Vrij besteedbaar geld
vrijdag 17 januari 2014 om 19:49
vrijdag 17 januari 2014 om 19:54
anonie234817234123 in "Hoeveel vrij besteedbaar"
isabellala in "Hoeveel vrij te besteden?"
nederlandmoetbeter@gmail.com in "Vaste lasten"
isabellala in "Hoeveel vrij te besteden?"
nederlandmoetbeter@gmail.com in "Vaste lasten"
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
vrijdag 17 januari 2014 om 20:41
Kleding gaat bij mij niet uit het potje vrij besteedbaar.
Kleding is toch gewoon nodig, ga niet in mijn blootje rondlopen namelijk, vind ik niet zo prettig.
Het bedrag vrij te besteden heb ik op dit moment niet zo heel duidelijk eigenlijk. Denk dat het rond de paar honderd ligt, maar kan over een paar maanden zo anders zijn.
Kleding is toch gewoon nodig, ga niet in mijn blootje rondlopen namelijk, vind ik niet zo prettig.
Het bedrag vrij te besteden heb ik op dit moment niet zo heel duidelijk eigenlijk. Denk dat het rond de paar honderd ligt, maar kan over een paar maanden zo anders zijn.
vrijdag 17 januari 2014 om 21:00
Ik heb serieus geen idee.
Wij hebben de gelukkige omstandigheden dat we een leuk salaris hebben en niet zulke hoge vaste lasten.
Sowieso sparen we een vast bedrag per maand. Wat daarna overblijft kan ik besteden. Maar man en ik zijn geen heel grote uitgevers. Het bedrag dat we uitgeven kan erg verschillen.
Heb je niks aan dus.
Wij hebben de gelukkige omstandigheden dat we een leuk salaris hebben en niet zulke hoge vaste lasten.
Sowieso sparen we een vast bedrag per maand. Wat daarna overblijft kan ik besteden. Maar man en ik zijn geen heel grote uitgevers. Het bedrag dat we uitgeven kan erg verschillen.
Heb je niks aan dus.
vrijdag 17 januari 2014 om 21:25
quote:emmeline schreef op vrijdag 17 januari 2014 21:05 Voor mijzelf en kinderen 5000. Gezamenlijk een stuk meer
Dat vind ik echt heel veel!!
Voor mijn gezin komt het ongeveer op 300 uit. Kleding niet meegerekend dan zal het rond 450 zijn, maar ik koop niet elke maand kleding.
Dat vind ik echt heel veel!!
Voor mijn gezin komt het ongeveer op 300 uit. Kleding niet meegerekend dan zal het rond 450 zijn, maar ik koop niet elke maand kleding.
be with someone who is proud to have you...
vrijdag 17 januari 2014 om 21:29
vrijdag 17 januari 2014 om 21:32
vrijdag 17 januari 2014 om 21:35