Geld & Recht alle pijlers

Wat vind jij nu echt te duur geworden? Deel 2!

24-01-2023 09:29 3131 berichten
Alle reacties Link kopieren
Originele OP van spacescooter, 20 februari 2022.

Hier vroeg kind waarom ik geen ben & jerry ijs had meegenomen bij de wekelijkse boodschappen. Ze vroeg dit al meerdere keren.

Ik heb gezegd dat we dit niet meer zomaar kopen. Misschien in de vakantie een keer.

5 euro of meer voor een bakje...
Alle reacties Link kopieren
ik heb er zelf geen ervaringen mee, maar vrienden van mij wel en zij vinden de lidl matrassen. Ikea is maar het welke je hebt, ik zou even uitproberen. Wij hadden er 1 van de ikea en die lag alsof je op een plank lag, ik kon de lattenbodem er doorheen voelen.
Mijn andere kind heeft ook een Lidl matras, diegene die een prijs heeft gewonnen, en dat is een prima ding.

Wij hebben 2 matrassen van Beter Bed.
Alle reacties Link kopieren
Ik had al even geen shampoo meer gekocht (voorraad opgemaakt), maar schrok me rot. Een flesje Andrelon (kleiner dan ik had) voor ruim 5 euro! Ik vond het niet normaal en dan had ik van dat merk nog één van de goedkopere te pakken. Wel in de aanbiedining (1+1 gratis), maar toch.
Alle reacties Link kopieren
Ik koop Andrélon echt alleen maar online bij bol of bij plein. Als je de aanbiedingen in de gaten houdt heb je daar zo 5 flessen voor €12.
Alle reacties Link kopieren
Noten
Vanaf eind juli worden er weer egeltjes geboren, zorg voor een schuilplekje in je tuin, en een klein en laag bakje water. Nooit melk. Dank je wel.
Alle reacties Link kopieren
Merel90 schreef:
15-12-2023 17:51
Ik ging vandaag wat cadeautjes kopen. Bij 2 winkels moest ik betalen als ik het in zou laten pakken? Wat voorheen bij die winkels niet was. Bij de ene winkel 1 euro en bij de andere 2 euro. Misschien was toeval hoor, vond het heel stom en heb het niet gedaan.
Ik had het laatst ook. Was te flabbergasted om het te laten staan. De volgende keer laat ik het liggen.
Alle reacties Link kopieren