Wish me luck
dinsdag 2 oktober 2018 om 07:53
Vandaag een verhoor door een curator. En ook al weet ik dat ik me er niet druk om moet maken, het voelt toch wat ongemakkelijk. Ik ben er ook niet bepaald ervaren in. In de afgelopen halve eeuw pas twee keer eerder ongeveer hetzelfde meegemaakt. Een keer zelf door de politie verhoord vanwege een (valse) aangifte en een keer als adviseur aanwezig geweest bij een fiod-getuigenverhoor. En nu een verhoor door een curator, in een zaak waarin mijn betrokkenheid overigens gering is. Inhoudelijk dus geen reden voor zenuwen, het is vooral de setting die ik weinig ontspannend vind 
Nou ja, zinloos topic verder, maar zo ben ik het toch even kwijt
Nou ja, zinloos topic verder, maar zo ben ik het toch even kwijt
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
dinsdag 2 oktober 2018 om 14:39
Ah, jij bent de buuf van mevrouw Jansen? Denk aan je praivasie Boem! Blond.
kia・ora wijzigde dit bericht op 02-10-2018 14:45
Reden: Praivasie enseau
Reden: Praivasie enseau
8.50% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
dinsdag 2 oktober 2018 om 14:49
Ha, ik ben nog nooit verhoord door wie dan ook, maar wel eens gebeld door een curator na een faillissement. Door 's mans overredingskracht heb ik toen toch twijfels uitgesproken die ik had. Daar heb ik van wakker gelegen, blijkbaar ben ik in staat tot verraden. Sindsdien heb ik me voorgenomen niemand meer 'erbij te lappen'. Ik weet niet, ik voelde me daar toen heel onprettig bij. Probeer dus van te voren een grens te stellen. Er zijn dingen die je moet vertellen, en dingen die je mag vertellen.
dinsdag 2 oktober 2018 om 17:36
Neuh, ze waren opzoek naar drugs, maar die hadden we natuurlijk niet bij ons. Blij zwaaien + NLs kenteken + jonge mensen + ouwe ongewassen ragbak-met-spoiler (had ie al toen vriend hem kocht, we kenden elkaar destijds te kort voor inspraak mijnerzijds
En dan heel demonstratief geen enkele poging tot Engels spreken doen. Doe mij maar de Hollandse pliesie!
dinsdag 2 oktober 2018 om 17:52
dinsdag 2 oktober 2018 om 18:06
dinsdag 2 oktober 2018 om 19:36
Hillegonda1 schreef: ↑02-10-2018 09:28Kom op Jolly: business as usual. Die curator is de politie niet he?
Ik durf zelfs te wedden dat het saai wordt ipv spannend!
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
dinsdag 2 oktober 2018 om 19:38
Kastanjez schreef: ↑02-10-2018 12:46Geen idee waarom een curator je zou kunnen verhoren, maar ik neem aan dat er ergens iets niet goed is wat onderzocht moet worden (en waar jij op de een of andere manier bij betrokken bent. Bij dat 'ergens' dan, niet per se bij het niet goede).
Ik ben een keer verhoord door bureau interne zaken, vond ik ook spannend al wist ik dat ik nergens bang voor hoefde te zijn.
Ben heel benieuwd hoe het gaat!
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
dinsdag 2 oktober 2018 om 19:39
dinsdag 2 oktober 2018 om 19:41
Damn, ze hebben me op film!
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
dinsdag 2 oktober 2018 om 20:24
Haha, ik moest er ook al aan denken!
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!