blaasontsteking
woensdag 28 oktober 2009 om 14:42
hoe vaak heb jij het?
Wat doe je allemaal om het te voorkomen?
Wanneer ga je ermee naar de huisarts/neem je n antibioticumkuur?
Ik heb het een keer of 2 a 3 per jaar, nu net weer. Ik neem al af en toe cranberrycapsules, plas na het seksen, ken de juiste veegmethode en gebruik ruim lauw water maar geen zeep.
Verder ben ik niet zo'n voorstander van antibiotica tenzij het niet anders kan.
Ben benieuwd hoe het bij anderen zit, alvast dank voor de reakties
Wat doe je allemaal om het te voorkomen?
Wanneer ga je ermee naar de huisarts/neem je n antibioticumkuur?
Ik heb het een keer of 2 a 3 per jaar, nu net weer. Ik neem al af en toe cranberrycapsules, plas na het seksen, ken de juiste veegmethode en gebruik ruim lauw water maar geen zeep.
Verder ben ik niet zo'n voorstander van antibiotica tenzij het niet anders kan.
Ben benieuwd hoe het bij anderen zit, alvast dank voor de reakties
woensdag 28 oktober 2009 om 18:22
woensdag 28 oktober 2009 om 18:25
woensdag 28 oktober 2009 om 18:26
[quote]tijgermeisje schreef op 28 oktober 2009 @ 18:24:
cat waarom wachten tot vrijdag als ik vragen mag? Ontstekingen kun je goed ziek van worden, kan er maar beter vroeg bij zijn lijkt mij?[/quote
Ik heb al een kuur gehad en was er gister mee klaar. Vandaag bleek dat ik nog steeds een ontsteking had.
De assistente denkt dat de antibiotica nog doorwerkt en ik moet vrijdag maar terug komen.
Vandaar dat ik hier dus post!
cat waarom wachten tot vrijdag als ik vragen mag? Ontstekingen kun je goed ziek van worden, kan er maar beter vroeg bij zijn lijkt mij?[/quote
Ik heb al een kuur gehad en was er gister mee klaar. Vandaag bleek dat ik nog steeds een ontsteking had.
De assistente denkt dat de antibiotica nog doorwerkt en ik moet vrijdag maar terug komen.
Vandaar dat ik hier dus post!
woensdag 28 oktober 2009 om 18:36
Ik schrijf het nog maar een keertje, ook in dit topic.
Ook ik had vaak last van blaasontstekingen, totdat ik D- mannose ging gebruiken. Te bestellen via blaasontsteking . nl (en nee, ik heb geen aandelen bij deze tent!)
Daarnaast let ik er uiteraard ook op dat ik genoeg drink en bezig de juiste veegmethode!
Ook ik had vaak last van blaasontstekingen, totdat ik D- mannose ging gebruiken. Te bestellen via blaasontsteking . nl (en nee, ik heb geen aandelen bij deze tent!)
Daarnaast let ik er uiteraard ook op dat ik genoeg drink en bezig de juiste veegmethode!

vrijdag 30 oktober 2009 om 16:26
Ik heb er een jaar of 10 heel veel last van gehad, ik kreeg zelfs AB kuren van de huisarts mee als ik op vakantie ging, zodat ik geen Italiaans paardenmiddel in zou nemen.
Van voor naar achter afvegen is een goeie tip en plassen na de sex doe ik ook altijd.
Op de een of andere manier, heb ik geen blassontsteking meer gehad sins ik bevallen ben van mijn dochter. Ik denk niet dat het er iets mee te maken heeft, maar frapant is het wel.
Dussss. Moraal van het verhaal: raak zwanger en beval.X-D
Van voor naar achter afvegen is een goeie tip en plassen na de sex doe ik ook altijd.
Op de een of andere manier, heb ik geen blassontsteking meer gehad sins ik bevallen ben van mijn dochter. Ik denk niet dat het er iets mee te maken heeft, maar frapant is het wel.
Dussss. Moraal van het verhaal: raak zwanger en beval.X-D