Gezondheid alle pijlers

Baarmoeder en baarmoedermond verwijdering

22-09-2014 19:40 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet binnenkort mijn baarmoeder en baarmoedermond laten verwijderen.Nou heb ik veel info gehad van de gyn over de operatie , maar nu zou ik graag van de ervaringsdeskundigen hier willen weten op hoe lang ik ongeveer moet rekenen tot ik weer herstelt ben.Ik maak me ook best zorgen omdat je toch vaak hoort dat er na de ok een verzakking optreed of dat je libido minder word.

Kortom ik wil graag ervaringen lezen positief als negatief is welkom.
Jeetje bromsnor, wat naar zeg...

Zoals hierboven geschreven ben ik erfelijk belast en de kans is heel groot dat ik eierstokkanker/baarmoederkanker krijg. Deze vormen worden vrijwel altijd veel te laat ontdekt, juist omdat je geen klachten krijgt,maps als het te laat is. Mijn moeder liep er al 5-10 jaar mee rond zonder het te weten. Mijn tante heeft het nu, ook zij liep er al jaren mee rond... Dat is raar. Maar hou vertrouwen in je lichaam, je psychische toestand heeft ook veel invloed op je herstel.

Sterkte!
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
quote:bromsnor schreef op 30 november 2014 @ 15:48:

Word in ieder geval laparoscopisch gedaan . Ik probeer positief te blijven maar dat is de ene dag makkelijker dan de andere.

Dat ik ik me heel goed voorstellen!

Ik snap alleen niet waarom je de scan zelf moet betalen. Een scan is toch allen maar om te kijken of er meer uitzaaiingen zitten? Is geen vervanging voor operatie?
Ja het is idd heel vreemd dat ik de scan zelf moet betalen maar de zorgverzekering vergoed het gewoon niet.

Het is echt zo krom allemaal , ik probeer er maar niet teveel over na te denken want het is eigenlijk gewoon belachelijk.

@suzyqfive het is en blijft een rotziekte en t is wat je zegt je merkt er niks van tot het te laat is , gelukkig is het bij mij per toeval ontdekt.Een gezonde geest is een gezond lichaam zeggen ze weleens en dat klopt zeker.
(sorry niet alle voorgaande details gelezen)
Bromsnor wat een naar bericht.

Geef de moed niet op he?Wil je veel sterkte wensen de komende tijd.

En sippy82 denk dat dat nu op het moment niet bovenaan staat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven