Geld & Recht alle pijlers

Wat heb JIJ gedaan voor het contact vader-kind

18-09-2018 06:48 990 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat heb JIJ gedaan om het contact tussen vader en kinderen te herstellen en om contact met hem te houden? Wat heb JIJ gedaan om toch steeds met hem in contact te blijven?

Dit waren de vragen die mijn advocate me gisteren stelde ikv onze rechtszaak tegen mijn ex mbt exlusief ouderlijk gezag.
Korte samenvatting:
(ex ziet onze twee kinderen al jaren niet meer, ondanks dat hij hier nog steeds recht op heeft. Ik vraag nu exclusief ouderlijk gezag, ex verzet zich hiertegen)
hanaa wijzigde dit bericht op 02-03-2019 15:11
Reden: Privacy
82.80% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
makreel schreef:
10-01-2020 11:22
TO, ik begrijp je blijdschap en je opluchting, en dat is waarschijnlijk ook helemaal terecht.
Maar mijn god, dat een advocaat je zo in de shit kan laten zitten als jouw ex, dat is toch onvoorstelbaar? Reken maar dat er wel facturen voor gestuurd worden. Onbegrijpelijk.
Er is ook rechtsplegingsvergoeding geëist door beide partijen/advocaten (1440 euro). Ben benieuwd of de rechter ex daartoe gaat veroordelen....
Hanaa,

Jullie spookten gisteren door mijn hoofd.

Nog 2 dagen en je hebt eindelijk een officieel verdict.


*duikt morgen haar kelder in op zoek naar die kaarsen*
Alle reacties Link kopieren
Jaaa spannend hoor. Hopelijk de allerlaatste keer dat jij die rechtbank van binnen ziet.

Heb je nog plannen voor de rest van de dag? Wat vertel je je kinderen als de uitspraak gegeven is? Willen ze het weten of juist liever niet?
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa ben echt aan het aftellen. Superspannend!!

Ik weet niet hoe en of ik iets ga vertellen aan de kinderen. Voor hen was het al afgesloten na dat gesprek bij de begeleidingsdienst. Wil niks meer opentrekken.
Update volgt dinsdag!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop echt dat je morgen binnen een kwartier weer buiten staat met volledig gezag :D Succes!!
Alle reacties Link kopieren
succes morgen!
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
Heel veel succes morgen!

Heb je je gezag om te reizen met de kinderen zonder verdere toestemming al kunnen gebruiken?
Alle reacties Link kopieren
Succes! Ik duim voor je!
Spannend, ik duim mee!
s-a-r-kast schreef:
03-02-2020 10:53
Ik hoop echt dat je morgen binnen een kwartier weer buiten staat met volledig gezag :D Succes!!
En dat je morgenavond een luxe-reis naar Verrewegistan* kan boeken samen met de kinderen.

Om te vieren dat je definitief van die verwekker af bent.



*Of een weekendje CenterParcs in Nederland
Alle reacties Link kopieren
Heel veel succes!! Je digitale tribune zit weer vol met je fanclub :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Fantastisch om te zien hoeveel er meeleven 💓💓💓
Ik ben overigens benieuwd of zijn advocaat of iemand van 't kantoor deze keer wél de afspraak in zijn agenda heeft genoteerd en komt opdagen.

Of vinden ze de uitspraak niet belangrijk aangezien ze sowieso al zo'n beetje "verloren" hebben?
Alle reacties Link kopieren
Even ter verduidelijking, de uitspraak wordt verstuurd naar mijn advocate. Zij stuurt het vonnis dan weer naar mij toe per mail, dus ik hoef er nergens voor naar toe.
Alle reacties Link kopieren
Hier nog een stille meeduimer. Dat die processie van Echternach nu eindelijk afgelopen mag zijn!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
IK heb je verhaal al heel lang gevolgd, ik kan me nog herinneren hoe bizar je ex deed toen hij vertrok en daarna. Wat ben jij een powervrouw en een supermoeder zeg! Echt een inspiratie voor iedereen die denkt dat ze het niet alleen zou kunnen (al kan ik me voorstellen dat dat niet zo voelt soms!)

Ik moest aan je denken vandaag en wilde je toch even succes wensen morgen! Wat heerlijk zou het zijn als je nooit meer iets met die lamzak te maken hoeft te hebben.
Ik ga ook voor je duimen!
Ik hoop op een goede uitkomst voor je :yes:
Heel veel succes vandaag. :heart:
Alle reacties Link kopieren
Hmmm zonet gebeld naar het kantoor van mijn advocate. Ze was in gesprek met een cliënt. De assistente vertelde dat zij zelf ook nooit op de dag van de uitspraak het vonnis al krijgen, ook niet digitaal. Ze krijgen het altijd per post verstuurd van de rechtbank, dus waarschijnlijk nog een paar daagjes wachten.. :-(
Oh dat zou een domper zijn zeg. Hopelijk wordt je snel verlost.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ervaring is dat als er even gebeld wordt naar de rechtbank de meeste rechtbanken bereid zijn om even kort het vonnis door te geven. Misschien kan de assistente even voor je bellen.
Alle reacties Link kopieren
Hmmm, dat zou een domper zijn, dat je nog een paar dagen langer moet wachten.
Sterkte met wachten dan!
Succes Hanaa!
Alle reacties Link kopieren
Hanaa schreef:
04-02-2020 11:09
Hmmm zonet gebeld naar het kantoor van mijn advocate. Ze was in gesprek met een cliënt. De assistente vertelde dat zij zelf ook nooit op de dag van de uitspraak het vonnis al krijgen, ook niet digitaal. Ze krijgen het altijd per post verstuurd van de rechtbank, dus waarschijnlijk nog een paar daagjes wachten.. :-(
Dat is in Nederland wel zo. Als je pech hebt zit er dan ook nog een weekend tussen. Hopelijk is het er morgen wel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven