoord! Ik had een cd voor zoonlief, een dvd die nog in de verpakking zat, een prachtig antiek plafondlampje, een jaren ' 70 rok en een pracht van een pan die nu op het terras tussen mijn bloemetjes staat te pronken voor het megabedrag van samen 2,50.

Tevens heb ik zelf iets aan de deur verkocht, een badring voor 10,-.
quote:fruitmoes schreef op 02 juni 2012 @ 13:09:

Op zonnebrandverpakking staat altijd dat je het tot één jaar na opening kunt gebruiken, daarna weggooien. Ik vind die kleine flesjes altijd wel handig, een stuk beter dan die grote dingen. Die flesjes worden soms ook zo vies.

@Silverzephyr, ik heb je aangemeld bij TNS Nipo!

Je kunt ze daarna nog wel als bodylotion gebruiken. Zo maak ik het na de zomer altijd op.

quote:snoesje666 schreef op 02 juni 2012 @ 18:11:

[...]

Vorig jaar op Corsica hebben we eerst een hele tube factor 50 leeggesmeerd op Snoezekind. Na anderhalve week was die leeg, en dachten we dat we wel op 30 over konden stappen. Niet dus. Verbrand (ondanks meerdere keren smeren) en zelfs warmtestuwing, dus twee dagen rust onder het zeildoek. We zijn direct naar het dorp gereden en hebben factor 50 bij de apotheek gehaald.

Snoezekind wordt ondanks die hoge beschermingsfactor altijd wel poepiebruin, en blijft dat tot eind oktober. Wel is hij erg gevoelig voor warmte, op de kleuterschool heeft hij eens in april een zonnesteek opgelopen (ondanks insmeren thuis), juf was vergeten dat hij zijn pet altijd op moet hebben. Daar is hij zó van geschrokken, dat hij zomer en winter iets op zijn hoofd wil hebben.Oké fabeltje dus ;)
Ik reisde dit weekend met de trein met mijn ov chipkaart, doe ik bijna nooit. Bleek dat ik halverwege de reis moest opladen want had geen saldo meer, want er werd gewoon de volle prijs afgeschreven.Terwijl ik toch echt in maart mijn voordeelkaart had verlengd voor 40% korting. Wat bleek nou? Had ik dat ding eerst moeten activeren en nu heb ik naast die 60 euro die ik in maart heb betaald, nu ook nog het vol tarief moeten dokken... Zou ik dat nog terug kunnen krijgen?
Gebruik hier inderdaad ook altijd factor 50 voor de kinderen, ik smeer mezelf eigenlijk nooit in, slecht hé....Ik verbrand ook niet snel, word wel lekker bruin.

De oude van vorig jaar gebruik ik ook gewoon nog weer, 't is me duur zat!

Zoonlief lijkt heel goed te reageren op de zonnebrand van Eucerin, we hebben het proeftubje bijna leeg, en nog geen reactie gezien! Volgende week dus maar eens op zoek naar een betaalbare verpakking

Op zich wel een goeie tip, van die kleinere verpakkingen, zeker als je, zoals ik, meerder in gebruik hebt.... Oudste krijgt nu dus die duurdere, die ga ik toch echt niet voor de andere twee gebruiken..... Heb bij de Action vorig jaar No-Ad ingeslagen, daar reageerde oudste toen heel goed op, nu dus foute boel. Gaan we dus maar opsmeren op de andere twee

En nu maar eens het nest in, heerlijk avondje freubelen gehad, weer genoeg stof voor workshops!!
quote:leonor schreef op 03 juni 2012 @ 00:15:

Ik reisde dit weekend met de trein met mijn ov chipkaart, doe ik bijna nooit. Bleek dat ik halverwege de reis moest opladen want had geen saldo meer, want er werd gewoon de volle prijs afgeschreven.Terwijl ik toch echt in maart mijn voordeelkaart had verlengd voor 40% korting. Wat bleek nou? Had ik dat ding eerst moeten activeren en nu heb ik naast die 60 euro die ik in maart heb betaald, nu ook nog het vol tarief moeten dokken... Zou ik dat nog terug kunnen krijgen?

Hier had lief precies hetzelfde! Zal eens vragen of ze er al achteraan is gegaan, zou ze doen, maar ik betwijfel het...... Je hebt ergens rond de verlengtijd w.s. ook een brief gehad dat je hem eerst had moeten activeren, dat werd lief in de trein verteld door iemand van de ns.....

Balen, inderdaad hopen dat je dat terug kunt krijgen!!
quote:Armaris schreef op 02 juni 2012 @ 22:20:

Mag ik even nieuwsgierig zijn noa lynn? Ik ben benieuwd welke hobby je hebt? Ik kan wel een nieuwe (creatieve) hobby gebruiken

Ik ben heel erg van het bakken: brood, taart, cupcakes, koekjes e.d.

De beurs van gisteren is een taartenbeurs met nationale en internationale shops.

Werden ook demonstraties gegeven van allerlei materialen, het is alleen wel prijzig (1 vorm kan al 16,50 kosten).

Gisteren mezelf ook het boek van Rudolph van Veen cadeau gedaan, paste goed bij de dag .

Geen verzendkosten want het is een top 100 boek.
tientje korting bij zalando bij een besteding van minimaal vijftig euro:

ZALEKNL12

Ik kreeg deze kortingskaart bij de AD...

ikzelf heb wil er geen gebruik van maken..ik doe niet aan online shoppen...
ad is algemeen dagblad....
Jaaaa net het kwartaalpakket besteld bij Yunomi!
Hier inmiddels ook het kwartaalpakket van Yunomi besteld. En gisteren, dankzij een tip van hier, bij Ouwehands Dierenpark geweest met 2e kaartje gratis bon van de Kruidvat. Kostte nu voor 1 persoon 19.75 euro en voor parkeren 6.50. Anders had ik dus 47 euro moeten betalen, nu maar 27. Top!

Ben nog wel op zoek naar de GTA verpakkingen van Goeie Grutten en van Bolletje. Nog nergens kunnen vinden.

Aanvulling: ik zie nu dat je geen speciale verpakking nodig hebt van Bolletje? Maar er wordt wel gesproken over een actiecode, waar vind je die dan op de verpakking?Never mind, heb gevonden waar de code moet staan.
Gisterrn met mijn moeder op de vlooienmarkt gestaan, geen succes helaas.

Het weer was te mooi, dus de mensen bleven weg.

Ook was de entree verhoogd, van 2,50 nasr 5 euro.

Veel te duur, als je met z'n tween bent ben je 10 euro kwijt, heb je nog niks gekocht.

Kon helaad weer veel mee naar huis nemen, breng het nu wel naar de kringloop, er is toch geen vraag naar.

Wat wel goed verkocht waren babyspullen en speelgoed, maar ja dat had ik niet.

Heeft iemand hier een bon voor tweekaartje gratis bij moviepark? Zou ik dan mogen?

Een tijdje terug kreeg je die bij ter stal als je voor 20 euro of meer had.
Ik heb een persoonlijke actiecode van Poobies.nl (uitnodigigen/ kaarten) van 10 euro. Kan ik er iemand blij mee maken?

Je krijgt eerst al 10% korting, want ze bestaan 10 jaar. En dan ook nog 10 euro korting.
dubbel
En voor nieuwe klanten bij Sarenza.nl ook 10 euro korting met kortingscode: PRSPCT10NL.
Kruidvat heeft vandaag in combinatie met de voordeelkaart een actie in de winkels.

Als je een actieproduct koopt krijg je gratis een setje nepnagels.

Ook zijn in een aantal filialen demonstraties.
Deze week in de aanbieding bij Dirk/Bas/Digros:

Ambre Solaire milk factor 20 of 30 of aftersun 400 ml voor

¤ 5,99.
italie_meisje: hier kan je wel een bon printen voor 7 euro korting per persoon op de entree, ik weet niet met hoeveel personen je gaat..

Nogmaals de vraag; als je wordt aangemeld bij TNS Nipo, hoor je dan meteen iets van een aanmeldingslink te krijgen? Ik heb nog steeds geen mail gehad, vraag me af of er iets mis is gegaan..
Waar vind je dat van het Kruidvat vandaag? En doen alle filialen mee?
vraagje aan de NIPO-dames: weten jullie nog wanneer je iets zou horen over de postbezorgings-test? heb me aangemeld, maar weet niet meer wanneer ik iets kan verwachten.

vriend net vragenlijst van nipo-gehad over energieverbruik. krijgt een vragenlijst thuis en wordt daar 1 keer over gebeld. Krijgt hij een vvv-bon van 5 euro. heeft zich opgegeven en nu maar hopen dan je bij de selectie zit.
quote:silverzephyr schreef op 03 juni 2012 @ 11:34:

Waar vind je dat van het Kruidvat vandaag? En doen alle filialen mee?

In de mail van de voordeelkaart van vandaag.

Die actie die je moet activeren op de site.
Ik had alleen een mail over gratis tandpasta testen.. Zal wel niet voor iedereen zijn dan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven