Gezondheid alle pijlers

bovenbeen spierpijn

08-07-2017 21:23 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds vanochtend heb ik hele erge spierpijn in beide bovenbenen!
Lopen gaat haast niet ook fietsen lukt me bijna niet!
Als ik zit,kan ik haast niet omhoog komen!

Ik had al maanden last van beide dijen,nu ook dus de bovenzijde!
En ook niet zo,n beetje ook!

Medicatie gebruik ik al veel langere tijd,,,metopropol ( bloeddruk) spirolacton ,en furosemide...ook een statines

ook zijn er deze week 2 tabletten..spirolacton en metopropol..veranderd van kleur en vorm...toeval?????
Bel de huisartsenpost of de weekendapotheek. Wij kunnen van achter onze pc geen medisch advies geven.
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig ;)
Maanden al last van de dijen is dit plotseling ontstaan. Wat zegt de huisarts hiervan. En die medicatie zou ik laten checken door de dienstdoende apotheek. Medicatie veranderd niet zomaar van kleur of vorm dan hadden ze je dit wel bij het verstrekken gemeld.
Zeker dat je niks sportiefs gedaan hebt (eer)gisteren?
Van statines kan je dit wel plots krijgen trouwens, al vind ik het gek dat het énkel in je bovenbenen is.
Gebruik je ook een plaspil? Daarvan kun je een magnesium- en kaliumtekort krijgen en dat veroorzaakt spierpijn. Even naar de huisarts dus en je bloed laten onderzoeken.
Altijd heel bijzonder dat iemand met medische klachten het een beter idee lijkt om er een topic over te openen, dan om advies te vragen aan mensen die erg echt verstand van hebben, zoals een Huisartsenpost.
Lijkt me peesontsteking want heb dat ook voorgehad.
Vraagje: kun je benen naar binnen draaien zonder pijn? Ik bedoel X- benen?
Moemoe64 schreef:
08-07-2017 22:03
Lijkt me peesontsteking want heb dat ook voorgehad.
En dat dan ook nog in beide bovenbenen tegelijk.. :sarcastic:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven