Gezondheid alle pijlers

Borstverkleining

15-08-2007 13:18 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ongetwijfeld zal er al een topic lopen over borstverkleining, maar ik wil toch graag wat recentere ervaringen hierover horen.

Ik zit er nl. over na te denken om een borstverkleining te ondergaan. Qua maat heb ik 80 G.

Ik krijg steeds meer klachten, zoals een verslechterde houding, pijnlijke en stijve spieren in nek en schouders e.d.

Tijdens het sporten heb ik er nog geen last van. Ik gebruik een behoorlijk sterke sportbeha.

Wie heeft ervaring met een borstverkleining?

Wat zijn de voordelen? En nadelen?

Hoe verloopt de medische molen? Wachttijd e.d.? Hersteltijd?
quote:Beukenootje schreef op 18 oktober 2007 @ 12:14:

Maaartje, daar heb je gelijk in, als ik niet de juiste kleren draag lijk ik ook heeeeeeel dik, terwijl ik dat eigenlijk niet ben. Maar dan nog vind ik het argument om je borsten te laten verkleinen om leuke kleren te kunnen kopen niet zo sterk, maar dat is mijn mening.

Nu maak ik regelmatig kleren voor mezelf en dan kan ik de maat aanpassen, dat zit inderdaad veel mooier.

Hoe lang ben je eigenlijk uit de roulatie bij een bvk, het lijkt me een pijnlijke ingreep ( gevoelig weefsel, je borsten) en wie bepaalt hoeveel je eraf laat halen, mij lijkt namelijk van een F naar een D cup maar zo weinig verschil maken........

Voor ik weer iemand heel erg voor zijn hoofd stoot, dat is niet de bedoeling, ik ben alleen maar heel erg kritisch als het gaat om plastische chirurgie. IS HELEMAAL PRIMA DAT JE DAT DOET ,JE DOET DEZE OPERATIE OOK NIET EVEN ZOMAAR .

Ik heb mij in alle oprechtheid nooit afgevraagd of ik de grootste borsten van de klas had en smetplekken krijg ik alleen als ik me niet goed afdroog na het douchen.DEZE PLEKKEN ONTSTAAN VAAK OOK MET WARM WEER Ook na vier keer een half jaar borstvoeding geven zijn ze niet gezakt tot aan mijn knieen, blijkbaar ben ik dus heel erg gezegend... Maar wat me nog het meest verbaast: dat er mensen zijn die psychisch zo lijden onder hun grote borsten dat ze lang na hun verkleining nog zo hysterisch reageren.NEE BEUKENOOTJE HIER GA JE NOU NET DE FOUT IN ,IN JE VORIGE REACTIE VERWIJS JE MENSEN DIE EEN E CUP HEBBEN EN EEN BVK OVERWEGEN NA EEN PSYCHOLOOG. Ik ken hun achtergronden uiteraard niet,ROEP DIT SOORT KRETEN DAN OOK NIET ik ga alleen af op datgene wat ik hier lees en dat komt op mij heel vreemd over. Ik zeg altijd: je bent niet altijd verantwoordelijk voor datgene wat je overkomt, maar wel voor in hoeverre je daar slachtoffer van voelt.

Lang leve de BIG BOOBIES!

( en nu krijg ik vast weer de wind van voren, het zij zo)
Wil 'em jullie niet onthouden. Het zal je maar gebeuren...

De 17-jarige Britse Sherri Razavi heeft rake klappen ontvangen nadat een man haar uitschold vanwege haar grote borstenpartij. Het tienermeisje uit Brighton liep samen met een vriendin op straat toen een 33-jarige agressieve man begon uit te schelden. ''Hij noemde me een slet en riep dikke tieten'', aldus de Britse.

Toen Sherri zei dat de man zijn grote smoel moest houden liep de situatie uit de hand. Sherri's vriendin bemoeide zich er ook mee, waarna de man Sherri aanviel: ''Hij gooide mijn hoofd tegen een auto. Hij duwde me omver en begon te slaan.'' Ze hield aan de mishandeling snijwonden en blauwe plekken over. De aanvaller is aangehouden en later heengezonden na het betalen van een borgsom.

Sherri is al vaker lastig gevallen vanwege haar enorme bos hout voor de deur. Ze wil een borstverkleining maar moet daar eerst 6.500 pond voor zien te sparen.

Bron: www.fok.nl
Ik vind Beukenootje nu al aardig, terwijl ik haar nog maar een beetje ken. Volgens mij begint ze ooit een pretpark voor mannen "The valley of the big boobs", waar zij als eigenaresse bij de poort staat. In dit pretpark komen de mannen naar de vrouwen met riante borstpartijen. Ze laten zich heerlijk masseren door met olie ingewreven borsten, drinken een glaasje moedermelk, geven de vrouwen complimentjes, de dames hun ego's bereiken grote hoogtes. Voorts knuffelen de mannen de borsten of huilen een keer heerlijk uit tegen een rondborstige dame. Na een dag boob genot vraagt Beukenootje bij de uitgang of de mannen het naar hun zin gehad hebben en krijgen ze de laatste big boobie hug, eventueel geven de mannen een kusje op Beukenootjes decollete. Beukenootje zwaait de mannen enthousiast uit, en iedereen is gelukkig.
www.boobpedia.com, een nette site over dames met verschillende maat borsten.
1 ding weet ik zeker antonio ,jammer dat jij niet op de wereld bent gekomen met laten we zeggen een cupje H,dan had je niet zo een obsessie gehad voor die grote borsten!!
Antonio,

WHAHAHAHAHA!!!

Ik zie het al helemaal voor me in het big boobies paradijs.

Die site heb ik ook even bekeken, voor mijn gevoel zijn mijn borsten veeeeeeel kleiner.

En voor Matt;

Lieve Matt,

Relax! Wind je niet zo op joh. Dat jij heel veel last hebt ( gehad) van je grote borsten is mij inmiddels vrij duidelijk, maar het is op zijn plaats om even te dimmen. Niet iedereen met cup H (onder andere ik) heeft dezelfde klachten als jij (had) hoor. Je praat me bijna een complex aan! Zoals jij reageert lijkt het wel of ik niet goed snik ben dat ik nog geen bvk heb gehad, dat lijkt me de wereld op zijn kop. Dit forum is ervoor bedoeld om ervaringen uit te wisselen, dat betekent niet dat iedereen jouw mening aan moet nemen.

En zet even de caps lock af, die hoofdletters komen heel schreeuwerig en dwingend over.
Beukenootje, ik heb gekeken, maar cup H is wat mij betreft prima hoor.
ik ben de rust zelf hoor beukenootje.

Dat ik de caps lock aanzet is dat je even mijn tekst kunt lezen tussen de jouwe (snap je).

Als je wat beter had gelezen en niet de dingen die je wilt lezen eruit haalt ,ben ik geen voor en geen tegen stander van bvk als je als vrouw zijnde lichamelijke klachten hebt die je in het dagelijks leven belemmeren dan ben ik voor een bvk maar alleen omdat het in je hoofd zit dan ben ik tegen ,want wat ik al zei het is een zware operatie waar risico's aan kleven.

Gewoon zo bullshit dat je zegt (dat ik zeg)alsof jij niet goed snik bent dat je nog geen bvk hebt ondergaan(lees eens beter) ik ben blij voor jou dat jij er geen hinder van ondervind pfff nogmaals gezegd.

Wat je nog steeds niet wilt inzien zijn je eigen woorden die je hier verkondigd ;dat je als vrouw met een E cup een bvk wilt ondergaan dat je dan rijp bent voor een psycholoog ,dit was toch zoals je zo mooi zegt een topic om ervaringen uit te wisselen ,goed dus niet om mensen een of ander complex aan te praten wie heeft het nou over niet goed snik.
Matt,ben het met je eens,cup E vind ik wel redelijk groot(ik mag toch net als iedereen hier mijn mening zeggen) en wat het Britse meisje heeft meegemaakt vind ik erg vervelend voor haar.Misschien dan wel geen lichaamelijke klachten maar wel psychische en die moet je even serieus nemen als lichamelijke en dan niet voor gek verklaren dat ze naar de psych moet die haar dat uitpraat en blablabla...Er kan echt wel een reden zijn dat je met je borsten zit of stel je bent als vrouw sexuel misbruikt en zit met je borsten,wat voor maat dan ook,dat begrijp ik heel goed en ik kan me ook indenken dat vrouwen om lichaamelijke of psychische reden een borstverkleining ondergaan.Maar denk alsnog goed na voordat je een ingreep ondergaat voordat je er spijt van krijgt.

Beukenootje,fijn voor je dat je zo zelf verzekerd bent maar helaas kan niet iedere vrouw zo relativeren.Het is gewoon niet anders.Ik vind dat zo makkelijk praten hoor dat iemand gelijk naar de psych moet.Prima als iemand met een G-cup kan leven dan gun ik het degene van harte en dat is super.En ik gun het je ook van harte.Dus neem me niet kwalijk dat ik mijn mening zeg.Is absoluut niet lullig bedoeld,maar alleen goed.

Ilona,wat naar voor je dat je zo teleurgesteld bent in je borstverkleining.Ben je zeker dat je nog steeds een E-cup hebt?Want als dat zo is dan zou ik het zeker aankaarten bij de plastische chirurg.

Antonio,leuke verhalen heb je.Zelf verzonnen?

Ik ben gelukkig gezegend met een C/D-cup en heb daar meer dan genoeg aan want dat is niet bepaald klein maar ook niet supergroot,gewoon normaal en gelukkig kan ik truitjes en bloesen aan in maat 38 en 40.Misschien gaat er nog een beetje meer gewicht vanaf,ik weet het nog niet(afvallen is goedkooper dan een operatie,maar dat is hier niet het onderwerp).Ben 10 kilo afgevallen en mijn borsten zijn gelukkig een maat meegeslonken.Anders had ik allang rugklachten gehad.

Voor degenen die nog twijfelen over een borstverkleining.Ik las op een andere topic op de pejler mode dat je ook minimizers kunt kopen.Ze laten je borsten kleiner eruitzien en drukken ze wat platter.Weet het niet zeker hoe ze werken.Ga daar misschien ook naar kijken maar volgends mij heb je ze alleen in zwart en wit en dan hoef het nou ook weer niet voor mij.

Ik vind een ding wel erg raar:Vrouwen die een borstverkleining ondergaan krijgen meer commentaar dan vrouwen die een borstverkleining willen.Het ergste wat je tegen een vrouw kunt zeggen is dat ze niet zo moet zeuren en dat alle vrouwen grote borsten willen daarmee neem je vrouwen dan niet serieus.Niets is minder waar want ik ken een hoop vrouwen die ook met hun kleine borsten tevreden zijn en ik vind dat iedereen het recht heeft om tevreden te zijn met haar borsten,klein,gemiddeld of groot.Ik zou nooit een operatie achterwege laten omdat anderen iets zoals het is mooier aan me vinden.Het boeit me niet wat een ander ervan vind want dat maak ik zelf wel uit.Kan goed relativeren en ben oud en wijs genoeg mijn eigen beslissingen te nemen.Daar heb ik niemand voor nodig want ik weet heus wel wat ik doe.Het lijkt maar net alsof een borstverkleining not done is en een borstvergroting okay...misschien ligt het ook aan mij en oh ja,ik wil hier niemand aanvallen,iedereen zijn mening,okay?En grote borsten zijn ook niet alles.Ik vind kleinere mooier,maar da's persoonlijk.Maar in principe heeft iedere borst iets moois,klein of groot.Het gaat om de mens en niet om je cupmaat.Lekker belangrijk ha ha ha!Je kijkt toch ook niet naar de lengte van de lul van een man of de groote van zijn ballen...

Ik bedoel dat trouwens niet lullig.Maar ik las gisteren het hele topic door en er gingen veel dingen door me heen waarvan ik niet wist hoe ik ze moest verwoorden.Ik wil hier dus niemand aanvallen.En daar blijft het bij.

En ff voor de duidelijkheid:Ik ben niet van plan om een borstverkleining of vergroting ervan te ondergaan.Ben gewoon een nieuwsgierige meeposter.Mijn posting bevat punten die ik graag toe wil voegen aan dit onderwerp.
Is het ook echt okay dat hier gewoon zeg wat ik denk?Wil namelijk niemand boos maken.Maar dacht gewoon ik klets gezellig mee als dat mag.
Mijn moeder heeft in 1982 borstkanker gehad en daardoor een borst moeten laten amputeren. Zij lag met een jonge vrouw op de kamer die dezelfde dag een borstverkleining had gehad (ik geloof dat ze dat toen nog niet eens zo noemden). Ik dacht nog, och jee, hoe zal mijn moeder daarop reageren? Maar mijn moeder reageerde heel goed en ze werden zelfs vriendinnen. Toen ik mijn moeder eens vroeg waarom haar kamergenote zo krom liep antwoordde ze dat dat kwam door de grote borsten die ze had (gehad). Ze liep al 14 jaar zo en waarschijnlijk zou dat ook niet meer veranderen. Borstverkleining is dus niet iets van de laatste tijd, of een trend.

Borsten zijn voor een vrouw heel belangrijk, en als je cup DD hebt kan ik me voorstellen dat je daar last van hebt, psychisch of fysiek. Maar dat geldt voor mij ook als een vrouw cup AA heeft, als zij daar doodongelukkig van wordt waarom dan geen operatie naar cup C? Ik heb het hier dan wel over vrouwen die echt ongelukkig zijn met hun borsten, niet over vrouwen die om cosmetische redenen (wat voller, iets verder uit elkaar, etc.) voor een operatie kiezen. Vind ik ook prima, maar dan zul je het zelf moeten betalen.

En de opmerkingen die een vrouw krijgt omdat ze grote borsten heeft ken ik ook, niet van mezelf, maar van vriendinnen van vroeger. Toen was je namelijk ook al "miss uier" of "tietentruus" en ik zag dat ze gebukt gingen onder die opmerkingen. Dus voordat hier wordt geoordeeld over vrouwen die een borstverkleining ondergaan (of hebben ondergaan) mag je je best wel afvragen waarom men tot een drastische operatie beslist.
Tuurlijk geraldien lekker meekletsen hoor!

Toch wil ik nog 1 ding kwijt ,deze topic gaat over borstverkleining dus vrouwen die het overwegen of vrouwen die het ondergaan hebben.

En dan snap ik niet dat o.a antonio het altijd zo nodig vindt om hier de boel op te jutten als het gaat om verkleining,dat je gek bent van grote borsten (prima) maar open zelf een site ,een naam kun je vast zelf wel bedenken.

En beukenootje wat wil jij nou op deze topic,leg me dat eens uit je eigen borsten zijn helemaal prima ,vrouwen met een cup teveel verklaar je rijp voor de psycholoog .
Ik heb Antonio ook nog nooit zo van leer zien trekken in borstVERGROTING-topics. Een kritische noot plaatsen mag, daarvoor is het inderdaad een openbaar forum en discussies staan of vallen door voor en tegens. Maar Antonio meet dus met twee maten (en de grote maten hebben duidelijk zijn voorkeur )
Jullie zeggen precies wat ik denk en ik had het niet beter kunnen zeggen.

En als je een bk om cosmetische reden doet dan vind ik het prima en vind ik ook dat je het zelf moet betalen.Als het om medische en psychische reden gaat zit dat weer anders en vind ik dat het het vergoed moet krijgen.Trouwens moet je nooit een vrouw gaan kiezen vanwege haar borsten.Heb op andere fora ook het tegenstellige gelezen dat een man zei dat borsten met a en b okay zijn en alles boven b of c te groot en dan denken die wil ik dan niet als vriendin vanwege haar cupmaat...erg jammer.Zo kan het namelijk ook.Vind ik niet okay.Het is erg jammer dat er dan iemand zegt zo die valt buiten de boot want haar borsten zijn te klein/te groot.Het gaat mij om het totalpakket.Natuurlijk is het je goed recht om iets niet mooi te vinden maar om te zeggen borsten onder maat D of borsten vanaf maat D zijn niet okay want wie bepaalt dat?Niemand kan voor jou bepalen met wat voor maat jij je lekker hoort te voelen dat kan alleen jij.Iedere borst heeft iets moois of het nou a of g of wat dan ook is.Ik ben niet tegen borstoperaties en het kan soms een heleboel helpen maar informeer jezelf goed,leer ervaringen van anderen,kijk naar fotos voor en na etc...Tot later!
Al heel lang zit ik te denken aan een borstverkleining (heb cup H), en een half jaar geleden was ik het zat en wilde ik het het echt, maar ik was iets te zwaar. Toen ben ik gaan afvallen, en naar de chirurg gegaan, toen moest ik nog meer afvallen. Nu heb het goede gewicht van 68 kilo eindelijk bereikt, en nu weet ik het niet meer!

Opeens beginnen de twijfels toe te slaan, waarom wil ik het eigenlijk? Moet je wel snijden in een gezond lichaam, en wat als je er lelijke littekens aan over houdt? Die kans is er natuurlijk altijd. Mijn overweging:

Aan de ene kant vind ik dat ik het echt moet laten doen, want mijn lichaam is uit balans. Ook heb ik vrijwel altijd last van mijn nek/bovenrug.

Maar...aan de andere kant: zoveel pijn heb ik ook weer niet, ben er in ieder geval nooit voor naar de dokter gegaan.

Psychisch gezien heb ik wel helemaal genoeg van alle opmerkingen die ik overal krijg, maar ik sta wel stevig in mijn schoenen. Psychisch lijden onder mijn grote borsten doe ik dus eigenlijk ook niet.

Heb het ook al met mijn vriendinnen over gehad. Hun meningen lopen uiteen van 'je was zo zeker van je zaak, het is koudwatervrees' tot 'bij twijfel niet doen, je kan het nooit meer terugdraaien'.

Moeilijk, moeilijk
Wat ik nog was vergeten te zeggen: waar hij mij eigenlijk ook heel erg om gaat is dat ik al heel lang gewend aan het hebben van grote borsten, het is een deel van mezelf. Ik vraag me af of het niet voelen alsof je jezelf een van verloochend door een deel weg te nemen. Komt ook misschien doordat ik afgevallen ben, dus nu ook een heel ander lichaam heb dan daarvoor. Ik ben er echt heel blij mee, absoluut, maar merk ook dat ik heel erg moet wennen aan mijn nieuwe lichaam en spiegelbeeld. Vraag me dan ook af hoe zou zijn met de psychische verwerking van een borstverkleining
Maartje, ik zou het uitstellen, en eventueel ervan af zien. Werk aan meer kracht in je rug- en nekspieren, misschien gaan je klachten helemaal over. Misschien is je cupmaat ook al geslonken. Ik heb op boobpedia gekeken en cup H is mooi, ik zou er niks aan doen.

Dan mijn tegenstandsters die menen dat ik met 2 maten meet: ik heb nou eenmaal een voorkeur voor rondborstige dames. Mag ik? Dat platte meisjes zich laten helpen snap ik heel goed. Ik zou echter oppassen met siliconen vullingen. Echter: ik weet zeker dat ik ge-ageerd heb tegen de plastische chirurgie in het agemeen: een paar grote borsten op je 18e verjaardag is mijns inziens te gek voor woorden. Wees blij met wat je hebt is mijn voornaamste mening.
Antonio,

De beslissing is gemaakt: ik doe het niet.In ieder geval nu nog niet inderdaad. Voelde me er toch niet lekker bij om mijn lijf te laten verbouwen. OMdat ik veel was afgevallen, pasten mij bh's ook niet meer, dus heb net een hele mooie nieuwe gekocht. Ziet er gelijk weer beter uit, meer ondersteuning ook, dus hoop dat mijn klachten ook verminderen. Boobpedia trouwens? haha, ga er ook ff kijken.
BIG BOOBIES RULE!

Eindelijk een paar tieten gered van het medogenloze mes!
Niet zo slijmen Antonio.....

Goed dat je deze beslissing hebt genomen Maaartje. Het is ook best verleidelijk om jezelf 'mooier te laten maken' op kosten van de verzekering wie wil dat nou eigenlijk niet?!?

Wat ik zelf altijd een heel belangrijk argument heb gevonden om als jonge meid geen BVK te laten uitvoeren is dat dan de kans groot zou zijn dat ik geen borstvoeding zou kunnen geven aan eventuele kinderen. Inmiddels heb ik kinderen en borstvoeding geven was zoooooo leuk, helemaal blij dat ik dat nog kon.

Even over die schouder en nekklachten, dat heb ik heel soms ook. Ik heb een BH gekocht met losse bandjes, jeweetwel die je op een aantal manieren aan je BH kunt doen. Als ik ze gekruist over mijn rug doe krijg ik ook een stijve nek, maar alleen dan. Daarom heb ik al eens aangegeven dat klachten een kwestie lijken van de juiste BH dragen.

Overigens moet ik wel zeggen, ik heb op anyborst gekeken en bij sommige 'boobs' moet ik zeggen dat ik ernstig zou twijfelen om er niet iets aan te laten doen als ik zulke had, op kosten van de zorgvezekeraar.....
Beukenootje, daar heb je ook helemaal gelijk in, maar dat komt ook daardat sommige vrouwen ook lelijke borsten hebben, maar ik ben nog jong (23), dus het ziet er allemaal nog prima uit.

En rugklachten zijn inderdaad een kwestie van de verkeerde bh dragen, was mij al langer bekend, en deze week weer volop onderstreept. Omdat ik afgevallen ben, waren ze allemaal te groot. Een paar dagen geleden heb ik een nieuwe gekocht in de goede maat, en gelijk is de pijn grotendeels weg. Viva Prima Donna!!

Gisteren ben ik uit geweest, en het is echt niet te geloven hoeveel vrouwen/meisjes met grote borsten van die slappe hap bh's dragen, ziet er echt niet uit. Het hangt en zwiebelt maar, dat ik soms echt bijna de neiging krijg om op die meiden af te stappen en te zeggen dat ze niet zi gierig moeten doen en een stevige bh moeten kopen. Doe het natuurlijk niet.

Heb jij dat nooit? O las trouwens bij een ander onderwerp dat je bravissimo aanraadt als site, heb er even gekeken en zag dat de bataling met en creditcard moet en die heb ik niet. Jammer dus. Heb ze een mailtje gestuurd dat in NL de vrouwen ook big boobies hebben en of ze hier please ook een vestiging willen openen, haha
Iedereen zijn eigen voorkeur...niets miss mee!Maar uiteindelijk draait het erom wie jij bent en niet hoe groot je borsten zijn.Je kunt wel moeilijk gaan zeggen "oh die en die heeft maar cupmaat a...wil ik geen relatie mee"of andersom zoals ik op een site las.Het was een man die dat schreef"borsten tot cupmaat B of C zijn okay,maar erboven vind ik te groot en wil ik niets mee".Wie bepaalt er nou wat er okay is?Ik heb 80 C/D en ben er tevreden mee,kleiner of groter hoef niet voor mij en mensen nemen me maar zoals ik ben.Ik ben meer dan alleen een borst maar heb ook hersens en karakter.
Tuurlijk Geraldine, je hebt helemaal gelijk, het gaat om de binnenkant en wie iemand is. Ik laat persoonlijk niet het formaat van mijn borsten bepalen wie ik ben, maar iemand die dat wel wil moet dat uiteindelijk zelf weten.

Dan kun je meteen de vraag stellen of je echt iemand anders wordt als je je borsten laar verkleinen ( of vergroten), dat denk ik namelijk niet. Als je moeite hebt met opmerkingen van anderen over het formaat van je borsten en je laat daar iets aan doen (let op ik heb het hiet NIET over mensen die serieuze lichamelijke klachten hebben die niet op een andere manier op te lossen zijn), lost dat het onderliggende probleem niet op. Je zult na je borstverandering weer iets anders krijgen waar je opmerkingen over krijgt waar je moeite mee hebt, bijvoorbeeld over je borstverandering......

Maaaartje, kleding en het juiste ondergoed kan inderdaad heel veel doen als je grote borsten hebt, maar dat geldt ook voor dikke billen, geen nek, korte benen enz. Ik heb een aantal stylingboeken gekocht met do's en don't voor als je grote borsten hebt, het scheelt echt als je erop let, ik word er nog mooier van, vind ik zelf. En nee, ik heb nog nooit een opmerking tegen iemand anders gemaakt over een verkeerde BH, dat durf ik dan weer niet.
Beukenootje,wees blij en geniet lekker van je borsten!Verzorg ze goed en masseer onder de douche.Is goed voor de doorbloeding.Ik heb ook ermee eens dat je voor jezelf moet nagaan waar je probleem zit.Of het nou in je borsten zit of niet.Als je denkt geen vriend te vinden omdat je cupmaat A hebt dan zal het probleem ergens anders liggen.Als ik helemaal geen borsten had of alleen AA dan zou ik voor een cupmaat B kiezen omdat ik me helemaal zonde borsten ok niet vrouw zou vinden.Als ik E had dan zou ik last van mijn schouders krijgen.Een D-cup kan mijn rug wel aan maar meer ook niet.

Gelukkig is niet iedere borste dezelfde en kan zowel klein als ook groot mooi zijn.Als jij er maar gelukkig mee bent dan is er niets aan de hand.
Lieve Geraldine,

Als ik mocht kiezen dan koos ik geen cup G hoor.

En geen los vel rond mijn middel

En geen bril

En mooie witte tanden.

Helaas ben ik niet helemaal bedeeld zoals ik zou willen, maar he, ik kan er goed mee leven.

Uit je laatste post lijkt het dat als je afwijkt van wat je zelf of je omgeving wenselijk vindt, dat je dat dan maar moet laten aanpassen. ( let op ik zeg niet dat je dat vind, het lijkt er alleen maar op).

Ik heb niet het perfecte lichaam, helemaal niet zelfs, maar ik ben er wel zeer tevreden mee ( geworden) en dat straal ik uit. Is veel belangrijker dan je cupmaat of je tailleomvang.

Zouden meer mensen moeten doen/proberen.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven