blepharitis en ooglidontsteking
dinsdag 31 juli 2012 om 07:59
Ik heb sinds enige tijd last van blepharitis en nu voor tweede keer last van ooglidontsteking (verstopt haarvaatje) voel het weer opkomen en dikker worden. Wat helpt bij jullie? Heb zo n speciale reinigingsgel en antibiothicum creme. Vorige keer hielp dit niet en moest ik antibiothica kuur, maar dat kan moeilijk elke keer. Warme compressen?
dinsdag 31 juli 2012 om 08:18
Ben je de vorige keer onder behandeling geweest van de oogarts? Zo ja, bel de praktijk op voor overleg. Je hebt meerdere zalven namelijk. De een werkt breed, de ander smal.
En anders: huisarts bellen voor een consult. Eventueel laten doorverwijzen (ik vind een orale AB kuur best heftig voor blepharitis namelijk).
En anders: huisarts bellen voor een consult. Eventueel laten doorverwijzen (ik vind een orale AB kuur best heftig voor blepharitis namelijk).
dinsdag 31 juli 2012 om 09:58
Jakkes, ik heb er ook regelmatig last van en make-up doen mijn ogen al helemaal niet goed.
Ik poets iedere dag met Blephasol en ik krijg druppels, Tobradex, als ik weer een ontsteking heb (via de oogarts) Dat spul werkt als een tierelier, maar mag ik niet te vaak gebruiken. Mijn advies nu is dus naar de oogarts laten verwijzen.
Ik poets iedere dag met Blephasol en ik krijg druppels, Tobradex, als ik weer een ontsteking heb (via de oogarts) Dat spul werkt als een tierelier, maar mag ik niet te vaak gebruiken. Mijn advies nu is dus naar de oogarts laten verwijzen.