Gezondheid alle pijlers

Al bijna 4 weken menstruatie

22-12-2009 17:38 17 berichten
De titel zegt het al... ik ben al bijna 4 weken ongesteld. In het begin maar heel weinig maar nu heel veel.

Wordt er een beetje moedeloos van, ik ben wel in de overgang, maar weet niet of dit hierbij hoor. Moet ik nog even afwachten of toch maar naar de huisarts.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij kan dat best bij de overgang horen.

Wel erg vervelend zeg.

Ik zou gewoon als voorzorg even langs de huisarts gaan, kan nooit kwaad, toch.
4 weken? huisarts, nu nog!
Dat is lang zeg! Ik zou echt naar de huisarts gaan. Mijn moeder heeft het ook gehad toen ze in de overgang was, zij kreeg medicijnen. Je kan er bloedarmoede van krijgen.

Er kan ook een andere oorzaak zijn dan de overgang, een vleesboom bijvoorbeeld.

Naar de huisarts dus! Ik begrijp je aarzeling niet zo goed.

Daar is die man/vrouw toch voor.
uhmmmm .... hoe heet zo'n man die er jaren voor gestudeerd heb..... die weet waarom het niet normaal is om 4 weken ongesteld te zijn........

uhm een huisarts????
Hoe lang???? Als de donder naar de HA!
Ik ken het, heb het wel eens langer gehad. Maar als je veel vloeit wel even naar de dokter
Dat is best lang ,Tip van mijn vraag voor een bloedtest voor je schildklier

Weet er alles van

Wacht niet te lang
Heb je hier vaker last van?

Langere menstruatiies dan, ik zou aan je HA vragen of je misschien weer aan de pil kan gaan, dat kan helpen tijdens de overgang.
gewoon even naar HA kan hormonaal zijn maar het komt ook vaak voor in de overgang dat er vleesbomen zitten die bloedingen kunnen veroorzaken
dat hoort wel bij de overgang..maar je moet alert zijn op bloedarmoede.

zou dus toch ff langs de ha gaan en vragen of je bloed kan laten prikken.
Ik ga morgen toch maar even naar de huisarts. Feit is dat ik altijd iedereen naar de huisarts stuur maar mezelf een beetje verwaarloos, wil gewoon niet zo lastig zijn.
Lammy dat wachten had ik ook .Werd me bijna fataal

Sterkte Wil
Lammy, je bent niet lastig. Je bent verpleegkundige en je moet niet alleen goed voor je patienten zorgen maar nog belangrijker is dat je eerst goed voor jezelf moet zorgen.

Huisarts bellen dus.
Huisarts is niet aanwezig.

Bosaapje, ik ben 'slechts' een bejaardenverzorgende, geen verpleegkundige. Had ik wel willen worden trouwens.
als je hevig vloeit toch even naar de huisartsenpost hoor
Doe niet zo minderwaardig over je baan Lammy. Een hele zware en verantwoordelijke baan.

Hoofdzaak is dat jij mensen verzorgd en dat kan niet als jij niet goed voor jezelf zorgt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven