Gezondheid alle pijlers

Chronische pijn - vervolg

16-03-2019 21:02 2914 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Lientje: ik wil je met liefde een flinke SCHOP geven. Ik begrijp alleen niet waar je nu precies bang voor bent. Wat zou je baas kunnen doen?
Ik hoop voor je dat je aangenomen wordt en laat die angst los.
Ook weer gevonden
Alle reacties Link kopieren
Hai Nartjie :hello:

Lientje, ik geef liever je baas een schop :proud:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Tvp, ik dacht al, wat is het lang stil.

Ik ga ook niet meer naar de kerk, overigens de rest van mijn familie wel wat er voor zorgt dat er niet over word gepraat.

Ik hang lekker op de bank, moet eigenlijk douchen maar heb geen zin.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Alle reacties Link kopieren
Gaat het weer wat beter met je, Kohaku?
Fijn dat je ons ook gevonden hebt :-]
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Beetje beter, ik ben in ieder geval door mijn afkick-fase heen.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Ik schop je baas wel Lientje!

Ik had echt zware zware zware frustraties richting het geloof. Dankzij mijn verleden. God kon sowieso niet bestaan. Ik heb heel veel gepraat met iemand die de studie filosofie doet. En nu is mijn antwoord. Ik weet het niet. Het is me net iets te makkelijk dat het niet bestaat omdat we geen bewijs hebben. Want dan zouden we nu ubermensen zijn die alles weten. (Daarnaast wil ik nog steeds een planeet met eenhoorns).

Ik heb alleen niks met groeperingen die een geloof aanhangen. Want dan krijg je hiërarchie en machtsmisbruik etc. Maar dat zie je op alle niveau’s. Dus Mja. Als god zou bestaan heeft ie vooral aparte wezens gecreëerd. :idee:

Jullie zijn altijd zo lief voor me wanneer het licht weer even uit gaat bij mij, ik kan jullie moeilijk allemaal een bloemetje in het echt geven. Maar ik waardeer het echt hoe jullie me niet als zotje behandelen. Dus een bloemetje op deze manier:
Afbeelding
Ah Yellow :hug:

Ik geloof niet dat er echt een God bestaat, maar ik geloof wel dat er meer is tussen hemel en aarde. Maar wat precies, dat weet ik niet. Klinkt zweverig he?
Mooie bloemen Yellow!

@Lientje, ik schop je baas wel.

@Kohaku, fijn dat je door die rotfase bent.

En verder, hoi allemaal.

Ik heb het grootste gedeelte van de nacht wakker gelegen van de pijn
Schoonouders zijn weer weg en ik heb de bank maar weer opgezocht. Lekker achter het glas in het zonnetje.

Komende week een afspraak met een collega-bestuurslid om mijn vertrek aan te kondigen. Ik denk dat het haar niet verrast.

Morgen even de jurist achter de broek aan zitten, aangezien de deadline voor het bezwaar komende week is. Hij zou twee weken van te voren het concept toesturen maar heb niks gehad uiteraard.
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
17-03-2019 14:04
Ah Yellow :hug:

Ik geloof niet dat er echt een God bestaat, maar ik geloof wel dat er meer is tussen hemel en aarde. Maar wat precies, dat weet ik niet. Klinkt zweverig he?

Hier net zo, maar ik ben niet gelovig opgevoed. Net als Yellow geloof ik totaal niet in mensen, die mij zouden moeten kunnen vertellen hoe ik zou moeten geloven, zou ik dat willen. Religie is mooi, dat geloof ik wel, wat een aantal mensen ervan gemaakt hebben onder de noemer ''geloof", daar heb ik helemaal niets mee.

Bedankt voor die bloeme Yellow :redrose: :)

Lientje, we staan vooral in de rij om je baas te schoppen, zo lijkt het. Moeten wij met z'n alleen even langskomen, tzt? :lol:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Prachtige kleuren yellow!
Alle reacties Link kopieren
Dank voor je bloemetje Yellow.

Ja, waar ben ik bang voor. Ik denk geen begrip tonen vooŕ mijn keuze. En geirriteerdheid omdat er dan een nieuwe moet komen en ingewerkt worden.
En dat dan op mij afreageren ofzo.
Zoiets denk ik.
Misschien verkijk ik me er wel op hoor.
Maar ik heb niet de makkelijkste baas. Dus daar maak ik me nu al druk om.
Wat oerdom Is, want ik ben nog helemaal niet aangenomen.
Soms kan ik zo'n muts zijn... :facepalm:
lientje69 wijzigde dit bericht op 17-03-2019 18:47
0.45% gewijzigd
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Yellow: dankjewel!

Lientje: als hij vervelend gaat doen ben je gewoon ziek. Mag hij het zelf oplossen.
En nu ga ik weer heel hard duimen voor je, ik gun je een andere baan (en baas)!

Dreamer: de bloemist van “Dank voor die bloeme” is de buurman van mijn jongste.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor het duimen alvast cesium. Ik hoop er ook op. Het is fysiek een stuk minder belastend dan wat ik nu doe.
Ik ben tegenwoordig drie dagen aan het bijkomen van 2 dagen werken. Dan gaat het niet goed hè. Als je meer dagen last heb van je werk dan dat je daadwerkelijk werkt.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Nartjie :hello:
Gaat het een beetje met je?

Kohaku, fijn dat je iets opknapt.

Lise, wat een gedonder dat je zelf overal achteraan moet steeds zeg
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Ik herken het helaas qua werk, Lientje.
Alle reacties Link kopieren
lientje69 schreef:
17-03-2019 16:28
Dank voor je bloemetje Yellow.

Ja, waar ben ik bang voor. Ik denk geen begrip tonen vooŕ mijn keuze. En geirriteerdheid omdat er dan een nieuwe moet komen en ingewerkt worden.
En dat dan op mij afreageren ofzo.
Zoiets denk ik.
Misschien eerlijk ik me er wel op hoor.
Maar ik heb niet de makkelijkste baas. Dus daar maak ik me nu al druk om.
Wat oerdom Is, want ik ben nog helemaal niet aangenomen.
Soms kan ik zo'n muts zijn... :facepalm:

Maar dat is dus juist één van de redenen, dat je wat anders zoekt. Toch? Dat hij daar lullig over gaat doen, is in feite niet meer jouw zorg, hoewel je er nog wel mee te maken zal hebben.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
cesium24 schreef:
17-03-2019 16:46
Yellow: dankjewel!

Lientje: als hij vervelend gaat doen ben je gewoon ziek. Mag hij het zelf oplossen.
En nu ga ik weer heel hard duimen voor je, ik gun je een andere baan (en baas)!

Dreamer: de bloemist van “Dank voor die bloeme” is de buurman van mijn jongste.
:-] wat leuk :)
Later is nu
Leuk inderdaad Cesium!

Bloemen zijn weer prachtig Yellow :heart: Dank je wel.

Lientje: ik zou toch echt proberen je daar niet druk om te maken. Je hebt je zó voor je werk ingezet. Het gaat gewoon niet meer. Slavernij is gelukkig afgeschaft, dus je bent vrij te vertrekken wanneer jij wil. Vooruit, binnen de voorwaarden van je contract dan ;-)

Lise, ik zou die jurist zsm aan zijn jasje trekken. Er staat nogal wat op het spel voor je. Je moet wel tijd hebben eea na te kijken natuurlijk. Ik ben benieuwd wat hij er van heeft gemaakt. Hopelijk duurt het zo lang omdat het een heel goed stuk is geworden!
Kohaku schreef:
17-03-2019 13:47
Beetje beter, ik ben in ieder geval door mijn afkick-fase heen.
Fijn!
Afbeelding
Ik hou ook niet van zoetigheid ( af en toe, heb ik die drang, en dan eet ik 2 snoepjes/eitjes en is de bui weer over)
Maakt niks uit voor de lijn hoor, want ik ben dol op zoutjes. Chips, borrelnootjes, tucjes, kaas noem het maar op. Heerlijk!
mijn ouders zijn trouwens atheïst.
Ikzelf geloof niet in 1 God die ons regeltjes oplegt, ik geloof(de) wel dat er meer is tussen hemel en aarde.
Ik heb in coma gelegen en toen was er niets, net zoiets als flauwvallen, waardoor ik soms wel twijfel. Maar vlak voordat ik in coma raakte voelde ik mij heel raar. Ik zat niet in mijn lichaam, voelde deze ook niet, maar kon wel alles horen en zien.
Ik weet het daardoor niet meer. Ik hoop dat er meer is tussen hemel en aarde, zou het jammer vinden als het na de dood ophoudt.
Haha Nartjie, wat herkenbaar. Gisteren ben ik veel te lang doorgegaan onder het mom van , nu zijn we hier en ik heb geen zin om nog eens terug te gaan.
Ging best goed, totdat ik thuiskwam,. Daarom ook vandaag bijna de hele dag in bed gelegen en geslapen.

VGM, lijkt me een nare ervaring.
Ik heb de jurist al gemaild en zal hem morgen rond de middag even bellen als hij zelf niet al een teken van leven gegeven heeft.
Morgen ook bellen voor de bloeduitslagen.

Verder ben ik gesloopt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven