Gezondheid alle pijlers

dom bezig, pil

22-07-2012 16:05 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben de laatste tijd zo dom bezig met de pil..

Ik slik hem al 2 jaar goed, netjes elke dag zelfde tijdstip.

Maar 4 maand geleden ben ik hem 4 dagen vergeten, 3 maand geleden ook een paar keer vergeten en toen alles tegelijk ingenomen.

Wou ik eindelijk weer precies gaan doen, kwam ik er gister achter dat ik bij de verkeerde dag ben begonnen met de pil en nu dus een dag te vroeg gestopt.

Conclussie; ben dus helemaal in de war.

Deze week heb ik een stopweek en maandag moet ik weer beginnen.

De vraag; nu is de pil niet meer veilig toch? En ook niet als ik vanaf nu wel weer goed slik elke dag zonder te vergeten?
morgen weer beginnen en netjes iedere dag slikken, dan is hij zowieso na een week slikken (als je niks vergeet) weer veilig. voor de zekerheid nu even met condoom... ik durf niet te zeggen of je nu beschermd bent of niet.
Voor de zekerheid met condoom idd.

Waar ligt je pil? Ik heb hem op het plankje boven de wastafel liggen dan kijk ik er tegenaan als ik mn tanden poets.

Verder kun je elke dag een reminder op je telefoon instellen op ongeveer een kwartier nadat je opstaat en een extra strip in je tas zodat je, mocht je hem toch vergeten, je gewoon in de loop van de dag alsnog die pil kunt nemen.
als je er zo slecht mee omgaat, laat dan n mirena of implanon zetten
Ik heb de pil in mijn make up tas zitten en thuis standaard na het eten neem ik hem in.

Maar omdat ik nu tijdelijk op vakantie ben vergeet ik het.
quote:itsssme schreef op 22 juli 2012 @ 16:05:

Ik ben de laatste tijd zo dom bezig met de pil..

Ik slik hem al 2 jaar goed, netjes elke dag zelfde tijdstip.

Maar 4 maand geleden ben ik hem 4 dagen vergeten, 3 maand geleden ook een paar keer vergeten en toen alles tegelijk ingenomen.

Wou ik eindelijk weer precies gaan doen, kwam ik er gister achter dat ik bij de verkeerde dag ben begonnen met de pil en nu dus een dag te vroeg gestopt.

Conclussie; ben dus helemaal in de war.

Deze week heb ik een stopweek en maandag moet ik weer beginnen.

De vraag; nu is de pil niet meer veilig toch? En ook niet als ik vanaf nu wel weer goed slik elke dag zonder te vergeten?Begrijp ik nu goed dat je vorige stopweek dus een dag korter was maar dat je nu wel 28 pillen op een rij hebt geslikt?
Ik ben op een zondag begonnen ipv maandag dus nu eerder gestopt, maar in deze maand ook een keer 2 pillen tegelijk geslikt ivm met het vergeten
Dan maakt het echt niet uit dat je 'een dag tevroeg bent gestopt'. Een stopweek mag altijd korter zijn, nooit langer dan 7 dagen.

En als je die 2 pillen tegelijk volgens de bijsluiter hebt ingenomen, verwacht ik geen problemen.
Eens met Yezka.

Maar in jouw geval zou ik toch eens nadenken over een andere vorm van anticonceptie. Prikpil, Mirena... (net wat Elninjoo zegt).
Hoi Emma!

Maar vrouwen moeten helemaal niet zo zorgvuldig met de pil omgaan, anders zitten ze straks allemaal op ons topic!
duidelijk dat je dus zwanger wil worden? anders aan de prikpil/spiraal/etc!
Wie met zijn gezicht naar het verleden staat, staat met zijn rug naar de toekomst.
quote:itsssme schreef op 22 juli 2012 @ 16:05:

Maar 4 maand geleden ben ik hem 4 dagen vergeten, 3 maand geleden ook een paar keer vergeten en toen alles tegelijk ingenomen. Klinkt gezond!
Laat een Mirena zetten en je hoeft 5 jaar lang niet bang te zijn om zwanger te worden! Echt ideaal, alleen is het laten zetten niet echt een pretje. Al helemaal als je nog geen kinderen hebt gehad!
Hoe kom je in vredesnaam op het idee om alle gemiste pillen in 1 x te slikken? (Welke bijsluiter staat dat?)
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 22 juli 2012 @ 18:09:

Hoe kom je in vredesnaam op het idee om alle gemiste pillen in 1 x te slikken? (Welke bijsluiter staat dat?)Hier???

geen woorden voor zoveel domheid
Het is veiliger om het zaad te slikken dan de pil.
quote:amand1969 schreef op 22 juli 2012 @ 18:30:

Het is veiliger om het zaad te slikken dan de pil.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven