Geld & Recht alle pijlers

Vriend net aanrijding....

10-01-2012 08:23 379 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aahh ben net ontzetten geschrokken. Mn vriend belde net dat ie in de buurt van zn werk een aanrijding heeft gehad! Ik schrok me kapot, maar gelukkig heeft ie niks!

Ben tegelijkertijd ook ontzettend boos. Was vriend zn schuld. Remde te laat en klapte op zn voorganger.

Nu vertelde hij dat de man waar hij op reed beweerde een politie agent te zijn. Die man was boos (logisch) maar wilde perse rijbewijs van mn vriend innemen en heeft de papieren van aanrijding ook mee genomen. Hij had haast ivm school zoontje ofzo.

Vriend was zo geschrokken dat ie alles over zich heen heeft laten komen maar zelf nu dus niks heeft! Die man geeft zich niet gelegitimeerd als agent, hij heeft geen foto gemaakt de ander wel, die man heeft de papieren, vriend niks!!

Ik kon door de telefoon niet kwaad op em worden, maar moet het ff kwijt!
Hahahaha, fainting goats. Zo leuk!!
quote:Star schreef op 10 januari 2012 @ 14:54:

[...]

Sjak Koestoo? Vind je? Sjak Kloesoo eerder.Neppe Inspektor Kloesoo, nu je het zegt.
quote:Nastik schreef op 10 januari 2012 @ 14:57:

[...]

Neppe Inspektor Kloesoo, nu je het zegt.Ik vroeg me al af wat die duikerT ermee te maken had
Nog nooit zo gelachen op "geld&recht".
quote:Star schreef op 10 januari 2012 @ 14:57:

Die geiten zijn te grappig Ik vind het zielig voor ze
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Nu moet ik huilen.
Tja, en dan moeten we voortaan jullie nog serieus nemen als je een probleem hier neer zet? Mooi niet.
quote:Star schreef op 10 januari 2012 @ 14:58:

[...]

Ik vroeg me al af wat die duikerT ermee te maken had

Die bekijkt toch rare Zeewierdieren?

Dus nu krijgen we na de Schrikkende Geiten, Schrikken Automobilisten die hun rijbewijs naar Gillende Mannen werpen. Als schrikreactie.
Sorry Liemoentje, ik vind het echt rot voor jou en je vriend. Maar ik ben ook ontzettend melig geworden van je topic.
quote:Nastik schreef op 10 januari 2012 @ 15:00:

[...]

Die bekijkt toch rare Zeewierdieren?

Dus nu krijgen we na de Schrikkende Geiten, Schrikken Automobilisten die hun rijbewijs naar Gillende Mannen werpen. Als schrikreactie.O ja nee nu snap ik de gedachtengang
quote:redband schreef op 10 januari 2012 @ 15:00:

Tja, en dan moeten we voortaan jullie nog serieus nemen als je een probleem hier neer zet? Mooi niet.

Nou nee. Niet als ik een probleem als dit probleem neerkwak, RB. Dan mag jij rare grapjes over mij maken. Mkay?

Gewoon. Om te relativeren.

Tja, en dan moeten we voortaan jullie nog serieus nemen als je een probleem hier neer zet? Mooi niet.Het komt door Star. En MV en Driewieler. Echt.
quote:Mylene_Valerie schreef op 10 januari 2012 @ 15:00:

[...]

Ik vind het zielig voor ze Ze gaan niet dood hoor! Ze staan binnen een paar minuten weer op de Geitenvoetjes.
Ja Koekwaus is onschuldig, echt reuze waar.
quote:missverrektekoekwaus schreef op 10 januari 2012 @ 15:02:

[...]

Het komt door Star. En MV en Driewieler. Echt.Whoehoe! I'm off the hook!

Tja, en dan moeten we voortaan jullie nog serieus nemen als je een probleem hier neer zet? Mooi niet.Doe is nie zo mopperen redband, ouwe sikkeneur.
TO, is er een aantekening gemaakt toen je vriend belde met de verzekeringsmij over dit voorval? Die zullen niet blij zijn met een schadeform dat minstens een halve dag later pas wordt opgemaakt.

Hebben jullie een rechtsbijstandsverzekering? En je moet aangifte doen van intimidatie en diefstal, kan niet anders. Dan heb je nog een kleine kans dat de vzm meewerkt.

Ik zou trouwens nu meteen naar het bureau gaan en het verhaal doen. Niet afwachten tot die nepagent tijd heeft.
You are not crazy, you are... colorful. Colorful in a way that might respond to medication.
quote:missverrektekoekwaus schreef op 10 januari 2012 @ 15:02:

[...]

Het komt door Star. En MV en Driewieler. Echt.Ja. Het is allemaal hunnie schuld.
Hahahaha MVK. Inderdaad . Klikkert!!!

TO, ik leef tussen de grappen en grollen met je mee hoor. Ti's klote nu, hoop dat je er straks met vriend om kunt lachen als alles achter de rug is.
quote:Nastik schreef op 10 januari 2012 @ 15:02:

[...]

Nou nee. Niet als ik een probleem als dit probleem neerkwak, RB. Dan mag jij rare grapjes over mij maken. Mkay?

Gewoon. Om te relativeren.Niet over kwakjes gaan beginnen he. Heb gezorgd met een stafje dat het net op de goede pijler terecht is gekomen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Star schreef op 10 januari 2012 @ 15:03:

Ja Koekwaus is onschuldig, echt reuze waar.

Ik ben altijd het slachtoffer van jullie hardvochtige forummers.

En dan heb ik die TiaDalma niet eens genoemd .
En Redband, nie zo zeiken joh! Veulste serieus bende gij.
quote:Nastik schreef op 10 januari 2012 @ 15:04:

[...]

Ja. Het is allemaal hunnie schuld.

Maar wilt u wel even noteren dat ik van posting 1 mijn stuiterende best hebt gedaan met tips en ook een hug heb gegeven en dat ik oprecht met TO meeleef.

Het topic gaat weer goed komen hoor. En met TO gaat het ook goed komen met alle gegeven tips.
quote:Mylene_Valerie schreef op 10 januari 2012 @ 15:05:

[...]

Niet over kwakjes gaan beginnen he. Heb gezorgd met een stafje dat het net op de goede pijler terecht is gekomen.Mkay, "neerEend" dan. Aangezien we toch in de Geiten zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven