Geld & Recht alle pijlers

Wat heb JIJ gedaan voor het contact vader-kind

18-09-2018 06:48 990 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat heb JIJ gedaan om het contact tussen vader en kinderen te herstellen en om contact met hem te houden? Wat heb JIJ gedaan om toch steeds met hem in contact te blijven?

Dit waren de vragen die mijn advocate me gisteren stelde ikv onze rechtszaak tegen mijn ex mbt exlusief ouderlijk gezag.
Korte samenvatting:
(ex ziet onze twee kinderen al jaren niet meer, ondanks dat hij hier nog steeds recht op heeft. Ik vraag nu exclusief ouderlijk gezag, ex verzet zich hiertegen)
hanaa wijzigde dit bericht op 02-03-2019 15:11
Reden: Privacy
82.80% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jeetje. Dit lijkt wel het scenario van een slechte Hollywood film waar er net voor de ontknoping onverwacht nog een nieuw obstakel moet worden overwonnen. Pfffff. Ik kan mij voorstellen dat jij er he-le-maal klaar mee bent. Met hém, het gedoe, de emoties, de frustratie. En nu komt die uitspraak ook pas weer later binnen :thunder:
Ik heb nog niet eerder gereageerd maar lees al een tijd mee. Wat ontzettend vervelend dat je zo toe leeft naar een datum, en het dan een paar dagen opschuift! Ik hoop dat je het snel definitief kunt afsluiten!
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat je snel meer weet!
Alle reacties Link kopieren
Oh nee wat een domper... stille meelezer duimt nog even door voor je...
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk snel goed bericht.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!!!
Ik heb gisteren contact gehad met de assistente van mijn advocate. Uitspraak was nog niet binnen, het kon tot volgende week duren. Daar kon ik echt niet meer het geduld voor opbrengen.
Ik ben vanochtend zelf maar naar de griffie van de rechtbank geweest om alvast inzage te krijgen in de uitspraak en Yes!!!!

" De rechtbank beslist op tegenspraak

-Draagt de uitoefening van het volledig gezag over de minderjarige kinderen uitsluitend op aan moeder.
-Zegt voor recht dat de verblijfsregeling van de kinderen bij vader zoals bepaald in 2011 wordt opgeschort"

:hyper: :cheer: :cheer2:
hanaa wijzigde dit bericht op 07-02-2020 11:07
6.40% gewijzigd
Woohooo!!! Wat ga je nu heerlijk het weekeinde in.

Dus hij heeft ook geen ouderlijk gezag meer?

Gefeliciteerd met de uitspraak!
Alle reacties Link kopieren
Proficiat, meer dan verdiend. :cheer2: :high5:
Alle reacties Link kopieren
:cheer2: :cheer2: Eindelijk!
Alle reacties Link kopieren
Yes yes yes!!!
Onwerkelijk gewoon!!! Zolang mee bezig geweest. Zoveel stress, leugens, manipulatie, maar de waarheid heeft gewonnen!!!!! EINDELIJK!!!
hanaa wijzigde dit bericht op 07-02-2020 11:06
1.36% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wow ik zou iedereen hier echt één voor één persoonlijk willen bedanken, wat een lieve mensen zijn jullie toch. Jullie leefden zo mee. Krijg er tranen van 💓💓💓
Alle reacties Link kopieren
leolux schreef:
07-02-2020 10:55
Woohooo!!! Wat ga je nu heerlijk het weekeinde in.

Dus hij heeft ook geen ouderlijk gezag meer?

Gefeliciteerd met de uitspraak!
Inderdaad ook geen ouderlijk gezag meer. Er stond in dat er ernstige redenen waren om dit aan de moeder over te dragen
Gefeliciteerd! Eindelijk gerechtigheid! Het is je zo gegund.
Alle reacties Link kopieren
Tot nu toe alleen meegelezen maarrrr.......GEFELICITEERD!!!
Alle reacties Link kopieren
Wauw, wat goed zeg! Gefeliciteerd!
Vanavond vieren!!
Geniet van je weekend!
Ik heb tot nu toe vooral meegelezen, omdat ik weinig nuttigs had toe te voegen. Maar ik lees nu de uitspraak en ik voel je opluchting! Gefeliciteerd! Gerechtigheid!!!
Alle reacties Link kopieren
Paspoorten aanvragen en tickets boeken!
Gefeliciteerd, TO!
Gefeliciteerd. Wat fijn, vakantie boeken en gaan! Je kan zelfs verhuizen als je wil.
Ik check al elke dag sinds de vierde en denk elke ochtend aan je of er al nieuws is en EINDELIJK! :cheer2: Wat een geweldig nieuws voor jullie! :cheer: Uiteraard uitermate triest dat het nodig is, maar je snapt wat ik bedoel :high5:
Alle reacties Link kopieren
Ik meen me te herinneren dat je ook wel eens plannen hebt gehad om met je kinderen terug te komen naar Nederland. Dat kon toen ook niet omdat vader dwars lag. Ze zijn nu natuurlijk ouder en meer geworteld in België, maar hoe denk je daar nu over?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd, gerechtigheid.
Je hebt er hard voor gevochten , maar jullie zijn vrij !!!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!! Ook stille meelever hier, bleef het topic maar checken voor updates. Super fijn nieuws dit! :cheer:
Pfoe, pak van m’n hart. Heel erg gefeliciteerd!
Gefeliciteerd Hanaa, eindelijk gerechtigheid maar vooral eindelijk vrij!
:hug: :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Vanuit de meeleesstand: van harte gefeliciteerd!!
Ozo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven