Altijd moe voelen
woensdag 20 juni 2012 om 21:35
Ik heb wel een drukke baan en 2 kinderen die ook wel wat energie opeisen maar ik ben te jong om alles zo futloos te doen. Multivitamine slik ik ook zods een hele goeie. En gezond eten kan ik zeggen dat ik dat ook wel doe. Tuurlijk zondig ik ook wel eens en een lekker drankje in het weekend zeg ik ook geen nee.
Dus het is niet makkelijk wat ik dan wel zou kunnen doen..
Dus het is niet makkelijk wat ik dan wel zou kunnen doen..
woensdag 20 juni 2012 om 21:36
quote:Perel schreef op 20 juni 2012 @ 21:33:
Hallo....ik heb ongeveer gelijk met jou een topic geopend over ongeveer hetzelfde onderwerp.... da's toevallig?
Ik lees de reakties die jij krijgt met evenveel belangstelling.Oooooh echt. Ik ga die van jou ook lezen dan. Ik ben op zoek naar het gouden ei zeg maar. Ik stoor me eraan om me zo te voelen bleh
Hallo....ik heb ongeveer gelijk met jou een topic geopend over ongeveer hetzelfde onderwerp.... da's toevallig?
Ik lees de reakties die jij krijgt met evenveel belangstelling.Oooooh echt. Ik ga die van jou ook lezen dan. Ik ben op zoek naar het gouden ei zeg maar. Ik stoor me eraan om me zo te voelen bleh
woensdag 20 juni 2012 om 21:40
woensdag 20 juni 2012 om 21:45
Ga eens naar een goede homeopaat. Ik heb hetzelfde gehad, in de tijd dat jongste heel slecht sliep, we net verhuisd waren en ik een nieuwe baan had. De huisarts vond het in eerste instantie niet nodig om bloed te prikken want met zo'n druk leven is het logisch dat je moe bent. Maar ik vond het niet normaal. Ik zat smorgens al te tellen over hoeveel uur ik weer naar bed mocht. Uiteindelijk bloed geprikt en (gelukkig) niks te vinden. De homeopaat vond wel vanalles en ik kreeg een pakket flesjes en pilletjes mee. En het werkte! Na een maand of 2 was ik weer mezelf! Ik was er zo blij mee! Tuurlijk ben ik nu ook nog wel eens moe (s avonds), maar neit meer op die manier als toen.
woensdag 20 juni 2012 om 21:50
Ook op schildklier geprikt? Ik ben jaaaaren moe geweest, van alles geprobeerd. Omdat ik geen overgewicht heb, dacht de arts niet aan een trage schildklier. Tot een oplettende arts assistent het heeft laten testen toen ik in mijn zwangerschap zo moe was dat ik echt niks meer kon.. Sterkte, ik weet hoe je je voelt.
woensdag 20 juni 2012 om 21:55
Ik heb hem via via gevonden. Iemand uit mijn familie was wel eens bij hem geweest en was tevreden.
Ik weet niet waar je woont, maar hier in noord holland kan ik je de mijne aanbevelen.
Ik denk als je eens rondvraagt in je omgeving dat je ook wel namen hoort.
Echt doen. Kost wel wat (50 euro per consult, ik ben 3x geweest in een periode van ruim 2 maanden, sommige verzekeringen hebben het in het aanvullende pakket), maar het was mij elke cent waard!
Ik weet niet waar je woont, maar hier in noord holland kan ik je de mijne aanbevelen.
Ik denk als je eens rondvraagt in je omgeving dat je ook wel namen hoort.
Echt doen. Kost wel wat (50 euro per consult, ik ben 3x geweest in een periode van ruim 2 maanden, sommige verzekeringen hebben het in het aanvullende pakket), maar het was mij elke cent waard!
woensdag 20 juni 2012 om 22:09
Wordt je moe wakker? Ik heb zelf slaap-apneu, het heeft lang geduurd voordat ik erachter kwam waar mijn moeheid vandaan kwam/komt. Dus verwacht geen kant en klare oplossing.
Misschien krijg je ongemerkt te veel suikers binnen, dit kan ook fruitsuiker zijn.
Of vind je vooral zelf dat je te weinig energie hebt, maar valt het wel mee: gezinssituatie, drukke baan, sociaal leven en net te weinig ontspanning?
Misschien krijg je ongemerkt te veel suikers binnen, dit kan ook fruitsuiker zijn.
Of vind je vooral zelf dat je te weinig energie hebt, maar valt het wel mee: gezinssituatie, drukke baan, sociaal leven en net te weinig ontspanning?
woensdag 20 juni 2012 om 22:10
quote:mariap schreef op 20 juni 2012 @ 21:45:
Ga eens naar een goede homeopaat. Ik heb hetzelfde gehad, in de tijd dat jongste heel slecht sliep, we net verhuisd waren en ik een nieuwe baan had. De huisarts vond het in eerste instantie niet nodig om bloed te prikken want met zo'n druk leven is het logisch dat je moe bent. Maar ik vond het niet normaal. Ik zat smorgens al te tellen over hoeveel uur ik weer naar bed mocht. Uiteindelijk bloed geprikt en (gelukkig) niks te vinden. De homeopaat vond wel vanalles en ik kreeg een pakket flesjes en pilletjes mee. En het werkte! Na een maand of 2 was ik weer mezelf! Ik was er zo blij mee! Tuurlijk ben ik nu ook nog wel eens moe (s avonds), maar neit meer op die manier als toen.Ja dat kan ik wel eens proberen inderdaad. Dank je wel
Ga eens naar een goede homeopaat. Ik heb hetzelfde gehad, in de tijd dat jongste heel slecht sliep, we net verhuisd waren en ik een nieuwe baan had. De huisarts vond het in eerste instantie niet nodig om bloed te prikken want met zo'n druk leven is het logisch dat je moe bent. Maar ik vond het niet normaal. Ik zat smorgens al te tellen over hoeveel uur ik weer naar bed mocht. Uiteindelijk bloed geprikt en (gelukkig) niks te vinden. De homeopaat vond wel vanalles en ik kreeg een pakket flesjes en pilletjes mee. En het werkte! Na een maand of 2 was ik weer mezelf! Ik was er zo blij mee! Tuurlijk ben ik nu ook nog wel eens moe (s avonds), maar neit meer op die manier als toen.Ja dat kan ik wel eens proberen inderdaad. Dank je wel
woensdag 20 juni 2012 om 22:15