Geld & Recht alle pijlers

Zegels van de AH

25-05-2020 13:14 95 berichten
Sparen je ouders /grootouders nog zegels?
Hebben ze nog eventueel volle boekjes liggen van de AH?
Dan is het tijd om te vertellen dat ze de boekjes nu nog kunnen inleveren.
AH gaat over op digitaal sparen.
Voortaan geen zegels meer plakken boekjes sparen maar op de nieuwe manier digitaal sparen.
Eigenlijk wel jammer.
Ik gebruikte ze voor vakantieperiode toen de kinderen nog klein waren of voor onverwachte dierenartskosten.
Maar goed vertel het door aan je tante oom opa oma die nog zegels sparen en plakken.

https://www.nu.nl/economie/6053410/albe ... akken.html
In de allerhande van deze maand staat het volgende.

"Al jaren kun je bij AH koopzegels sparen voor een rente tot wel 6%! De zegeltjes en het plakboekje blijven bestaan, maar vanaf nu kun je ook sparen in de AH app".

Twee zaken naast elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Een goed moment om over te stappen naar de plus, daar heb je een rendement van 50% op je koopzegels en je hebt er lang zo veel niet nodig voor je ze in kunt leveren.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Astronautje schreef:
30-05-2020 11:26
Je kan het via deze link aangeven
https://www.ah.nl/acties/koopzegels
Ik heb het nu via deze link geactiveerd, mijn eerste zegels zijn ook binnen, maar nu zie ik de zegels van de andere acties niet meer.
Had ook een paar volle kaarten voor de vershoudbakjes in de app staan, maar die zie ik nu nergens meer terug (android).
Iemand een idee waar die gebleven zijn?
Die staan onder Mijn AH, de koopzegels zie je via je profiel
Bitje93 schreef:
30-05-2020 12:43
Een goed moment om over te stappen naar de plus, daar heb je een rendement van 50% op je koopzegels en je hebt er lang zo veel niet nodig voor je ze in kunt leveren.
Alleen zit de AH hier om de hoek en de dichtstbijzijnde Plus is 10 km verderop.
Dan ben ik m'n rendement aan benzinekosten kwijt.
Zeilboot76 schreef:
30-05-2020 12:24
In de allerhande van deze maand staat het volgende.

"Al jaren kun je bij AH koopzegels sparen voor een rente tot wel 6%! De zegeltjes en het plakboekje blijven bestaan, maar vanaf nu kun je ook sparen in de AH app".

Twee zaken naast elkaar.
Tot eind december, daarna alleen nog digitaal
Alle reacties Link kopieren
*Pauze* schreef:
30-05-2020 14:20
Die staan onder Mijn AH, de koopzegels zie je via je profiel
Je hebt helemaal gelijk! Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Tiana_76 schreef:
29-05-2020 19:20
Anonieme bonuskaart is geen mogelijkheid?
Tiana, ik neem aan dat je een account moet aanmaken voor de app. Dus dan ben je niet anoniem.
Ik gebruik zelf een niet geactiveerde bonuskaart. Misschien kun je alle gegevens faken?
Maar lees ik net dat je minimaal voor 100 euro boodschappen moet doen? Ik kom vaak nog niet aan de helft.
martje55 schreef:
31-05-2020 12:42
Tiana, ik neem aan dat je een account moet aanmaken voor de app. Dus dan ben je niet anoniem.
Ik gebruik zelf een niet geactiveerde bonuskaart. Misschien kun je alle gegevens faken?
Maar lees ik net dat je minimaal voor 100 euro boodschappen moet doen? Ik kom vaak nog niet aan de helft.

Nee dat klopt ook niet hoor. Bij 100 euro kun je voor 10 euro aan zegels erbij kopen, maar als je 1 euro uitgeeft kun je ook gewoon 10 cent aan zegels erbij kopen
Alle reacties Link kopieren
martje55 schreef:
31-05-2020 12:42
Tiana, ik neem aan dat je een account moet aanmaken voor de app. Dus dan ben je niet anoniem.
Ik gebruik zelf een niet geactiveerde bonuskaart. Misschien kun je alle gegevens faken?
Maar lees ik net dat je minimaal voor 100 euro boodschappen moet doen? Ik kom vaak nog niet aan de helft.
Niet zoveel aannemen. Klopt allemaal niet.
Alle reacties Link kopieren
Bitje93 schreef:
30-05-2020 12:43
Een goed moment om over te stappen naar de plus, daar heb je een rendement van 50% op je koopzegels en je hebt er lang zo veel niet nodig voor je ze in kunt leveren.
Ik vind de Plus een onaangename winkel.
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
Alle reacties Link kopieren
rosanna08 schreef:
25-05-2020 13:20
hoezo ouders en grootouders? Ik spaar ze zelf hoor
Ik ook.
Ik heb net even mijn laatste zegels geplakt die nog in mijn portemonee zaten. Kan straks gelijk beginnen met 325 zegels :)
Alle reacties Link kopieren
Ik moet ook gaan plakken. Het blik waar de zegels in zitten zit vol. Ben de laatste tijd bijna niet in Ah geweest omdat we boodschappen door Picnic laten bezorgen.
Alle reacties Link kopieren
Digitaal betekent ook dat je je moet registreren en zij dan je koopgedrag bijhouden.
Heel slim van AH dus😊

Ouderen en mensen die zich niet overal voor willen registreren zullen niet overstappen op het digitale systeem.
Alle reacties Link kopieren
Liebeskind² schreef:
31-05-2020 13:06
Ik vind de Plus een onaangename winkel.
alle Plus-sen of 1 filiaal?
Ik heb het bij ons met de ene jumbo, die veel fijner is dan de andere.
AH is vrij gelijkmatig, maar andere supermarkten verschillen erg binnen de keten

(maar ik kom eigenlijk uberhaupt niet graag bij alle Jumbo's omdat ze oneetbaar brood verkopen :) )
Alle reacties Link kopieren
Onze Jumbo heeft een eigen bakker gelukkig. Het 'fabrieksbrood' van Jumbo is vreselijk ja.
Alle reacties Link kopieren
[...]
Hollanders 'likken' liever lijkt mij
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-06-2020 05:57
Reden: OP verwijderd, quoten van de OP is niet toegestaan.
88.89% gewijzigd
Welkom in de tropen
Alle reacties Link kopieren
Wat ik handig vind (naast dat het dus vanaf nu digitaal is) dat het ook gelijk automatisch gebeurd wanneer je het hebt geregeld in de app! De caissière hoeft er niet naar te vragen, en jij hoeft er niet op te letten; zodra je je bonuskaart (wij hebben die in een app staan) scant, staan ze er automatisch bij, zowel dus op de bon, als in je app :)
Ik doe dit even omhoog! Niet vergeten in leveren!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven