Gezondheid alle pijlers

Bloedplassen bij mannen

26-03-2008 19:35 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met het volgende.....

Mijn man heeft sinds een tijdje last van bloed in zijn urine. Het zijn echt flinke bloedproppen dus het is niet zo dat zijn urine alleen wat donkerder is. Hij is al bij de huisarts en bij de uroloog geweest maar die kunnen niets vinden. Gewoon mee leren leven was het advies.... Ik kan me er moeilijk bij neerleggen dat ze niets vinden, het lijkt me niet normaal toch? Heeft iemand hier misschien een idee wat dit kan zijn?
Hey Christina,

is er al eens een uitslag binnen?
hm.. bij mijn vader werd er een darmonderzoek gedaan.. was niks uitgekomen. Maar het kan WEL wat zijn! Ik zou hier geen genoegen mee nemen, want het is niet normaal !
ik heb ongeveer een maand hetzelfde meegemaakt (ik ben een man) en ben onmiddelijk naar een uroloog geweest resultaat was een gezwel in de blaas die door zware inspanningen begon te bloeden dit moest verwijderd worden en een geluk bij een ongeluk was dat deze bloedde anders was ik nooit te weten gekomen dat daar iets zat nu is het verwijderd en zal ik waarschijnlijk nog spoellingen krijgen maar ik kan toch iedereen aanraden wanneer er als man bloed in je plas zit toch eens naar een uroloog gaan
hoi, ik zou zeker voor een second opinion gaan! ik zou denken dat bloed toch ergens vandaan moet komen. mijn man heeft het ook gekregen en heeft het genegeerd. een half jaar later had hij het weer. na onderzoeken zei de arts dat het een ontsteking moest zijn want ik niet geloofde gezien de afgelopen maanden en de pijn. het was eigenlijk puur uit gevoel dat ik het niet geloofde. ze zijn verder gaan zoeken en het was niet goed.

ik lees nu (sorry!) dat er als een SO is gedaan..succes met de uitslag!!
succes met de uitslag, hopelijk is er niets aan de hand.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven